Lejers ”udendørs hagekors”
Fra : Bo Warming

Dato : 03-09-10 05:47

Lejers "udendørs hagekors"
Mine ny lejere står i en kæmpe taknemlighedsgæld til DF
Dengang jeg havde ungdomshuset som nabo blev den for kasteskyts
tilgængelige øvre del af mit hus hærværket af de autonome.
Fordi DF holdt med Faderhuset slap vi af med hærværkspøblen, ligesom
den tyske Glistrup før han i går fyredes søgte at undgå nedlæggelse af
Tyskland

I forbindelse med reparation af 1 sal i måneden efter de autonomes
forsvinden i 2008 forbedredes isolationen med en flamingoplade og da
denne unaturligt hvide flade på en kvart m2 skæmmede huset, lod jeg
den male grå på nær bogstaverne DF der nu står sløret hvidt på gråt.
De ny lejere der netop er flyttet ind kom dagen efter de havde skrevet
kontrakt og bad om kontrakt tilføjelse om at der ikke måtte påsættes
NY politiske tekster på 1.sals ydre og uden modydelse gav jeg min
underskrift på absurdkravet som indflytningsgave.
Nu forlanger de DF-teksten overmalet, hvilket er helt som hvis de
ønskede logo for deres arbejdsgiver, Mellemfolkelig Samvirke, som jeg
kender ud og ind fra min tidligere kones arbejde for dem 2 år i
Afrika. Det logo er et tysk hagekors menerr jeg at dømme udfra
skadelighed.
Kontrakt tilføjelsen om INTET NYT anerkender at mit dannebrog på
skorstenen er OK - men nu kritisere som "politisk ytring" et ældre
dannebrog i en trætop i haven nær deres lejemål.
De lejere der flyttede ud 1.9 formiddag rapporterede den dag om
beskadigelser og jeg varskoede de ny lejere om at jeg i de næste duger
vil reparere uden præcis varsel om hvornår og badeværelse er
utilgængeligt for andet end toiletbrug et par dage. Et par timer
senere fik jeg leveret de nødvendige special-kemikalier og gik straks
op og reparerede for at der i morgen kan tages karbad igen - og nu
kalder de det "chikane" at farvevalg ikke er sket efter deres ønsker,
og at jeg var gået ind i et af de fire rum, hvis indre de har lejet.
Jeg havde konstateret via åbne døre, at deres pakkenelliker stod
uudpakket i kufferter og havde derfor ikke dårlig samvittighed ved at
gå ind i et rum og male hvor da ikke havde placeret noget.
At jeg har kritiseret den svenske nazistats had mod ytringsfrihed har
de googlet sig frem til efter kontrakt underskrivelse - kan nogen se
noget kritisabelt i min adfærd overfor dem?

Fra : El Trabajador

Dato : 03-09-10 10:06

> [...]
> Fordi DF holdt med Faderhuset slap vi af med hærværkspøblen, ligesom
> den tyske Glistrup før han i går fyredes søgte at undgå nedlæggelse af

Hvem er den tyske Glistrup?
--
El Trabajador

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-09-10 18:29

On 2010-09-03 11:05, El Trabajador wrote:
> "Bo Warming"<bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvem er den tyske Glistrup?

Mon ikke det er den tyske socialdemokrat, tidligere finansminister i
delstaten Berlin, Thilo Sarazzin, som rejste en storm i den
"antiracistiske" inkvisition, ved at sige at han ikke accepterede folk
som lever af sociale ydelser fra en stat som de fornægter, som er
ligeglade med deres børns uddannelse, og som producerer en strøm af nye
tørklædeklædte piger.
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5972359,00.html

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-09-10 19:32

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4c813067$0$50449$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> som lever af sociale ydelser fra en stat som de fornægter, som er
> ligeglade med deres børns uddannelse, og som producerer en strøm af

Nåh, ham, der mener, at jøder har et særligt "jødegen"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-09-10 20:20

On Fri, 3 Sep 2010 20:32:17 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
>4c813067$0$50449$14726298@news.sunsite.dk:

>Nåh, ham, der mener, at jøder har et særligt "jødegen"?

Det er en bagatel i hans ellers velvalgte anti-Islam udmeldinger

Jøders næser viser at de har særligt jøde-gen

Hitler afviste i sit testamente at jøders skadelighed var om andet end
kultur, altså social arv.
Men han lod Gøring, Himmler o.a. bruge biologi i sin propaganda mod
jøder, for uanset at den ny bog "Jeg er den sidste jøde" om
Treblinka-opstand-røverhistorien hævder at Hitler prioriterede
folkedrab over krigen, så var jøderne altid et redskab til
revanchekrig for topnazierne

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-09-10 21:44

On 2010-09-03 20:32, Jens Bruun wrote:
> Martin Larsen<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 4c813067$0$50449$14726298@news.sunsite.dk:

> Nåh, ham, der mener, at jøder har et særligt "jødegen"?

Ja, DNA-studier viser at jøderne er en ret homogen gruppe, hvor der kun
sker en opblanding med fremmede på 0.5 procent pr generation over 50
generationer. BW anerkender ikke geners betydning, ligesom han ikke
bryder sig om jødefysik. Er Jens Brun inde på noget lignende?

http://www.bbc.co.uk/news/10276393

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-10 18:25

On Fri, 03 Sep 2010 22:44:16 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>generationer. BW anerkender ikke geners betydning, ligesom han ikke
>bryder sig om jødefysik. Er Jens Brun inde på noget lignende?

Genetisk homogenitet er tegn på kulturelt sammenhold, så hurra for
det.

Længe før nazismen talte tyske fy sikere om unyttig
teoretisk-matematisk "jødefysik" og havde ret, men det er og var
jødisk KULTUR og ikke DNA som gjorde at der dengang endnu var ret få
arier blandt de torskede fysikere der sidenhen opdigtede at Einstein
bidrog til abombe og GPS og chips/kvantemekanik tsk tsk tsk

Jeg anerkender at DNA-forskning måske en dag i meget fjern fremtid kan
gøre gavn vedr sjældne arvelige legemlige sy gdomme ala blødersyge ,
PKU og cystisk fibrose
Men hjernen er for kompliceret for genetikere - her er social arv
altså kultur og tillæring interessantere.

Thilo Sarrazins bog er så væsentlig og god at man må tilgive lapsus
vedr gener, der jo slet ikke er et stort tema i bogen, selvom medierne
søger at fordreje for at tilsvære ham som nazi-agtig
Måske han bevidst lefler for post-nazisme og derved får vakt tyskere i
stort tal til at handle og måske redde landet på målstregen.

Men skoler og intelligens er ikke et interessant emne, som det var da
man i skyttegrave vandt krige på artileri-beregnere og
giftgas-designere

Når jeg har stillet præcise spørgsmål til Martin Larsen om DNA har han
aldrig kunne svare - den fineste universitetsforskning er også svarløs
så det er ikke hans fejl

Genetiske fingeraftryk er "jødebiologi" og udvidet ABO og rh+/-
biokemi ku ha identificeret helt så godt og billigt som
gensplejsningsanalysen

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-10 00:18

On 2010-09-04 19:24, Bo Warming wrote:

> [...]
> så det er ikke hans fejl
>
> Genetiske fingeraftryk er "jødebiologi" og udvidet ABO og rh+/-

Ærgerligt at BW trak sig fra biologistudier i så ung en alder for at
udforske mulighederne som bolighaj i stedet for at bidrage peer to peer
reviewed science.

Du er jo som en Odysseus der stopper ørerne med bivoks, når du befinder
dig i smulte vande, hvor jeg sagligt beretter om lidt almenviden.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-10 06:28

On Mon, 06 Sep 2010 01:17:43 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Du er jo som en Odysseus der stopper ørerne med bivoks, når du befinder
>dig i smulte vande, hvor jeg sagligt beretter om lidt almenviden.
Ærgerligt at du ikke sætter fingeren på den biologi hos mig nu som du
mener er ukorrekt, så vi kan få afklaret om du har en pointe,
videnskabelig set

Analogi til Homers fiktion afklarer intet

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-10 21:54

> Nåh, ham, der mener, at jøder har et særligt "jødegen"?

Når nu man kun kan være jøde, hvis ens mor er jøde, så er det jo også noget
jøderne selv hævder.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-10 18:32

On Fri, 3 Sep 2010 22:54:23 +0200, "Carl Alex Friis Nielsen"
<cafn*mail.dk> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Når nu man kun kan være jøde, hvis ens mor er jøde, så er det jo også noget
>jøderne selv hævder.

En kartoffelnæset jøde som Georg Brandes slog på kultur som ALT og
vitsede at han ikke var jøde men dansker og at man selv afgør om man
er jøde

Ungmuslimer på mit fortov kalder mig jøde pga de mange Israelflag på
plankeværk og hus - og det fornærmes jeg ikke af

De ønsker kalifat NU og er ifølge min tyske genbo ansvarlige for en af
denne sensommers ildspåsættelser mod plankeværket

Fordi politiet holder med dem, sætter de ikke videokameraer op som på
Strøget

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-09-10 08:47

Carl Alex Friis Nielsen <cafn*mail.dk> skrev i meddelelsen
4c816082$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Når nu man kun kan være jøde, hvis ens mor er jøde, så er det jo også
> noget jøderne selv hævder.

Og?

Men lad os da endelig tage diskussionen: Det hersens "jødegen" - er det et
gen, der koder for mosaisk tro, eller er det et gen, der koder for semitisk
herkomst?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-10 14:55

> Men lad os da endelig tage diskussionen: Det hersens "jødegen" - er det et

Det må du spørge jøderne om - der må jo være et eller andet mitrokondie gen,
som angiver en fællesjødisk for-moder.

> gen, der koder for mosaisk tro, eller er det et gen, der koder for
> semitisk herkomst?

Næppe semitisk herkomst, da semitter jo ud over jøder bla. omfatter
fønikiere or arabere.

Det er ikke sikkert genet er aktivt og koder for noget som helst.

Du mener måske der ligger noget negativt i at have et særligt gen ?

Ethvert menneske (bortset fra enæggede tvillinger, trillinger osv.) har jo
særlige gener som er deres helt personlige og nogen nedarvet fra sine
forfædre osv.

Dette er ikke nogen værdidebat for mig; men en diskusion af
naturvidenskablige fakta.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-10 20:13

On Sun, 5 Sep 2010 15:54:51 +0200, "Carl Alex Friis Nielsen"
<cafn*mail.dk> wrote:

> [...]
>forfædre osv.
>
>Dette er ikke nogen værdidebat for mig; men en diskusion af

Indlæring, social arv, kultur er vigtigere for jøders særlige
sammenhold og adfærd end deres gen for kartoffelnæse

ThiloSarrazin har skrevet en gavnlig bog og er måske ensnu taktiker
der får journalisterne til at bruge deres krudt på at kværulere over
biologismens nazilighed

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-10 06:24

0      On Sun, 5 Sep 2010 15:54:51 +0200, "Carl Alex Friis
Nielsen" <cafn*mail.dk> wrote:

> [...]
>forfædre osv.
>
>Dette er ikke nogen værdidebat for mig; men en diskusion af

Fakta er at både askenasi og sefardi jøder har klare arvegange og
akkumulation af slægtsspecifikke gener, hvis funktioner næppe har
praktisk betydning.

Men nazierne havde skøre teorier om at sådanne gener skabte
arierfjendsk personlighed og manglende evne til fysik og kemi som
Røntgens, Liebigs og Faradays, Siemens og Hertz, Frauenhofer og
Bunsens og Kirchhoffs

omend Hitler i i sit testamente skrevet i bunkeren erkendte - klogt -
at social arv nok er altafgørende.

-Thilo Sarrazins ligegyldige sidespor er ukritisabelt og han har jo
ret at gener for kartoffelnæse er akkumulerede hos såvel øst som vest
jøder.'

Semitter er vist en sprogstamme men der er overlap og de har oftest
samme fjæs

Har man som jeg været gift med en norsk kvinde og omgåedes hendes
familie og venner så kan man ofte spotte om en person har samme
udseende gener og nok er norsk, fx min kones enorme mund var
indikator.
Sådant er genetisk og jøders kartoffeltud kan især hos sefardier
slægte lidt på en romerk eller spansk ørnenæse - sefardierne levede jo
længe i Spanien og blandede sig med værtsfolket og italienerne har i
århundreder været uden antisemitisme når ikke de sku tækkes Hitler

At Roms jødegetto var stabilt og isoleret hindrede ikke ægteskaber som
hvad vi kender fra skuespillet "INdenfor murene"

Mn blå øjne, blond hår og udendørs fritidsinteresser er sjældne hos
jøder. Den krukkede, sippede Georg Brandes på campingtur er utænkeligt
og når han på talerstolen rystede sin løvemanke var ingen i tvivl om
herkomst - selvom han insisterede at "jeg er ikke jøde, jeg er
dansker" og den slags afgør man selv og gener er uvæsenlige,
Hans idol Nietzsche havde overmenneskeideer som Brandes delte og
hævdede at være nået frem til uafhængigt af den tyske digterfilosof og
selvom Zarathusra lyrisk eksemplificerer om det blonde bestie og '

Nedenstående forfatter til Untergang des Abendlandes tog tråden op og
der var ikke skygge af genetik i deres rovdyrlyrik

"Rovdyret er det fritbevægelige livs højeste form. Det betyder et
maksimum af uafhængighed og frihed for sig selv, af eget ansvar,af
isolation den yderste konsekvens af at hævde sig,mens man
kæmper,sejrer og tilintetgøres.Det giver typen mennske højde, at det
er et rovdyr   "   Oswald Spengler

Herrefolksmoral akkumuleres i aristokratiske slægter men ikke pga DNA
men fordi mors lyst til at barnet slægter far på , gir stærke
*selvopfyldende profetier*
a la placeboeffekt

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-09-10 12:34

On 2010-09-06 07:24, Bo Warming wrote:

> Herrefolksmoral akkumuleres i aristokratiske slægter men ikke pga DNA
> men fordi mors lyst til at barnet slægter far på , gir stærke
> *selvopfyldende profetier*
> a la placeboeffekt

Ja, og i den slags slægter får skravl ingen mulighed for at overleve
mere end få dage. Det vil bidrage til genetisk forstærkning.

Ingen benægter kulturs indflydelse, men DNA er den usynlige overordnede
styring. Jeg tror at du ikke bryder dig om at erkende iøjnefaldende
eksempler på dette, fordi du skræmmes af at tænke på farbrors tosse-DNA.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-10 20:10

On Mon, 06 Sep 2010 13:33:49 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>styring. Jeg tror at du ikke bryder dig om at erkende iøjnefaldende
>eksempler på dette, fordi du skræmmes af at tænke på farbrors tosse-DNA.

Vore tossede psykiatere er eneste grund til at han blev tvangsindlagt
Hen var ikke voldelig, ikke hallucinerende og du kan sikkert beskrives
som mere sær end han var

Han havde svært ved at tage beslutning og underskrive en aftale - men
de fleste kvinder er værre i den retning og overlader så svære ting
til mænd

Hvad får dig til at tro at jeg skræmmes af en lykkelig individualist ,
som turde lege med tingene og som har inspireret mig til sådant og som
blot blev arbejdsløs fordi konkurenter på universitetet havde skarpere
albuer.?
Hans kemiforskning var fin men smagsdommeri og intriger afgør hvem
fastansættes

Efter et års meningsløs tortur på Sct Hans fik familien ham placeret i
et af deres huse i provinsen hvor han lugede ukrudt og var glad
livskunstner . men forståelig bitter på min far der drevet af min mor
havde fået lægerne til den afskyelige tvang
Min far besøgte ham årligt , mindst og beklagede sin indsats, menmin
mor gav al skyld til lægerne - der er ækelt samarbejde mellem sådanne
parter

At skitzofreni sku være arveligt er der kun meget dårlige
tvillingundersøgelser som indicie på - og vi er alle skitzofrene til
en vis grad - vi ku ikke tænke civiliseret uden splittelsenog
selvmodsigelserne og når jeg læser usenetindlæg tænker jeg at jeg er
en af de mindst ramte

HAr lige haft langt træls møde med mine ny lejere, der nok nu sladrer
at jeg er over-sær, for to akutte reparationer har jeg udført hos dem
efter varsel og accept fra den ene, men han mener at når jeg pludselig
får besøg af håndværker der vil rådgive gratis så må jegikke gå ind
med vedkommende uden ny tilladelse, når de ikke er hjemme. Deres ting
stod i uåbnede kufferter så de ku let tjekke at intet var berørt.
Sig dog op, for jeg kan ikke garantere mod gentagelser, men det vil de
ikke, så de er skitzo og jeg er afklaret

De mener at jeg er for langt ude fordi forgængerne sagde op, da jeg
satte dannebrogsflag på skorstenen - de indser ikke at de kun har
lejet det INDRE af visse rum

Når folk blir uenige syns de altid at modparten er tosse
Men sindsyge er smagssag og ikke målelig som tyfus, forstuvning,
forgiftning, kræft og diabetes. Enig ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-09-10 01:09

On 2010-09-06 21:09, Bo Warming wrote:

> At skitzofreni sku være arveligt er der kun meget dårlige
> tvillingundersøgelser som indicie på

Der er tydelig arv på spil i alle tvillingestudier - og endnu tydeligere
i de svære tilfælde.

> og vi er alle skitzofrene til
> en vis grad - vi ku ikke tænke civiliseret uden splittelsenog
> selvmodsigelserne og når jeg læser usenetindlæg tænker jeg at jeg er
> en af de mindst ramte

Du har været indlagt og virker nervøs for tvangsindlæggelse - jf dine
mange indlæg om sabelmanden fra Kronborggade.

> Når folk blir uenige syns de altid at modparten er tosse
> Men sindsyge er smagssag og ikke målelig som tyfus, forstuvning,
> forgiftning, kræft og diabetes. Enig ?

Nej - du ønsketænker virkelighedsfjernt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-10 04:10

On Tue, 07 Sep 2010 02:08:30 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>mange indlæg om sabelmanden fra Kronborggade.

>Nej - du ønsketænker virkelighedsfjernt.

Vær kon kret om sindsyge som noget objektivt

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-10 07:17

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>styring. Jeg tror at du ikke bryder dig om at erkende iøjnefaldende
>eksempler på dette, fordi du skræmmes af at tænke på farbrors tosse-DNA.
Social arv kan vi gøre noget ved - DNA afgøres af de smukke pigers
partnerudvælgelse og tvangssterilisering er gået af mode

Min farbror blev 91 år, et par år mere end alle 4 søskende så han
havde fremragende DNA

Han spiste aldrig medicin og den delforklaring på høj alder er om
social arv

Man skal være latterligt autoritetstro vedr læger for at se
tvangsindlæggelse af en uvoldelig som indicie på dårligt DNA ,
og om din fiktion "tosse-DNA" eksisterer, strides de lærde

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-09-10 12:37

On 2010-09-07 08:17, Bo Warming wrote:

> Social arv kan vi gøre noget ved - DNA afgøres af de smukke pigers
> partnerudvælgelse og tvangssterilisering er gået af mode

De familier fra lav-IQ-lande, som aldrig vil have anden indkomstmulighed
end mange børn(e-checks) og kriminalitet, kan vi sandelig gøre noget ved.
Kultur og socialarv er derimod mere uhåndgribeligt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-10 04:08

On Tue, 07 Sep 2010 13:36:31 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>De familier fra lav-IQ-lande, som aldrig vil have anden indkomstmulighed
>end mange børn(e-checks) og kriminalitet, kan vi sandelig gøre noget ved.
>Kultur og socialarv er derimod mere uhåndgribeligt.

Ja, det er legende let at gøre det rigtige, begrænse empati og
velmeneri og stimulere dine egne børn til selvhjulpenhed

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-09-10 12:41

On 2010-09-08 05:08, Bo Warming wrote:

> Ja, det er legende let at gøre det rigtige, begrænse empati og
> velmeneri

Du bør være forsigtig med at give indtryk af at du opfatter de rødes nye
buzzword "empati", som andet en tomt blær.

Velmeneri er ligeledes en betegnelse for de besværgelser humanitetens
ypperstepræsters udfører for at stimulere en farisæisme, hvis lige ikke
er set i 2000 år.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-10 01:11

On Wed, 08 Sep 2010 13:41:05 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Velmeneri er ligeledes en betegnelse for de besværgelser humanitetens
>ypperstepræsters udfører for at stimulere en farisæisme, hvis lige ikke

Nørrebroere og min familie er gået grassat i følgende hobby, at slå
sig på brystet som farisæreren i templet i Lukas14 og sige

"Tak Gud at jeg ikke er som de empati-fattige toldere og trafickede
skøger

En indfødt skøge misforstod mit spørgmål
"om hun nogensinde fik orgasme"
med en kunde og troede jeg havde særønske til hende og svarede
"Så koster det ekstra""

Den historie fortæller min søn sine venner når han skal forklare at
han hellere bor i et halmhus i Slangerup og kører bil tl Cirkus Uni
end at bo under tag med Bo Warming

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-10 12:12

On 2010-09-13 02:11, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> En indfødt skøge misforstod mit spørgmål
> "om hun nogensinde fik orgasme"
> med en kunde og troede jeg havde særønske til hende og svarede

Ja, den har du fortalt en del gange BW... fik du prøvet så det?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-09-10 20:13

On Fri, 3 Sep 2010 11:05:32 +0200, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hvem er den tyske Glistrup?
Den frenragende ex.-socialdemokrat toppolitiker og
forbundsbanksdirektionsmedlem
Thilo Sarrazin er blevet brugt til forsøg på at tilsværte Glistrup af
danske medier den seneste uge, idet kun indgriben fra præsidenten kan
redde ham fra fyring fra sidstnævnte job og han har skrevet en
væsentlig muslimkritisk bog, "Tyskland nedlægger sig"
Men han kvajer sig LIDT ved at lægge vægt på biologi ikke social arv
og især ved at nedgøre muslimerne proletaragtigt med at kalde de snu
taquiaspecialister "DUMME"
Glistrup ku aldrig har sammenlignet muslimer med rotter, han blot
forsvarede at en FRP-EU-parlamentskandidat sammenlignede effekten af
tyrkeres familiesammenføringer og fødsler med rotteformering i 1979
Dyrlæge Riemans frisprog er jo OK for enhver fugl synger med sit næb.
Glistrup var mere sophistikeret end Riemann og Sarrazin