Email til WAP
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 07-08-01 08:49

Hej,

Jeg har til mig selv udviklet et lille system, hvor jeg via en wap-side kan tjekke min email fra en alm. POP3-konto. Jeg vil nu lige
høre, hvilken interesse der ville være for at udbyde et sådant system til salg? Altså hvor man får sin personlige wap-side, hvor man
hurtigt kan tjekke sin mail via sin wap-telefon? Jeg forestillede mig noget med 50-75 kr. pr. år?

P.s. Dette er ikke en annonce, blot en interesseforespørgsel, eller hvad man nu skal kalde det...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Crane

Dato : 07-08-01 09:10

Det findes jo allerede i gratis version

Jens

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 07-08-01 09:09

> Det findes jo allerede i gratis version

Hvor?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Snoop

Dato : 07-08-01 13:33

> Hvor?

www.wapportal.dk for eksempel

/Snoop

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-08-01 12:47

Rasmus Nielsen skrev:

>Altså hvor man får sin personlige wap-side, hvor man
>hurtigt kan tjekke sin mail via sin wap-telefon? Jeg forestillede mig noget med 50-75 kr. pr. år?

Findes allerede flere steder så vidt jeg ved...

Ellers tror jeg man kan finde et script på www.hotscripts.com der kan
det samme.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.