Telmore, erfaringer? Hvilke master bruger ~
Fra : Petersen Michael

Dato : 23-08-10 15:59

Hej Ng

Hvordan ser det ud med gode og knap så gode erfaringer med Telmore?
Bruger de TDC´s master, eller?

På forhånd tak.

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-08-10 16:10

http://www.trustpilot.dk/review/www.telmore.dk

> Bruger de TDC´s master, eller?

Jup

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-08-10 16:25

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge
mail.tele.dk> skrev:

> Hvordan ser det ud med gode og knap så gode erfaringer med Telmore?

Det kører bare. Jeg har brugt dem i en del år nu.

> Bruger de TDC´s master

Ja.

--
Bertel

Fra : bent

Dato : 23-08-10 16:44

On 23-08-2010 17:24, Bertel Lund Hansen wrote:

> Det kører bare. Jeg har brugt dem i en del år nu.

> Ja.

jeg kan kun sige det sammen, har vist brugt dem i næster 10 år

Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-08-10 17:42

Petersen Michael formulerede mandag:
> Hej Ng
>
> Hvordan ser det ud med gode og knap så gode erfaringer med Telmore?
> Bruger de TDC´s master, eller?
>
> På forhånd tak.

Ingen knap så gode erfaringer, kun gode.
De kører via TDC's master.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : bent

Dato : 23-08-10 18:07

On 23-08-2010 18:42, Andersen [3650] wrote:
> Petersen Michael formulerede mandag:

> Ingen knap så gode erfaringer, kun gode.
> De kører via TDC's master.

Ja det gør de og det er tdc der ejer dem idag

Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-08-10 20:51

bent har bragt dette til os:

> Ja det gør de og det er tdc der ejer dem idag

Heldigvis (for TDC) har TDC valgt at køre bixen videre i samme
ånd som den Frank (grundlæggeren) havde da han startede Telmore.
Idag har Frans så efter salget af Telmore til TDC startet Bibob,
hvilket såmænd også er et udemærket firma. Problemet her (syntes jeg)
er at Bibob kører via Sonofons net som i mit tilfælde ikke dækker
så godt som TDC. (Ja jeg ved godt Sonofon nu hedder Telenor)

Fra : Chano Andersen

Dato : 23-08-10 22:45

Den 23-08-2010 21:51, Andersen [3650] skrev:
> er at Bibob kører via Sonofons net som i mit tilfælde ikke dækker
> så godt som TDC. (Ja jeg ved godt Sonofon nu hedder Telenor)

Bibob ejes i øvrigt at Telenor nu tildags, hvis jeg ikke husker helt galt..

- Chano Andersen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-08-10 09:29

Andersen skrev:

> Heldigvis (for TDC) har TDC valgt at køre bixen videre i samme
> ånd som den Frank (grundlæggeren) havde da han startede Telmore.

Ja, og ellers var jeg sprunget fra.

> Idag har Frans så efter salget af Telmore til TDC startet Bibob,
> hvilket såmænd også er et udemærket firma.

Dette 'udmærkede' firma gav mig et chok første gang jeg besøgte
deres hjemmeside, og derfor vil jeg ikke have noget med det at
gøre. Chokket skyldtes at en meget høj og skarp stemme sagde
"Bibop" lige så snart siden åbnede.

--
Bertel

Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-08-10 16:37

Bertel Lund Hansen frembragte:
> [...]
> deres hjemmeside, og derfor vil jeg ikke have noget med det at
> gøre. Chokket skyldtes at en meget høj og skarp stemme sagde

Det er nok for at skræmme de væste tøsedrenge væk

Fra : Petersen Michael

Dato : 25-08-10 21:34

bent wrote:

> Ja det gør de og det er tdc der ejer dem idag

Tak for alle tilbagemeldinger
Årsagen til mit spørgsmål skyldes at min søn har en del bøvl med TDC - ikke
deres master eller dækning, men problemer med simkort der bliver låst - ikke
virker - spæres, og en masse bøvl med kundeservice.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-08-10 23:53

mail.tele.dk> skrev:

> Årsagen til mit spørgsmål skyldes at min søn har en del bøvl med TDC - ikke
> deres master eller dækning, men problemer med simkort der bliver låst - ikke
> virker - spæres, og en masse bøvl med kundeservice.

Jeg naer ikke hvordan Telmores kundeservice kører. Jeg er endnu
ikke stødt på problemer som de skulle tage sig af.

--
Bertel