/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Er Malene en positiv eller negativ gevinst~
Fra : ASKF


Dato : 14-08-10 11:29

Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun har
været om at tage den.

Hvilket arbejde har hun?

Børn?

Omkostninger - skattefradrag?

Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
hustandsinkomsten?

Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
meld ud eller TI !!
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

 
 
Patruljen (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 14-08-10 05:00

On 14 Aug., 12:29, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun har
> været om at tage den.
>
> Hvilket arbejde har hun?
>
> Børn?
>
> Omkostninger - skattefradrag?
>
> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
> hustandsinkomsten?
>
> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
> meld ud eller TI !!
> --
> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
> -Myron Tribus

Detder får du ie et svar på - og det har Malene utvivlsomt sine gode
grunde til ikke at svare på.

Malenes bidrag til samfundet består i at grave dybe grøfter mellem
forskellige befolkningsgrupper, defamere dem og tilsvine dem over en
kam. Malene bidrager kun til at gøre tingene endnu mere besværlige end
de er iforvejen. Hun er en beslastning for Danmark og burde sendes ud
i en badering i en strøm i nordgående retning - evt.mod Grønland.

Kim Larsen \(på AltB~ (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 14-08-10 19:45

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:a00d216b-4536-45fe-a574-e9cb11a51fa3@i31g2000yqm.googlegroups.com
> On 14 Aug., 12:29, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun
>> har været om at tage den.
>>
>> Hvilket arbejde har hun?
>>
>> Børn?
>>
>> Omkostninger - skattefradrag?
>>
>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>> hustandsinkomsten?
>>
>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>> udfordring; meld ud eller TI !!
>> --
>> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
>> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that
>> he can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
>> -Myron Tribus
>
> Detder får du ie et svar på - og det har Malene utvivlsomt sine gode
> grunde til ikke at svare på.
>
> Malenes bidrag til samfundet består i at grave dybe grøfter mellem
> forskellige befolkningsgrupper, defamere dem og tilsvine dem over en
> kam. Malene bidrager kun til at gøre tingene endnu mere besværlige end
> de er iforvejen. Hun er en beslastning for Danmark og burde sendes ud
> i en badering i en strøm i nordgående retning - evt.mod Grønland.

Der er bare det ved det at hvis strømmen går en anelse forkert, så risikere
hun at glide forbi Grønland i baderingen og måske havne i USA, og det er da
trods alt synd for USA hvis det skulle ske.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Malene P (15-08-2010)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 15-08-10 16:16


"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:guB9o.23598$ss1.9980@hurricane...
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:a00d216b-4536-45fe-a574-e9cb11a51fa3@i31g2000yqm.googlegroups.com
>> On 14 Aug., 12:29, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun
>>> har været om at tage den.
>>>
>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>
>>> Børn?
>>>
>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>
>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>>> hustandsinkomsten?
>>>
>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>>> udfordring; meld ud eller TI !!
>>> --
>>> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
>>> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that
>>> he can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
>>> -Myron Tribus
>>
>> Detder får du ie et svar på - og det har Malene utvivlsomt sine gode
>> grunde til ikke at svare på.
>>
>> Malenes bidrag til samfundet består i at grave dybe grøfter mellem
>> forskellige befolkningsgrupper, defamere dem og tilsvine dem over en
>> kam. Malene bidrager kun til at gøre tingene endnu mere besværlige end
>> de er iforvejen. Hun er en beslastning for Danmark og burde sendes ud
>> i en badering i en strøm i nordgående retning - evt.mod Grønland.
>
> Der er bare det ved det at hvis strømmen går en anelse forkert, så
> risikere hun at glide forbi Grønland i baderingen og måske havne i USA, og
> det er da trods alt synd for USA hvis det skulle ske.

Hvad blev der egentlig af dine aversioner mod persontrådstartere, din usle
lille hykler?

Malene P



TL (15-08-2010)
Kommentar
Fra : TL


Dato : 15-08-10 03:18

On Sat, 14 Aug 2010 04:00:19 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>On 14 Aug., 12:29, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun har
>> været om at tage den.
>>
>> Hvilket arbejde har hun?
>>
>> Børn?
>>
>> Omkostninger - skattefradrag?
>>
>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>> hustandsinkomsten?
>>
>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>> meld ud eller TI !!
>
>Detder får du ie et svar på - og det har Malene utvivlsomt sine gode
>grunde til ikke at svare på.
>
>Malenes bidrag til samfundet består i at gra

Hvorfor starter i to hellige ikke med jer selv?

Er værdien af ens meninger på en eller anden måde afhængig af
uddannelse og indkomst?


Patruljen (15-08-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 15-08-10 03:41



TL skrev:
> On Sat, 14 Aug 2010 04:00:19 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
> <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>
> >On 14 Aug., 12:29, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
> >> Lad os h�re fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor l�nge hun har
> >> v�ret om at tage den.
> >>
> >> Hvilket arbejde har hun?
> >>
> >> B�rn?
> >>
> >> Omkostninger - skattefradrag?
> >>
> >> Hvilken indt�gt har malens husbond, alts� hvorledes biddrager han til
> >> hustandsinkomsten?
> >>
> >> Jeg er ved at f�re ret tr�t af malle, s� lad dette v�re en udfordring;
> >> meld ud eller TI !!
> >
> >Detder f�r du ie et svar p� - og det har Malene utvivlsomt sine gode
> >grunde til ikke at svare p�.
> >
> >Malenes bidrag til samfundet best�r i at gra
>
> Hvorfor starter i to hellige ikke med jer selv?

Stod det til mig, så fik i højrerabiate gerne et helt et eget hjørne
på Saltholm, hvor I kunne jamre jer sammen og i fælles afmagt, mens
hvor flyende hamrede henover jer så regelmæssigt, at ingen andre
skulle høre på eller blive plaget af jeres klagesange -

> Er v�rdien af ens meninger p� en eller anden m�de afh�ngig af
> uddannelse og indkomst?

TL (15-08-2010)
Kommentar
Fra : TL


Dato : 15-08-10 19:36

On Sun, 15 Aug 2010 02:40:50 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>TL skrev:
>> On Sat, 14 Aug 2010 04:00:19 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
>> <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
>>
>> >On 14 Aug., 12:29, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
>> >> Lad os h?re fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor l?nge hun har
>> >> v?ret om at tage den.
>> >>
>> >> Hvilket arbejde har hun?
>> >>
>> >> B?rn?
>> >>
>> >> Omkostninger - skattefradrag?
>> >>
>> >> Hvilken indt?gt har malens husbond, alts? hvorledes biddrager han til
>> >> hustandsinkomsten?
>> >>
>> >> Jeg er ved at f?re ret tr?t af malle, s? lad dette v?re en udfordring;
>> >> meld ud eller TI !!
>> >
>> >Detder f?r du ie et svar p? - og det har Malene utvivlsomt sine gode
>> >grunde til ikke at svare p?.
>> >
>> >Malenes bidrag til samfundet best?r i at gra
>>
>> Hvorfor starter i to hellige ikke med jer selv?
>
>Stod det til mig, så fik i højrerabiate gerne et helt et eget hjørne

Interessant synspunkt, men helt uden relevans eller pointe i forhold
til spørgsmålet.

>> Er v?rdien af ens meninger p? en eller anden m?de afh?ngig af
>> uddannelse og indkomst?



Patruljen (15-08-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 15-08-10 23:41

On 15 Aug., 20:36, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:
> On Sun, 15 Aug 2010 02:40:50 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
>
>
>
>
>
> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> >TL skrev:
> >> On Sat, 14 Aug 2010 04:00:19 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
> >> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
>
> >> >On 14 Aug., 12:29, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
> >> >> Lad os h?re fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor l?nge hun har
> >> >> v?ret om at tage den.
>
> >> >> Hvilket arbejde har hun?
>
> >> >> B?rn?
>
> >> >> Omkostninger - skattefradrag?
>
> >> >> Hvilken indt?gt har malens husbond, alts? hvorledes biddrager han til
> >> >> hustandsinkomsten?
>
> >> >> Jeg er ved at f?re ret tr?t af malle, s? lad dette v?re en udfordring;
> >> >> meld ud eller TI !!
>
> >> >Detder f?r du ie et svar p? - og det har Malene utvivlsomt sine gode
> >> >grunde til ikke at svare p?.
>
> >> >Malenes bidrag til samfundet best?r i at gra
>
> >> Hvorfor starter i to hellige ikke med jer selv?
>
> >Stod det til mig, så fik i højrerabiate gerne et helt et eget hjørne
>
> Interessant synspunkt, men helt uden relevans eller pointe i forhold
> til spørgsmålet.

På ingen måde -

Det er ikke uden relevans for spørgsmålet. Malene er ikke en gevinst
for samfundet. Tværtimod er hun medvirkende til at grave grøfterne
mellem forskellige befolningsgrupper - dybere. Og det er I andre
fremmedhadende højrerabiate også.

På Saltholm og i forbindelse med en indflyvningsbane til Kastrup
lufthavn kunne jeres skrigeri have den funktion at holde fuglene borte
og det - ville være en gevinst for samfundet.

> >> Er v?rdien af ens meninger p? en eller anden m?de afh?ngig af
> >> uddannelse og indkomst?-


N_B_DK (16-08-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 16-08-10 10:44

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:c189ef3e-4edd-4879-be53-20ac2382a4df@g17g2000yqe.googlegroups.com
> Det er ikke uden relevans for spørgsmålet. Malene er ikke en gevinst
> for samfundet.

Det er du i din ret til at mene, vi er dog mange der mener at det er en
langt mindre gevinst for samfundet med alle de kriminelle indvandrere, de
eneste der ser dem som en gevinst er folk der på en eller anden måde har en
økonomisk gevist ud af de krimminelles handlinger (advokater,
lommeterapeuter, og lignende snyltere)

--
MVH. N_B_DK


TL (17-08-2010)
Kommentar
Fra : TL


Dato : 17-08-10 16:45

On Sun, 15 Aug 2010 22:41:18 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>On 15 Aug., 20:36, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:
>> On Sun, 15 Aug 2010 02:40:50 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
>>
>>
>>
>>
>>
>> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
>> >TL skrev:
>> >> On Sat, 14 Aug 2010 04:00:19 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
>> >> <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
>>
>> >> >On 14 Aug., 12:29, ASKF <nos...@askf.dk> wrote:
>> >> >> Lad os h?re fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor l?nge hun har
>> >> >> v?ret om at tage den.
>>
>> >> >> Hvilket arbejde har hun?
>>
>> >> >> B?rn?
>>
>> >> >> Omkostninger - skattefradrag?
>>
>> >> >> Hvilken indt?gt har malens husbond, alts? hvorledes biddrager han til
>> >> >> hustandsinkomsten?
>>
>> >> >> Jeg er ved at f?re ret tr?t af malle, s? lad dette v?re en udfordring;
>> >> >> meld ud eller TI !!
>>
>> >> >Detder f?r du ie et svar p? - og det har Malene utvivlsomt sine gode
>> >> >grunde til ikke at svare p?.
>>
>> >> >Malenes bidrag til samfundet best?r i at gra
>>
>> >> Hvorfor starter i to hellige ikke med jer selv?
>>
>> >Stod det til mig, så fik i højrerabiate gerne et helt et eget hjørne
>>
>> Interessant synspunkt, men helt uden relevans eller pointe i forhold
>> til spørgsmålet.
>
>På ingen måde -
>
>Det er ikke uden relevans for spørgsmålet. Malene er ikke en gevinst
>for samfundet.

Som sagt, hvorfor starter du ikke selv med at svare på disse så
fantastiske relevante spørgsmål - hvor meget bidrager du selv til
samfundet, hvad betaler du i skat, hvad er dine indkomst- og
fradragsforhold, har du børn, og hvor lang er din egen uddannelse?

>Tværtimod er hun medvirkende til at grave grøfterne
>mellem forskellige befolningsgrupper - dybere. Og det er I andre
>fremmedhadende højrerabiate også.

Når nu du så frejdigt vælger at inkludere mig i gruppen af
"fremmedhadende højrerabiate", så udfordrer jeg dig til at finde
eksempler på mit fremmedhad.

>> >> Er værdien af ens meninger på en eller anden måde afhængig af
>> >> uddannelse og indkomst?-

?


Mendoza (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 14-08-10 12:06


"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
news:pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com...
> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun har
> været om at tage den.
>
> Hvilket arbejde har hun?
>
> Børn?
>
> Omkostninger - skattefradrag?
>
> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
> hustandsinkomsten?
>
> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
> meld ud eller TI !!
> --
> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
> -Myron Tribus

Og hvad skal vi så bruge disse oplysninger til?


ASKF (14-08-2010)
Kommentar
Fra : ASKF


Dato : 14-08-10 12:35

Mendoza ytrede sig i <4c6678a8$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
med dette:

>
>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>news:pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com...
>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun har
>> været om at tage den.
>>
>> Hvilket arbejde har hun?
>>
>> Børn?
>>
>> Omkostninger - skattefradrag?
>>
>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>> hustandsinkomsten?
>>
>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>> meld ud eller TI !!
>> --
>> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
>> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
>> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
>> -Myron Tribus
>
>Og hvad skal vi så bruge disse oplysninger til?

De er da relevans for alle.

At kaste den første sten ,,,

Angib ikke hvis ikke ryggen er fri!

At du og jeg ikke reelt kan bruge det til noget er ligemeget; andre
(især Malene) som åbenlyst er alternativt begavede kan evt. bruge
oplysningerne i en pseuduintelektuel tilgang til forstålsen af Malenes
udsagn.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

Mendoza (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 14-08-10 12:42


"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
news:00vc66d8l7ftr9n61kr89tjsrb23rsv526@4ax.com...
> Mendoza ytrede sig i <4c6678a8$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
> med dette:
>
>>
>>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>>news:pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com...
>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun har
>>> været om at tage den.
>>>
>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>
>>> Børn?
>>>
>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>
>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>>> hustandsinkomsten?
>>>
>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>>> meld ud eller TI !!
>>> --
>>> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
>>> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
>>> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
>>> -Myron Tribus
>>
>>Og hvad skal vi så bruge disse oplysninger til?
>
> De er da relevans for alle.
>
> At kaste den første sten ,,,
>
> Angib ikke hvis ikke ryggen er fri!
>
> At du og jeg ikke reelt kan bruge det til noget er ligemeget; andre
> (især Malene) som åbenlyst er alternativt begavede kan evt. bruge
> oplysningerne i en pseuduintelektuel tilgang til forstålsen af Malenes
> udsagn.
> --

Det har da ingen relevans for de links Malene bringer? Og selvom Malene
eventuelt skulle være på overførselsindkomst, ændrer det jo ikke på at
Danmark ikke skal agere socialkontor for hele verden, vel?


ASKF (14-08-2010)
Kommentar
Fra : ASKF


Dato : 14-08-10 12:46

Mendoza ytrede sig i <4c668101$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
med dette:

>
>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>news:00vc66d8l7ftr9n61kr89tjsrb23rsv526@4ax.com...
>> Mendoza ytrede sig i <4c6678a8$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
>> med dette:
>>
>>>
>>>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>>>news:pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com...
>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun har
>>>> været om at tage den.
>>>>
>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>
>>>> Børn?
>>>>
>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>
>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>>>> hustandsinkomsten?
>>>>
>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>>>> meld ud eller TI !!
>>>> --
>>>> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
>>>> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
>>>> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
>>>> -Myron Tribus
>>>
>>>Og hvad skal vi så bruge disse oplysninger til?
>>
>> De er da relevans for alle.
>>
>> At kaste den første sten ,,,
>>
>> Angib ikke hvis ikke ryggen er fri!
>>
>> At du og jeg ikke reelt kan bruge det til noget er ligemeget; andre
>> (især Malene) som åbenlyst er alternativt begavede kan evt. bruge
>> oplysningerne i en pseuduintelektuel tilgang til forstålsen af Malenes
>> udsagn.
>> --
>
>Det har da ingen relevans for de links Malene bringer? Og selvom Malene
>eventuelt skulle være på overførselsindkomst, ændrer det jo ikke på at
>Danmark ikke skal agere socialkontor for hele verden, vel?

Det er da ret vigtigtigt at den der råber op om at andre ikke skal
modtage, ikke selv modtager. Med mindre vedkommende selv frasiger sig
tilskud fra samfundet!
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

Mendoza (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 14-08-10 13:01


"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
news:m90d66d7n89v9l2rqmn97dm8ujbgug06rq@4ax.com...
> Mendoza ytrede sig i <4c668101$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
> med dette:
>
>>
>>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>>news:00vc66d8l7ftr9n61kr89tjsrb23rsv526@4ax.com...
>>> Mendoza ytrede sig i <4c6678a8$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
>>> med dette:
>>>
>>>>
>>>>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>>>>news:pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com...
>>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun
>>>>> har
>>>>> været om at tage den.
>>>>>
>>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>>
>>>>> Børn?
>>>>>
>>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>>
>>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>>>>> hustandsinkomsten?
>>>>>
>>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>>>>> meld ud eller TI !!
>>>>> --
>>>>> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
>>>>> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
>>>>> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
>>>>> -Myron Tribus
>>>>
>>>>Og hvad skal vi så bruge disse oplysninger til?
>>>
>>> De er da relevans for alle.
>>>
>>> At kaste den første sten ,,,
>>>
>>> Angib ikke hvis ikke ryggen er fri!
>>>
>>> At du og jeg ikke reelt kan bruge det til noget er ligemeget; andre
>>> (især Malene) som åbenlyst er alternativt begavede kan evt. bruge
>>> oplysningerne i en pseuduintelektuel tilgang til forstålsen af Malenes
>>> udsagn.
>>> --
>>
>>Det har da ingen relevans for de links Malene bringer? Og selvom Malene
>>eventuelt skulle være på overførselsindkomst, ændrer det jo ikke på at
>>Danmark ikke skal agere socialkontor for hele verden, vel?
>
> Det er da ret vigtigtigt at den der råber op om at andre ikke skal
> modtage, ikke selv modtager. Med mindre vedkommende selv frasiger sig
> tilskud fra samfundet!
> --

De der har krav på, og brug for, offentlige ydelser, skal selvfølgelig have
dem. Men man skal ikke slæbe uproduktive og uuddannede personer der ikke
hverken vil eller kan bidrage til samfundet ind i landet, vel? Hvem skal
betale for det, og hvorfor? Hvem skal ind og hvem skal ikke?
Alle der vil og kan bidrage til samfundet, og kan og vil opføre sig
civiliseret er hjerteligt velkomne. Det er *ikke* en menneskeret at komme
til Danmark, eller nogen andre lande.




ASKF (14-08-2010)
Kommentar
Fra : ASKF


Dato : 14-08-10 13:35

Mendoza ytrede sig i <4c6685ab$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
med dette:

>
>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>news:m90d66d7n89v9l2rqmn97dm8ujbgug06rq@4ax.com...
>> Mendoza ytrede sig i <4c668101$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
>> med dette:
>>
>>>
>>>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>>>news:00vc66d8l7ftr9n61kr89tjsrb23rsv526@4ax.com...
>>>> Mendoza ytrede sig i <4c6678a8$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>
>>>> med dette:
>>>>
>>>>>
>>>>>"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>>>>>news:pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com...
>>>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun
>>>>>> har
>>>>>> været om at tage den.
>>>>>>
>>>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>>>
>>>>>> Børn?
>>>>>>
>>>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>>>
>>>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>>>>>> hustandsinkomsten?
>>>>>>
>>>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>>>>>> meld ud eller TI !!
>>>>>> --
>>>>>> Allan Stig Kiilerich Frederiksen
>>>>>> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
>>>>>> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
>>>>>> -Myron Tribus
>>>>>
>>>>>Og hvad skal vi så bruge disse oplysninger til?
>>>>
>>>> De er da relevans for alle.
>>>>
>>>> At kaste den første sten ,,,
>>>>
>>>> Angib ikke hvis ikke ryggen er fri!
>>>>
>>>> At du og jeg ikke reelt kan bruge det til noget er ligemeget; andre
>>>> (især Malene) som åbenlyst er alternativt begavede kan evt. bruge
>>>> oplysningerne i en pseuduintelektuel tilgang til forstålsen af Malenes
>>>> udsagn.
>>>> --
>>>
>>>Det har da ingen relevans for de links Malene bringer? Og selvom Malene
>>>eventuelt skulle være på overførselsindkomst, ændrer det jo ikke på at
>>>Danmark ikke skal agere socialkontor for hele verden, vel?
>>
>> Det er da ret vigtigtigt at den der råber op om at andre ikke skal
>> modtage, ikke selv modtager. Med mindre vedkommende selv frasiger sig
>> tilskud fra samfundet!
>> --
>
>De der har krav på, og brug for, offentlige ydelser, skal selvfølgelig have
>dem. Men man skal ikke slæbe uproduktive og uuddannede personer der ikke
>hverken vil eller kan bidrage til samfundet ind i landet, vel? Hvem skal
>betale for det, og hvorfor? Hvem skal ind og hvem skal ikke?
>Alle der vil og kan bidrage til samfundet, og kan og vil opføre sig
>civiliseret er hjerteligt velkomne. Det er *ikke* en menneskeret at komme
>til Danmark, eller nogen andre lande.

Helt enig, men hvad med dem som er her, er etniske danskere og som råber
op?

Det er dem som er med til at skabe konfrontationerne!

Ligesåvel som de tåber som kalder sig "2¨er".

Jeg har flere invandrer i min omgangskreds og de holder på voldelig
afstraffelse for de tåbelige unge stenkastere der er i de 4 største
byer; fordi de mener det er det eneste der virker.

Eneste vold jeg kan finde på at bruge selv er et rap over nalderne,
eller et fast greb om armen. - Og jeg er X-ligeglad med at revelse ikke
er lovlig. Jeg skal nok gøre et barn opmærksom på at det kommer til at
gøre mere fysisk og psykisk ondt på vedkommende hvis jeg bliver
anmeldt...

--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

Ralph (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 14-08-10 16:03

"Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i en meddelelse
news:4c668101$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
eventuelt skulle være på overførselsindkomst, ændrer det jo ikke på at
> Danmark ikke skal agere socialkontor for hele verden, vel?

Sidst jeg talte efter var der 6.000.000.124 personer der IKKE er på
overførselsindkomst i Danmark, og det på trods af at de radikale og Anker
Jørgensen har inviteret dem ALLESAMMEN herop så de kan voldtage vores piger
og drikke vores mælk, mens de stener alle os vantro OG vores grise, OG
bygger Minareter og Moskeer på hvert et gadehjørne og kalder til bøn 30
timer i døgnet, OG kræver at alle kvinder skal iføres et telt, mens de går
fem skridt bag alle mændene.

Men nu bor jeg jo også på landet, så det kan da godt være det er sådan i
København - eller?

--
Ralph



S.A.Thomsen (14-08-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 14-08-10 12:11

On Sat, 14 Aug 2010 12:29:22 +0200, ASKF wrote:

> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun har
> været om at tage den.
>
> Hvilket arbejde har hun?
>
> Børn?
>
> Omkostninger - skattefradrag?
>
> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
> hustandsinkomsten?

Hvad i alverden rager det andre.?

> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
> meld ud eller TI !!

Hvis du er træt af hende, så gør som jeg og ignorer hende.

Jens Bruun (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 14-08-10 12:40

ASKF <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com:

> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
> meld ud eller TI !!

Start du med svare på dine spørgsmål selv, eller ti!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Patruljen (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 14-08-10 05:43

On 14 Aug., 13:39, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> ASKF <nos...@askf.dk> skrev i meddelelsen
> pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5p...@4ax.com:
>
> > Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
> > meld ud eller TI !!
>
> Start du med svare på dine spørgsmål selv, eller ti!


Nå - ja. Du svarer jo gerne på dine egne spørgsmål - ikke- Jens Bruun?
Hvor mange penge påfører du samfundet i udgifter, som vi andre skal
betale for med _vores_ indbetalte skattekroner?

ASKF (14-08-2010)
Kommentar
Fra : ASKF


Dato : 14-08-10 13:10

Jens Bruun ytrede sig i <q-idnRXjKo8XHfvRnZ2dnUVZ8q2dnZ2d@giganews.com>
med dette:

>ASKF <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
>pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com:
>
>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>> meld ud eller TI !!
>
>Start du med svare på dine spørgsmål selv, eller ti!

Sidst jeg fik lavet en beregning havde jeg betalt mere til staten end
jeg har kostet den, og i beregningen var hele min uddannelse incl.
folkeskole indraget.

Dette var vel at mærke ca. 20 år siden, så vi kan da prøve med en ny
beregning, hvis du ønsker.

Jeg er 42 år gamel og har arbejdet under min udannelse 3-4 måneder om
året (ferier) og ellers i weekender, rejst fra hhv. Odense og Ålborg til
Herning. Har også taget en "krævet" udenlandstur/praktik i Liverpool,
ved John Moors Uni.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

(Thorbjørn Ravn (14-08-2010)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 14-08-10 13:15

ASKF <nospam@askf.dk> writes:

> Sidst jeg fik lavet en beregning havde jeg betalt mere til staten end
> jeg har kostet den, og i beregningen var hele min uddannelse incl.
> folkeskole indraget.

Interessant. Tager den hensyn til infrastruktur og lignende? At du kan
blive akutbehandlet når du kommer galt afsted? At der er er veje og
broer at køre på (hvis du har bil)?

Desuden skal der bare en enkelt alvolig sygdom eller ulykke til, så ser
regnestykket ofte anderledes ud.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

ASKF (14-08-2010)
Kommentar
Fra : ASKF


Dato : 14-08-10 13:54

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100814 ytrede sig i
<m2fwyho0g2.fsf@gmail.com> med dette:

>ASKF <nospam@askf.dk> writes:
>
>> Sidst jeg fik lavet en beregning havde jeg betalt mere til staten end
>> jeg har kostet den, og i beregningen var hele min uddannelse incl.
>> folkeskole indraget.
>
>Interessant. Tager den hensyn til infrastruktur og lignende? At du kan
>blive akutbehandlet når du kommer galt afsted? At der er er veje og
>broer at køre på (hvis du har bil)?
>
>Desuden skal der bare en enkelt alvolig sygdom eller ulykke til, så ser
>regnestykket ofte anderledes ud.

Helt sikker ja - og det er også en god grund til at jeg ikke arbejder
sort, ud over hvad Venstre/kons nu har fået SKAT til at definere som
"sort" arbejde.

Jeg indrømmer at jeg har bestilt og fået lavet SORT arbejde - en ven som
er udlært elektriker/installatør og nu er på efterløn, betalte jeg med
en middag for at sætte en ny stikkontakt op på toilettet.

At jeg lavede alt arbejdet og han bare sad på kanten af badekaret og
"dirrigerede mig" + satte sin signatur på et dokument, er sagen
uvedkommende. Jeg gav en middag så det er SORT arbejde!

Tør slet ikke fortælle hvordan mine forældres hus blev bygget - det hus
jeg voksede op i. - Ikke en sten var lagt "hvidt" - for 5 søskene fik de
sammen bygget 4 huse, en datter/søster giftede sig med en sømandskok som
købte et forsamlingshus og da broen (salling sund) blev bygget et hotel
i Nibe i stedet.

Min onkel var murer og skrev under på alle papirer som ingeneur, selv 3
år før han havde den eksamen...

Alle huse er siden udbygget med nye tegninger efter 2 onkler til mig er
kvalificeret til det :.-D


Definer lige SORT arbejde!!!
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

Ukendt (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-08-10 14:17


"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
news:pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com...

> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
> meld ud eller TI !!

Jeg smed hende i mit filter. Problem solved.





Mendoza (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 14-08-10 14:31


""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
news:4c669748$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
> news:pjrc665lvq4sgb4eigmqjh12a33ra5pfon@4ax.com...
>
>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>> meld ud eller TI !!
>
> Jeg smed hende i mit filter. Problem solved.
>
>
>
>

Ja, så går problemerne væk.......


Ukendt (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-08-10 14:40


"Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i meddelelsen
news:4c669a99$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, så går problemerne væk.......

Ja, hun er væk nu.





ASKF (14-08-2010)
Kommentar
Fra : ASKF


Dato : 14-08-10 14:43

"-_Thomas_-" ytrede sig i
<4c669cb7$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med dette:

>
>"Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i meddelelsen
>news:4c669a99$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Ja, så går problemerne væk.......
>
>Ja, hun er væk nu.

Men fatter hun det?
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

Jens Bruun (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 14-08-10 14:47

ASKF <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen
ba7d66dc8rjk1e8822lmvq1en6u99ce2ut@4ax.com:

>>> Ja, så går problemerne væk.......
>>
>> Ja, hun er væk nu.
>
> Men fatter hun det?

Er du forelsket i Malene, ASKF? Det er dig tydeligvis magtpåliggende at få
"hendes" opmærksomhed.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Mendoza (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 14-08-10 15:12


""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
news:4c669cb7$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i meddelelsen
> news:4c669a99$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Ja, så går problemerne væk.......
>
> Ja, hun er væk nu.
>
>
>
>

Nej, hun er ikke væk.... du er væk.


Ukendt (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-08-10 15:24


"Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i meddelelsen
news:4c66a44e$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej, hun er ikke væk.... du er væk.

Det må være fordi du ryger fjolletobak, at du virker lidt - væk.





Mendoza (14-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 14-08-10 15:49


""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
news:4c66a6f5$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i meddelelsen
> news:4c66a44e$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Nej, hun er ikke væk.... du er væk.
>
> Det må være fordi du ryger fjolletobak, at du virker lidt - væk.
>
>
>
>

jamen så siger vi det, ""-_Thomas_-""


Henrik Svendsen (16-08-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 16-08-10 07:52

ASKF wrote:
> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun
> har været om at tage den.
>
> Hvilket arbejde har hun?
>
> Børn?
>
> Omkostninger - skattefradrag?
>
> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
> hustandsinkomsten?
>
> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
> meld ud eller TI !!

Du er da dum så det vil noget :D

Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide, at din
hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig selv, før du fordrede
den af andre. Ellers fremstår du bare som - 'dum så det vil noget'.



Mendoza (16-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 16-08-10 15:21


"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
news:4c68e00f$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
> ASKF wrote:
>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun
>> har været om at tage den.
>>
>> Hvilket arbejde har hun?
>>
>> Børn?
>>
>> Omkostninger - skattefradrag?
>>
>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han til
>> hustandsinkomsten?
>>
>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en udfordring;
>> meld ud eller TI !!
>
> Du er da dum så det vil noget :D
>
> Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide, at din
> hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig selv, før du fordrede
> den af andre. Ellers fremstår du bare som - 'dum så det vil noget'.
>

ASKF er formodentlig blondine.


Henrik Svendsen (16-08-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 16-08-10 15:43

Mendoza wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
> news:4c68e00f$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>> ASKF wrote:
>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun
>>> har været om at tage den.
>>>
>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>
>>> Børn?
>>>
>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>
>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han
>>> til hustandsinkomsten?
>>>
>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>>> udfordring; meld ud eller TI !!
>>
>> Du er da dum så det vil noget :D
>>
>> Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide, at din
>> hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig selv, før du
>> fordrede den af andre. Ellers fremstår du bare som - 'dum så det vil
>> noget'.
>
> ASKF er formodentlig blondine.

Du lyder mellemøstlig.



Mendoza (16-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 16-08-10 15:52


"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
news:4c694e8c$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
> Mendoza wrote:
>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>> news:4c68e00f$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>>> ASKF wrote:
>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe hun
>>>> har været om at tage den.
>>>>
>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>
>>>> Børn?
>>>>
>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>
>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han
>>>> til hustandsinkomsten?
>>>>
>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>>>> udfordring; meld ud eller TI !!
>>>
>>> Du er da dum så det vil noget :D
>>>
>>> Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide, at din
>>> hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig selv, før du
>>> fordrede den af andre. Ellers fremstår du bare som - 'dum så det vil
>>> noget'.
>>
>> ASKF er formodentlig blondine.
>
> Du lyder mellemøstlig.
>

Ja?



Henrik Svendsen (16-08-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 16-08-10 16:27

Mendoza wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
> news:4c694e8c$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
>> Mendoza wrote:
>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>> news:4c68e00f$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> ASKF wrote:
>>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe
>>>>> hun har været om at tage den.
>>>>>
>>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>>
>>>>> Børn?
>>>>>
>>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>>
>>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han
>>>>> til hustandsinkomsten?
>>>>>
>>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>>>>> udfordring; meld ud eller TI !!
>>>>
>>>> Du er da dum så det vil noget :D
>>>>
>>>> Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide, at
>>>> din hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig selv, før du
>>>> fordrede den af andre. Ellers fremstår du bare som - 'dum så det
>>>> vil noget'.
>>>
>>> ASKF er formodentlig blondine.
>>
>> Du lyder mellemøstlig.
>>
>
> Ja?

Er der noget, du ikke forstår? Eller rettere - er der noget, du forstår?



Mendoza (16-08-2010)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 16-08-10 16:58


"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
news:4c6958ad$0$276$14726298@news.sunsite.dk...
> Mendoza wrote:
>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>> news:4c694e8c$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Mendoza wrote:
>>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>>> news:4c68e00f$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>> ASKF wrote:
>>>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe
>>>>>> hun har været om at tage den.
>>>>>>
>>>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>>>
>>>>>> Børn?
>>>>>>
>>>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>>>
>>>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager han
>>>>>> til hustandsinkomsten?
>>>>>>
>>>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>>>>>> udfordring; meld ud eller TI !!
>>>>>
>>>>> Du er da dum så det vil noget :D
>>>>>
>>>>> Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide, at
>>>>> din hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig selv, før du
>>>>> fordrede den af andre. Ellers fremstår du bare som - 'dum så det
>>>>> vil noget'.
>>>>
>>>> ASKF er formodentlig blondine.
>>>
>>> Du lyder mellemøstlig.
>>>
>>
>> Ja?
>
> Er der noget, du ikke forstår? Eller rettere - er der noget, du forstår?
>

At jeg lyder mellemøstlig? Nej, det forstår jeg ikke.


Henrik Svendsen (16-08-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 16-08-10 17:19

Mendoza wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
> news:4c6958ad$0$276$14726298@news.sunsite.dk...
>> Mendoza wrote:
>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>> news:4c694e8c$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Mendoza wrote:
>>>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>>>> news:4c68e00f$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>> ASKF wrote:
>>>>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe
>>>>>>> hun har været om at tage den.
>>>>>>>
>>>>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>>>>
>>>>>>> Børn?
>>>>>>>
>>>>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>>>>
>>>>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager
>>>>>>> han til hustandsinkomsten?
>>>>>>>
>>>>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>>>>>>> udfordring; meld ud eller TI !!
>>>>>>
>>>>>> Du er da dum så det vil noget :D
>>>>>>
>>>>>> Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide, at
>>>>>> din hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig selv, før
>>>>>> du fordrede den af andre. Ellers fremstår du bare som - 'dum så
>>>>>> det vil noget'.
>>>>>
>>>>> ASKF er formodentlig blondine.
>>>>
>>>> Du lyder mellemøstlig.
>>>>
>>>
>>> Ja?
>>
>> Er der noget, du ikke forstår? Eller rettere - er der noget, du
>> forstår?
>
> At jeg lyder mellemøstlig? Nej, det forstår jeg ikke.

At sætte lighedstegn mellem blondiner og dumhed har en udbredelse blandt
mellemøstlige typer her til lands. Hører du også til den slags, der
anser danske kvinder for at være ludere?



Kim Larsen \(på AltB~ (17-08-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 17-08-10 06:44

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:4c6964e0$0$279$14726298@news.sunsite.dk
> Mendoza wrote:
>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>> news:4c6958ad$0$276$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Mendoza wrote:
>>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>>> news:4c694e8c$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>> Mendoza wrote:
>>>>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>>>>> news:4c68e00f$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>>> ASKF wrote:
>>>>>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor længe
>>>>>>>> hun har været om at tage den.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Børn?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager
>>>>>>>> han til hustandsinkomsten?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>>>>>>>> udfordring; meld ud eller TI !!
>>>>>>>
>>>>>>> Du er da dum så det vil noget :D
>>>>>>>
>>>>>>> Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide, at
>>>>>>> din hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig selv, før
>>>>>>> du fordrede den af andre. Ellers fremstår du bare som - 'dum så
>>>>>>> det vil noget'.
>>>>>>
>>>>>> ASKF er formodentlig blondine.
>>>>>
>>>>> Du lyder mellemøstlig.
>>>>
>>>> Ja?
>>>
>>> Er der noget, du ikke forstår? Eller rettere - er der noget, du
>>> forstår?
>>
>> At jeg lyder mellemøstlig? Nej, det forstår jeg ikke.
>
> At sætte lighedstegn mellem blondiner og dumhed har en udbredelse
> blandt mellemøstlige typer her til lands.

Sagen er vel bare at der er noget om snakken...

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Henrik Svendsen (17-08-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 17-08-10 08:13

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:4c6964e0$0$279$14726298@news.sunsite.dk
>> Mendoza wrote:
>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>> news:4c6958ad$0$276$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Mendoza wrote:
>>>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>>>> news:4c694e8c$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>> Mendoza wrote:
>>>>>>> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
>>>>>>> news:4c68e00f$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>>>> ASKF wrote:
>>>>>>>>> Lad os høre fra Malene hvilken uddannelse hun har og hvor
>>>>>>>>> længe hun har været om at tage den.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Hvilket arbejde har hun?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Børn?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Omkostninger - skattefradrag?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Hvilken indtægt har malens husbond, altså hvorledes biddrager
>>>>>>>>> han til hustandsinkomsten?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Jeg er ved at fære ret træt af malle, så lad dette være en
>>>>>>>>> udfordring; meld ud eller TI !!
>>>>>>>>
>>>>>>>> Du er da dum så det vil noget :D
>>>>>>>>
>>>>>>>> Havde du haft bare en lillebitte smule hjerne, ville du vide,
>>>>>>>> at din hjemmestrikkede "regel" først skulle gælde for dig
>>>>>>>> selv, før du fordrede den af andre. Ellers fremstår du bare
>>>>>>>> som - 'dum så det vil noget'.
>>>>>>>
>>>>>>> ASKF er formodentlig blondine.
>>>>>>
>>>>>> Du lyder mellemøstlig.
>>>>>
>>>>> Ja?
>>>>
>>>> Er der noget, du ikke forstår? Eller rettere - er der noget, du
>>>> forstår?
>>>
>>> At jeg lyder mellemøstlig? Nej, det forstår jeg ikke.
>>
>> At sætte lighedstegn mellem blondiner og dumhed har en udbredelse
>> blandt mellemøstlige typer her til lands.
>
> Sagen er vel bare at der er noget om snakken...

Tja, det er vel det I socialister går og øver jer på at mene. Når man
kan vælge mellem to forskellige holdninger er det en socialistisk pligt
at vælge den tåbeligste.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177502
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408534
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste