Hold da kæft hvor er vi dumme.
Fra : Malene P

Dato : 28-08-10 14:26

Her endnu et eksempel af de værre. Få da i stedet for det forbandede affald
smidt ud af landet og brug pengene på nogen der fortjener det.
http://www.bt.dk/danmark/problemfamilie-koster-skatteyderne-3-mio

Malene P

Fra : Steen

Dato : 28-08-10 16:01

In article <4c790e77$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote:

> Hold da kæft hvor er vi dumme.

Ja det er I. Man kalder det demokrati. Husk det næste gang I skal sætte
jeres kryds

--
En gammel dam
En frø springer

Fra : DiamantSten

Dato : 28-08-10 17:10

"Steen" skrev:

> Ja det er I. Man kalder det demokrati. Husk det næste gang I skal sætte
> jeres kryds

Jo, men hans problem er, at der ikke er så mange af hans slags.
De fleste bruger deres energi på at forbedre deres egen situation. De ser
det som en personlig udfordring at hævde sig selv, og ikke noget andre
har ansvaret for.

Der skal selvfølgelig være plads til personer som "Malene P", men at bygge
at samfund op omkring hans ideer er totalt håbløst. Den grundlæggende
ide i et samfund skal være præget af vindermentalitet.

Fra : Malene P

Dato : 28-08-10 17:32

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er I. Man kalder det demokrati. Husk det næste gang I skal sætte
> jeres kryds

Og bortset fra at levere de forventede karlsmartbemærkninger - hvad kan du
så bidrage med omkring emnet?

Malene P

Fra : Steen

Dato : 29-08-10 00:14

In article <4c793a14$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> [...]

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og bortset fra at levere de forventede karlsmartbemærkninger - hvad kan du

Skal man nu også bidrage - og skal det være positivt og konstruktivt?
Udover at referere til noget det knapt kan kaldes en avis, hvad har du
så bidraget med herinde?

--
En gammel dam
En frø springer

Fra : Malene P

Dato : 29-08-10 00:40

> Skal man nu også bidrage - og skal det være positivt og konstruktivt?
> Udover at referere til noget det knapt kan kaldes en avis, hvad har du
> så bidraget med herinde?

Nå, det kunne du så ikke.

Malene P

Fra : Steen

Dato : 29-08-10 09:49

In article <4c799e4a$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nå, det kunne du så ikke.
>
> Malene P

Det synes jeg ellers jeg kunne se, ud af min første post. Kan du slet
ikke levere andet end de forventede karlsmartbemærkninger, fulde af
mindreværd og misundelse?

--
En gammel dam
En frø springer

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-10 19:19

On Sat, 28 Aug 2010 17:01:13 +0200, Steen <isteen@gmail.com> wrote:

>Ja det er I. Man kalder det demokrati. Husk det næste gang I skal sætte
>jeres kryds

Stem DF
for danskhedens skyld
ikke for demokratiets skyld

En klog mand med begrænset respekt for demokrati skrev

Jeg for min del er ikke demokrat. Jeg vil ikke tjene demokratiet.
Kunde jeg, ville jeg bruge det - til at tjene folket.   Georg Brandes

   Demokrati betyder folkeherredømme og intet andet. Det går ikke
an, at kalde alt, hvad man synes om for demokratisk.   Georg Brandes

    Jeg tror på den frie forsknings ret og på den frie tankes
endelige sejr. Vi bør alle øge lykkesummen/summen af det gode/det
godes sum"

Fra : Steen

Dato : 29-08-10 21:29

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Stem DF
> for danskhedens skyld
> ikke for demokratiets skyld

Hvis man vil have forandring, skal man nok ikke bare fortsætte som
hidtil. Det er første grund til jeg ikke stemmer på DF
--
Steen

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-08-10 21:34

On Sun, 29 Aug 2010 22:28:34 +0200, Steen wrote:

> Hvis man vil have forandring, skal man nok ikke bare fortsætte som
> hidtil. Det er første grund til jeg ikke stemmer på DF

Hvem i alverden ønsker forandringer til det VÆRRE.?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-10 03:18

On Sun, 29 Aug 2010 22:33:32 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvem i alverden ønsker forandringer til det VÆRRE.?

Alt andet end DF-fremgang betyder muslimmagt og censur altså noget
VÆRRE

Kun Pia står for bedre demokrati

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-10 03:17

On Sun, 29 Aug 2010 22:28:34 +0200, isteen@gmail.com (Steen) wrote:

>Hvis man vil have forandring, skal man nok ikke bare fortsætte som
>hidtil. Det er første grund til jeg ikke stemmer på DF

Demokrati er ytringsfrihed og da kun DF går imod den naziagtige
censur-§ 266b i straffeloven , bør du stemme DF

De er ikke så gode som Glistrups parti, men de er det mindst dårlige
vi har.

Også om blasfemi kæmper intet parti så godt for ytringsfrihed som DF

Fra : Steen

Dato : 31-08-10 08:04

> [...]

> vi har.
>
> Også om blasfemi kæmper intet parti så godt for ytringsfrihed som DF

Kig på samfundet i dag, synes du det går skidegodt?
--
Steen

Fra : \"@'

Dato : 31-08-10 14:22

On Tue, 31 Aug 2010 09:03:43 +0200, isteen@gmail.com (Steen) wrote:

>Kig på samfundet i dag, synes du det går skidegodt?

har DF flertal?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Steen

Dato : 31-08-10 16:40

"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> har DF flertal?

Næ, skulle det ændre noget?
--
Steen

Fra : \"@'

Dato : 31-08-10 16:48

On Tue, 31 Aug 2010 17:40:12 +0200, isteen@gmail.com (Steen) wrote:

>Næ, skulle det ændre noget?

så ville den såkaldte racismeparagraf samt blasfemiparagraffen endelig
blive afskaffet

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Steen

Dato : 01-09-10 15:31

> så ville den såkaldte racismeparagraf samt blasfemiparagraffen endelig
> blive afskaffet

Og så ville Danmark blive et meget bedre sted at leve?
Hvis det virkeligt er dit største problem, så har du det jo egentligt
fint
--
Steen

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-09-10 15:59

On Wed, 1 Sep 2010 16:31:12 +0200, Steen wrote:

> Og så ville Danmark blive et meget bedre sted at leve?

Det villd da blive et mere frit land. Om et friere land er lig med et bedre
land, er en smagssag.

> Hvis det virkeligt er dit største problem, så har du det jo egentligt
> fint

Mener du at der ikke skal gøres noget ved små problemer, så længe der er
større problemer.?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-10 01:21

>Kig på samfundet i dag, synes du det går skidegodt?

DEt ville gå knap så dårligt hvis 51% stemte DF

Så drop din perfektionisme, det bedste er det godes værste fjende

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 28-08-10 16:51

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Her endnu et eksempel af de værre. Få da i stedet for det forbandede
> affald smidt ud af landet og brug pengene på nogen der fortjener det.
> [...]

Jeg er målløs.....????!!!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-10 19:20

On Sat, 28 Aug 2010 17:50:56 +0200, "Hans Christian Vang"
<hcvang@vangcreative.dk> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Jeg er målløs.....????!!!!!

Malene har ret. Hvorfor ikke? Begrund

Fra : Patruljen

Dato : 02-09-10 09:44

On 28 Aug., 15:26, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

Malene P skriver følgende: "Hold da kæft hvor er vi dumme."

Jeg vil gerne rose dig for din begyndende selvindsig. Det er flot
Malene. Nu skal du bare arbejde videre ad samme vej. Så skal du nok få
det bedre om et par år - så - fortvivl ikke. Du er i bedring.