Angst og pres
Fra : Peter Bang

Dato : 03-09-10 10:11

Nå, skvadderhoveder. Er I ved at være klar til endnu weekend bag
aflåste døre med galloperende frygt for muhamedaaaaaaanernes
hjemmerøverier og massevoldtægter?

P.S.: Der er super tilbud på stegt flæsk i Bilkas bistro. Måske de
bringer ud, hvis det bliver for voldsom en tur!?!

Fra : N_B_DK

Dato : 03-09-10 17:22

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> P.S.: Der er super tilbud på stegt flæsk i Bilkas bistro. Måske de
> bringer ud, hvis det bliver for voldsom en tur!?!

Nå nu er du på udgang igen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 03-09-10 10:36

On 3 Sep., 18:22, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Nå nu er du på udgang igen.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Njaa ... det hedder weekend. Et par dages afkobling efter ugers
arbejde. Jeg regner naturligvis ikke med, at det er et koncept du er
bekendt med. Men fint, at du bonner ind med kommentarer om udgang i
stedet. Det plejer at være noget med medicin og begavede one-liners om
seksuelle minoriteter, der gør sig rigtig godt herinde. Super at du på
din egen helt unikke måde forsøger at hævde dig. Ingen er forpligtet
over evne.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-09-10 19:47

>Ingen er forpligtet over evne.

Nej og det skal du nok være glad for.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 03-09-10 19:29

On 3 Sep., 20:47, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Nej og det skal du nok være glad for.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Jeg skal ikke noget som helst. Jeg ved du bilder dig ind, at du er
berigende, men jeg nøjes med at notere mig, at du reagerede på noget
med angst og stegt flæsk, og valgte at kommentere med din vanlige
bodega-humor :) ... Du er ikke frygteligt imponerende. Men klap dig
selv på skulderen. Du trækker vejret ved egen hjælp. Det er dog
alligevel en slags evne.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-09-10 05:16

> Jeg skal ikke noget som helst.

Nej plejerne klarer vel alt for dig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-10 08:21

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> bodega-humor :) ... Du er ikke frygteligt imponerende. Men klap dig
> selv på skulderen. Du trækker vejret ved egen hjælp. Det er dog

Ha ha, No Balls er i mit filter, men man ved instinktivt, at knægten er den
første til at hoppe i fælden.

Keep truckin' Never Boring.dk

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-09-10 11:08

On Sat, 4 Sep 2010 09:21:07 +0200, "Thomas Merrick" <wtfdoucare>
wrote:

>Ha ha, No Balls er i mit filter, men man ved instinktivt, at knægten er den
>første til at hoppe i fælden.

Javel ja - Hvem er så du?

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-10 11:20

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

> Javel ja - Hvem er så du?

Har du svært ved at læse et alm. navn og efternavn? Belastende!

Fra : N_B_DK

Dato : 04-09-10 12:15

"Thomas Merrick" <wtfdoucare> wrote in message

> Har du svært ved at læse et alm. navn og efternavn? Belastende!

Ja vi ved godt du finder det belastende at læse, det har du bevist
adskillige gange.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-09-10 15:34

On Sat, 4 Sep 2010 12:20:14 +0200, "Thomas Merrick" <wtfdoucare>
wrote:

>"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

>Har du svært ved at læse et alm. navn og efternavn? Belastende!

Har du svært ved at forholde dig til et almindeligt spørgsmål?
Patetisk!

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-10 15:52

> Har du svært ved at forholde dig til et almindeligt spørgsmål?
> Patetisk!

Du spørger hvem jeg er. Det fortæller jeg dig. Mit navn står endda som
afsender. Efter al den hjælp, er det svært at hjælpe dig yderligere; Måske
du bare er mentalt hæmmet, siden du føler det går en anelse for stærkt her.

Fra : Volger Garfield

Dato : 05-09-10 01:47

On Sat, 4 Sep 2010 16:51:44 +0200, "Thomas Merrick" <wtfdoucare>
wrote:

>"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

>Du spørger hvem jeg er. Det fortæller jeg dig. Mit navn står endda som

Ja, hvis jeg bare ville have dit navn, kunne jeg 1) kigge på
afsenderen 2) spørge "hvad hedder du",,

Så jeg spørger igen: Hvem er du?
Men du er jo nok bare en mentalt hæmmet som føler at det hele går for
hurtigt for dig her?

Volger

Fra : N_B_DK

Dato : 04-09-10 12:14

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> wrote in message

> Javel ja - Hvem er så du?

Det er "Thomas" og hvad han ellers kalder sig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-09-10 15:34

On Sat, 4 Sep 2010 13:13:52 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> wrote in message

>Det er "Thomas" og hvad han ellers kalder sig.

OK - Det forklarer sagen..

Volger

Fra : Peter Bang

Dato : 04-09-10 02:48

On 4 Sep., 06:15, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Nej plejerne klarer vel alt for dig.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Dit univers er stadig meget centreret omkring den slags. Udgang.
Plejere. Snævert.