Bluetooth kode
Fra : Nederbasse

Dato : 19-08-10 18:09

Hejsa
Jeg har lige installeret LG Pc Suite til min LG GT 400
Telefonen bliver fundet og jeg kan finde min pc på telefonen, men både
Pc Suite og telefonen vil have en kode.
Jeg har ikke oprettet en kode på noget tidspunkt. hverken i programmet
eller i telefonen

Er der 'default' kode eller hvad?

Lars

Fra : Henrik 8600

Dato : 19-08-10 18:12

"Nederbasse" <sdgsdfg@sdfsdf.fk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Suite og telefonen vil have en kode.
> Jeg har ikke oprettet en kode på noget tidspunkt. hverken i programmet

Hvis du finder en kode og indtaster den på computeren, og trykker Næste,
så bør telefonen spørge efter den kode, indtast den så på telefonen når den
spørger efter koden...

Har ikke LG, men det plejer at være måden...

H.

Fra : Henrik 8600

Dato : 19-08-10 18:31

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> den spørger efter koden...
>
> Har ikke LG, men det plejer at være måden...

Alternativt plejer koden at være 1234, 0000 eller 00000.

Ved ikke om LG har en anden...

H.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-08-10 20:16

Henrik 8600 skrev den 19-08-2010:
> [...]
> så bør telefonen spørge efter den kode, indtast den så på telefonen når den

Eller den anden vej rundt (som jeg i går måtte gå med min W890 )

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik 8600

Dato : 19-08-10 22:44

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Eller den anden vej rundt (som jeg i går måtte gå med min W890 )
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk