Infighting om viden gir hemmelighedskræmme~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-10 18:56

Infighting om viden gir hemmelighedskræmmeri
Det er samfundsskadelig alles kamp mod alle at man skjuler sandheden
fx skjuler sig bag slør og andet tøj eller
Hvis folk var åbne med deres hemmeligheder ville vi lære mere af
hinanden og være bedre advaret mod kriminalitet.
Møder bør være åbne og hvis straffeattest , økonomi osv lægges ærligt
frem på internettet, kan vi lære mere af hinanden og blive klogere ,
til gavn for alle

At tie sandhed er at begrave guld, siger et ordsprog..

Fra : Andreas Andersen

Dato : 01-09-10 12:31

On Sep 1, 7:55 pm, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> til gavn for alle
>
> At tie sandhed er at begrave guld, siger et ordsprog..

Jeg tror, hudløs ærlighed ret hurtigt ville blive avlet væk. Hvis
Peter og Poul er helt ens, men Peter strategisk udelader pinlig
information, så han fremstår 10% bedre end Poul, hvem løber så med
ungmøen?

--
Andreas

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-10 20:53

On Wed, 1 Sep 2010 11:30:39 -0700 (PDT), Andreas Andersen
<andreas2411@gmail.com> wrote:

> [...]
>Peter og Poul er helt ens, men Peter strategisk udelader pinlig
>information, så han fremstår 10% bedre end Poul, hvem løber så med

Du har i høj grad ret, og din pessimisme deles af Oplysningtidens
klogeste videnskabsmand

De få der har forståelse og sjælden indsigt, som ikke skjuler deres
hjertes hemmeligheder for pøblen - disse stakkes tåber, som viser
deres følelser, dem har mænd altid brændt og korsfæstet. Goethe

Men der er ikke tale om krig og kvinder kan godt lide ærlighed

Jeg har haft mange nederlag ved at være ærlig, men så om sider - og
igen og igen og igen - har jeg mødt en sød pige der ku li
vibrationerne og sagde ja når jeg efter en times høflig snak spurgte
"skal vi bolle" og det har givet lange forhold med børn - måske fordi
jeg har byens bedste hus og en respekteret universitetsuddannel. se i
noget praktisk, fysik og kemi
Og min snak udstråler oplysningstidens logik og lyst til at gøre børn
lykkelige og bidrage til en bedre verden.

Så man kan ved stædighed gøre dig og Goethe til skamme og det
anbefales - ærlighed varer længst.

Selvom jeg holder meget med værnemagtshæren, tror jeg at de få
amerikanere der overlevede Omaha Beach på D-dag trods elendige odds må
have en lignende glæde ved stædighed der lykkes

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-09-10 21:45

On 2010-09-01 21:53, Bo Warming wrote:

> [...]
> igen og igen og igen - har jeg mødt en sød pige der ku li
> vibrationerne og sagde ja når jeg efter en times høflig snak spurgte

Du må jo være lidt hæmmet, hvis det tog en hel time at komme frem til
hovedpunktet.
Men ellers bør kriminelles krimi-cv lægges i gabestok på nettet. Det vil
give en god prævention. Giv evt mulighed for aflad.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-10 22:43

On Wed, 01 Sep 2010 22:45:29 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du må jo være lidt hæmmet, hvis det tog en hel time at komme frem til
>hovedpunktet.

Piger bør ofre sig for hvad mænd går rigelig meget op i, belærer jeg
min datter

Men hovedpunktet var ikke min sædblærespænding men at pigen viste sig
som et venligt og fornuftigt og usnerpet menneske som var værd at lære
at kende med henblik på evt at få børn

>Men ellers bør kriminelles krimi-cv lægges i gabestok på nettet. Det vil
>give en god prævention. Giv evt mulighed for aflad.

Ikke forstået

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-09-10 23:53

On 2010-09-02 23:43, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Men hovedpunktet var ikke min sædblærespænding men at pigen viste sig
> som et venligt og fornuftigt og usnerpet menneske som var værd at lære

Har du ikke mere brug for en snerpe til at hjælpe dig med grænser?

> Ikke forstået

Forklar nærmere. Jeg giver dig jo ret i at nye kriminalpræventive tiltag
er tiltrængte. Vi må have standset Balvigs mangeårige sabotage af al
fornuft på det område.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-09-10 20:49

On Fri, 03 Sep 2010 00:52:58 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Har du ikke mere brug for en snerpe til at hjælpe dig med grænser?

Snerper er livet for kort til at snakke med

>Forklar nærmere. Jeg giver dig jo ret i at nye kriminalpræventive tiltag
>er tiltrængte. Vi må have standset Balvigs mangeårige sabotage af al
>fornuft på det område.

Din telegramstil er lidt svær. Balvigs bestillingsarbejde bruger
justitsministre fra både S og K til at retværdiggøre
forbryderforkælelse
Overvågning kan vi ikke få for meget af, - kameraer på hvert hushjørne
som i UK er OK

Men gps-radiosender i alle biltage er vigtigst så vi via satelit ved
hvor hvert bilnummer er placeret til alle tider. Stærekasser er dyr,
dum teknik
Og internetgabestok kan heller ikke overdrives.

Hvis en usenetter siger han aldrig har fået psykiaterhjælp så lad os
se på nettet om det passer. Stop sladderløgn

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-09-10 22:01

On 2010-09-03 21:49, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Hvis en usenetter siger han aldrig har fået psykiaterhjælp så lad os
> se på nettet om det passer. Stop sladderløgn

LPR-cameraet *er* opfundet (nummerpladekamera) og vil kunne hjælpe
*meget* med at spore ghetto-biltyves færden inden de brænder bilen af.
Måske er man bange for at det bliver for nemt at fange de kriminelle,
siden de ikke allerede findes i alle trafikknudepunkter.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-10 20:41

On Fri, 03 Sep 2010 23:00:36 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Måske er man bange for at det bliver for nemt at fange de kriminelle,
>siden de ikke allerede findes i alle trafikknudepunkter.

LPR lyder så molboagtigt som stærekasserne

Sæt dog radiosender i alle biltage så politiet via en gps-satelig kan
vide hvor hvert bilnummer er hvert sekund hvert døgn

Når helligkrigerne samles på en bro ved Hundige
har de oftest indledt rejsen med bil evt til en S-togstation
Når de kommer hjem fra administrativ frihedsberøvelse burde de alle
finde deres bil konfiskeret.
Vi har frelst dem fra tortur i hjemlandet, hvis man skal tro deres
flygtningehistorier , og når de så volder bør bilisme være umulig for
dem i DK i al fremtid.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-09-10 23:44

On 2010-09-04 21:41, Bo Warming wrote:

> LPR lyder så molboagtigt som stærekasserne
>
> Sæt dog radiosender i alle biltage så politiet via en gps-satelig kan
> vide hvor hvert bilnummer er hvert sekund hvert døgn

Gps fungerer ikke som i din fantasi.
Jeg taler om teknologi der virker uanset om ledninger klippes

> [...]
> Vi har frelst dem fra tortur i hjemlandet, hvis man skal tro deres
> flygtningehistorier , og når de så volder bør bilisme være umulig for

Du virker noget upræcis her. Hvis du vil uvæsenet til livs, skal der
stoppes for tilstrømning, og utilpassede straks hjemsendes.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-10 07:07

On Mon, 06 Sep 2010 00:44:05 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Du virker noget upræcis her. Hvis du vil uvæsenet til livs, skal der
>stoppes for tilstrømning, og utilpassede straks hjemsendes.

Enig+enig+enig

Men nu var det især overvågning der var emnet

GPS gir stedbestemmelse og når disse satelitter hænger stationært
deroppe så kan udbygges med modtager der er tunet ind på de
bølgelængder der sendes på fra alle biltage
Da frekvensmodulering giver hvert biltag sin kode kan politiet slå op
på alle bilnumre , hvor bilen var 3.9.10 kl 1900 og kl 1905 og
hastighed udregnes let