Okult GPS spørgsmål...
Fra : Henrik 8600

Dato : 19-08-10 09:25

På min iPhone 4 kan virker gps fint med Google Maps og Google Earth, men
ikke med Runkeeper og Endomondo...

Hvad dælen kan det være? Det HAR virket.

Når Google Earth og Maps virker kan det jo ikke være telefonen der er fysisk
defekt???

H.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-08-10 09:27

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Når Google Earth og Maps virker kan det jo ikke være telefonen der er
> fysisk defekt???

Er du sikker på at Google Maps/Earth vitterlig anvender og modtager GPS
data og ikke blot masteoplysningerne?

--
Bjarke Andersen

Fra : Henrik 8600

Dato : 19-08-10 10:37

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Er du sikker på at Google Maps/Earth vitterlig anvender og modtager GPS
> [...]

Ved ikke hvor jeg kan se det, men hvis det er masterne, så er det godt nok
præcist...

H.

Fra : Chano Andersen

Dato : 19-08-10 17:33

Den 19-08-2010 11:37, Henrik 8600 skrev:
> Ved ikke hvor jeg kan se det, men hvis det er masterne, så er det godt
> nok præcist...

Det kan de faktisk sagtens være. Jeg har oplevet (På en mobil UDEN GPS),
at have en præcision helt ned omkring 20-30 meter. Men kommer den under
det, er der stor sandsynlighed for, at du benytter GPS modtageren.

- Chano Andersen

Fra : Christen Fihl

Dato : 19-08-10 10:41

Er de måske slået fra i Indstillinger | Generelt | Lokationstjenester ?
(som det hedder på min iPhone3)

Fra : Henrik 8600

Dato : 19-08-10 16:31

"Christen Fihl" <look_at_HSPascal.fihl.net@nospam.plz> skrev i meddelelsen
> Er de måske slået fra i Indstillinger | Generelt | Lokationstjenester ?
> (som det hedder på min iPhone3)

Det hedder de også her, og de er slået til.

H.