Fremmede på spil i gylletanken?
Fra : Malene P

Dato : 24-08-10 15:33

Ihvertfald har politiet nu fået kig på en flok vietnamesere -altså den slags
fremmede, som nogle påstår, vi aldrig har problemer med. Det synes jeg nu at
vi har haft adskillige gange i årenes løb.
http://jp.dk/indland/krimi/article2160849.ece

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-08-10 16:47

Malene P wrote:
> [...]
> den slags fremmede, som nogle påstår, vi aldrig har problemer med.
> Det synes jeg nu at vi har haft adskillige gange i årenes løb.

Sidst vi i de to politik grupper kikkede på nationalitet og
kriminalitetsfrekvens, lå vietnamesernes under den danske. Som folk
betragtet er jeg endog meget tryg ved vietnamesere.

Fra : Malene P

Dato : 25-08-10 20:03

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Sidst vi i de to politik grupper kikkede på nationalitet og
> kriminalitetsfrekvens, lå vietnamesernes under den danske. Som folk
> betragtet er jeg endog meget tryg ved vietnamesere.

Det ændrer jo ikke på, at de problemer der reelt ER med dem, er importerede
problemer. Nogle af dem hører vi måske endda ikke om, da mange asiater jo er
kendt for at tage deres interne opgør indenfor meget lukkede kredse. Men
ellers er der da ganske rigtigt andre kulturer og mentaliteter, der er langt
mere uhyggelige og farligere for vores hidtil fredelige samfund.

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-10 07:20

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Det ændrer jo ikke på, at de problemer der reelt ER med dem,

Fordi en person findes dræbt? så tager du til et eller andet land og bliver
dræbt, har de problemer med Danskere?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-10 08:21

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Fordi en person findes dræbt? så tager du til et eller andet land og
> bliver dræbt, har de problemer med Danskere?

For flere måneder siden opdagede jeg, at Malene lider af xenofobi, og er
uden for pædagogisk rækkevidde. Jeg kan se, at det også er ved at gå op for
dig og Henrik Svendsen.

Ignorer hende nu bare, og smid hende i filteret; Når ingen gider svare
hende, så må hun undvære den opmærksomhed som hun så skrækkeligt søger, og
så smutter hun igen. Jeg ser kun hendes indlæg, fordi I bliver ved med at
besvare hendes ditto. Lad nu være med det.

Fra : Malene P

Dato : 26-08-10 10:50

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i en meddelelse

> [...]
> så smutter hun igen. Jeg ser kun hendes indlæg, fordi I bliver ved med at
> besvare hendes ditto. Lad nu være med det.

Nej, brug i stedet for tiden på at svare på indlæg, der svarer på mine
indlæg. For at forholde sig til selve sagen, det er du sgu ikke god til.

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 26-08-10 10:53

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Fordi en person findes dræbt? så tager du til et eller andet land og
> bliver dræbt, har de problemer med Danskere?

Hvad med dem, der dræbte ham - er det egentlig ikke dem, der har skabt
problemer? Jeg aner ikke, hvad den dræbte har foretaget sig imod DK, men det
gør du måske?

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-10 11:37

> Hvad med dem, der dræbte ham - er det egentlig ikke dem, der har skabt
> problemer?

Og du ved de er fra vietnam?

> Jeg aner ikke, hvad den dræbte har foretaget sig imod DK,

Hvorfor skriver du så at der var problemer med ham? ved du om han er offer
for et rovmord f.eks?

> men det gør du måske?

Du gør tydeligvis ikke.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Malene P

Dato : 26-08-10 11:51

> [...]
>
> Og du ved de er fra vietnam?

> Hvorfor skriver du så at der var problemer med ham? ved du om han er offer

Du har vist ikke læst den artikel, jeg linkede til.

Malene P