|
| Headset dutter konstant Fra : Martin Ploug |
Dato : 26-08-10 02:22 |
|
Hej
På mit arbejde har vi en telefon af typen Nortel Meridian M3820 BTS
Light Grey.
Til telefonen er der tilsluttet et GN Netcom headset (GN 9120) med
mekanisk
rørløfter. Problemet er, at headsettet dutter konstant, og vi kan ikke
finde ud af,
hvad det skyldes. Vi har flere gange prøvet at lade batteriet i
headsettet helt op,
men det har ikke hjulpet noget.
Mit gæt er, at der måske er en opsætning på telefonen, der skal
ændres, men hvad
i så fald? Tidligere har brugerne også kunnet besvare opkald via
headsettet selvom
de stod flere meter fra telefonen. Det kan de tilsyneladende ikke
længere.
Headsettet er for nyligt blivet udskifte med et helt nyt af
ovenstående type.
Venlig hilsen
Martin
| |
Leo Havmøller (26-08-2010)
| Kommentar Fra : Leo Havmøller |
Dato : 26-08-10 15:25 |
|
> På mit arbejde har vi en telefon af typen Nortel Meridian M3820 BTS
> Light Grey.
> Til telefonen er der tilsluttet et GN Netcom headset (GN 9120) med
> mekanisk
> rørløfter. Problemet er, at headsettet dutter konstant, og vi kan ikke
> finde ud af,
> hvad det skyldes.
> Vi har flere gange prøvet at lade batteriet i
> headsettet helt op,
> men det har ikke hjulpet noget.
> Mit gæt er, at der måske er en opsætning på telefonen, der skal
> ændres, men hvad
> i så fald? Tidligere har brugerne også kunnet besvare opkald via
> headsettet selvom
> de stod flere meter fra telefonen. Det kan de tilsyneladende ikke
> længere.
> Headsettet er for nyligt blivet udskifte med et helt nyt af
> ovenstående type.
Og hvad siger GN support?
Kunne være fordi headsettet ikke er registreret på basen. Se brugsanvisning.
Leo Havmøller.
| |
Kaj (26-08-2010)
| Kommentar Fra : Kaj |
Dato : 26-08-10 18:45 |
|
"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:e73636d0-2d61-4c5f-82c7-429e4289afd0@m1g2000yqo.googlegroups.com...
Hej
Headsettet er for nyligt blivet udskifte med et helt nyt af
ovenstående type.
Venlig hilsen
Martin
Kun selve headsettet eller også basen (standeren) ?
Kaj
| |
Nicolai Lang (26-08-2010)
| Kommentar Fra : Nicolai Lang |
Dato : 26-08-10 20:54 |
|
On Thu, 26 Aug 2010 01:22:17 -0700 (PDT), Martin Ploug <mploug@pc.dk>
wrote:
>Headsettet er for nyligt blivet udskifte med et helt nyt af
>ovenstående type.
Prøv følgende for at binde det til basen:
Tag batteriet af headsættet (skil det ad).
Tag strøm af basen
Tag en slurk kaffe (dvs - vent 10 sekunder)
Saml headsættet igen
Sæt det i basen
Set strøm på basen
Vent 20-30 sekunder til lamperne er tilbage til normal
Ovenstående må vi jævnligt gøre ved vores 9350. Mit er en af de 5
sidste i drift (købte 15 for 2½ år siden), og overvejer om det skal
være GN trådløst næste gang. Det virker simpelthen for dårligt.
Med venlig hilsen
Nicolai
--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com
| |
Martin Ploug (04-09-2010)
| Kommentar Fra : Martin Ploug |
Dato : 04-09-10 17:27 |
|
Den 26-08-2010 21:54, Nicolai Lang skrev:
> On Thu, 26 Aug 2010 01:22:17 -0700 (PDT), Martin Ploug<mploug@pc.dk>
> wrote:
>
>> Headsettet er for nyligt blivet udskifte med et helt nyt af
>> ovenstående type.
>
> Prøv følgende for at binde det til basen:
>
> Tag batteriet af headsættet (skil det ad).
>
> Tag strøm af basen
>
> Tag en slurk kaffe (dvs - vent 10 sekunder)
>
> Saml headsættet igen
>
> Sæt det i basen
>
> Set strøm på basen
>
> Vent 20-30 sekunder til lamperne er tilbage til normal
>
>
> Ovenstående må vi jævnligt gøre ved vores 9350. Mit er en af de 5
> sidste i drift (købte 15 for 2½ år siden), og overvejer om det skal
> være GN trådløst næste gang. Det virker simpelthen for dårligt.
>
>
> Med venlig hilsen
> Nicolai
>
Hej alle
Det viste sig at headset og telefon var forbundet forkert med
hinanden.
Jeg har fået at vide, at tingene nu fungerer, som de skal.
Venlig hilsen
Martin
| |
|
|