Vis pik. Ærlighed varer længst. Vær ikke e~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-10 08:56

Vis pik. Ærlighed varer længst. Vær ikke en tøj-facade, vær dig selv.
Vær ikke et slør-monster. Eksemplet smitter incl mellem kønnene

Kun religiøse masokister gør det ondt på . Især på muslimer der ikke
engang kan finde ud af at se til den anden side hvis nogen er
utilsløret eller nøgen eller trykker en profettegning

Fra : kk

Dato : 27-08-10 18:55

> [...]
> engang kan finde ud af at se til den anden side hvis nogen er
> utilsløret eller nøgen eller trykker en profettegning

Hermed bekræftet: Du HAR manifest knald i låget!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-10 19:24

On Fri, 27 Aug 2010 19:54:49 +0200, "kk" <kru@nospammail.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Hermed bekræftet: Du HAR manifest knald i låget!

Forklar venligst forskel mellem knald i låget og manifest knald i låge

og begrund hvad i indlægget du svarer på
du finder kritisabelt

At jeg ser et bedre samfund i ærlighed incl at man ikke gider tildække
pik betyder dog ikke at jeg nogensinde har blottet mig

AT ærlighed pr nøgenhed er godt for alle - hvorfor skulle det
synspunkt gøre sindsyg?

Fra : kk

Dato : 28-08-10 07:41

> [...]
> pik betyder dog ikke at jeg nogensinde har blottet mig
>
> AT ærlighed pr nøgenhed er godt for alle - hvorfor skulle det

Du er håbløs, BW, - tilbage til filtret!
mvh
kk

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-08-10 08:58

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Du er håbløs, BW, - tilbage til filtret!
> mvh
> kk

Er det hvad du har til et sobert spørgsmål.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-08-10 01:18

Kurt H. Nedergaard wrote:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det hvad du har til et sobert spørgsmål.

Det ramte vist et tabu.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-10 19:23

On Sat, 28 Aug 2010 09:58:03 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

>Er det hvad du har til et sobert spørgsmål.

At bruge filter er OK, men at nævne hvem man putter i filter er OT og
personfnidder