60 Minutes - "The Truth in Palestine." ell~
Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 05:16

During Israel's war on Gaza, a campaign was launched to end the media
blackout and that journalists expose Israel's crimes and apartheid.
Thousands of supporters used the Gaza Justice website (http://
www.gazajustice.org) to contact the presidents of big Media calling
for better coverage. The campaign got their attention and some
journalist have positively responded to our collective pressure.

On Sunday, January 25, CBS 60 Minutes aired an amazing segment
exposing Israel's apartheid against Palestinians. The piece is by
Senior CBS Foreign Correspondent Bob Simon, who is Jewish living
outside Tel-Aviv and produced by Robert G, Anderson.

60 minutes. (part 1)
http://www.youtube.com/watch?v=9m7eaTFWyAs&NR=1

60 minutes. (part 2)
http://www.youtube.com/watch?v=zWKa29g25yY&feature=related

Thanks for watching.

Fra : \"@'

Dato : 12-08-10 12:25

On Thu, 12 Aug 2010 04:15:48 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>During Israel's war on Gaza,

som vanligt startes der med at fyre en løgn af,

araberne startede og har uafbrudt ført krig mod Israel lige siden 1948

>a campaign was launched to end the media
>blackout and that journalists expose Israel's crimes and apartheid.

aha

det er altså pludselig isralenere som i stor målestok har indført
dhimmilove og kvindeundertrykkelse som gældende lov

typisk eksempel på at arabiske muhamedanere i en ulidelig uendelighed
gør alt for at flytte fokus væk fra deres egne ugeninger og
menneskerettighedsovertrædelser

>On Sunday, January 25, CBS 60 Minutes aired an amazing segment
>exposing Israel's apartheid against Palestinians.

nå nu er nødvendigt forsvar mod en samling rabiate muhamedanske
galninge pludeslig belvet til apartheid!!!!!!

måske de arabiske muhamedanere ved østenden af Middelhavet skulle tage
bare et lille kursus i selvkritik for at finde årsagen til alle deres
påståede fortrædeligheder

at fyre raketter i hundredevis ind i et nabolands byer er ikke judst
noget der er fremmende for godt naboskab

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 06:06

On 12 Aug., 13:25, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:
> On Thu, 12 Aug 2010 04:15:48 -0700 (PDT), Patruljen

@ er en hyppig bruger af saksen - så:

Cut - ( en masse vrøvl)

Bemærk at CBS er en jødisk ejet medievirksomhed. Almindeligvis at
betegne som en pro-zionistisk kilde.

Læg mærke til, at der omtrent er optakt til borgerkrigslignende
tilstande i Israel over disse spørgsmål. Så stor er den interne
uenighed helt reelt for øjeblikket blandt israelere.

Israelere / jøder skammer sig over andre israelere/jøder. Os som
kender israelere/jøder ved, at det er sådan det er. Og os som tager
del i at forsvare Israels anstændighed og ære, kaldes så for;
Antisemitter og jødehadere?

Intet kunne være længere fra sandheden. Fortsætter Israel sin kurs,
der ligenu er fastlagt af en højrerabiat regering, vil historiens dom
falde hårdt på Israel - som en grim plet på et smukt maleri. Som et
slag med en hammer på et elsket projekt.

På dk.politik findes der disse højrerabiate muslimhadere, hvis eneste
ærinde er at sympatisere med mord og invalidering af så mange muslimer
som overhovedet muligt. De har ikke det mindste til overs for Israel
eller for Israels ære eller anstændighed. Tag ikke fejl af den ting -

Lyt til denne kaptajn fra IDF. ca.00.30 inde i klippet formulerer han
sig således: "Dette er ikke bare en forbrydelse mod det
palæstinensiske folk. Det er en forbrydelse mod det israelske folk -

Source BBC News 24: Interview (06.01.09) with Yonatan Schapira, a
former Israeli Air Force Captain, states that Israel is committing
mass War Crimes in Gaza!!! An Israeli is telling us this, who has
first hand experience and knowledge of Israel's evil actions on
innocent civilians: babies, infants, boys, girls, women and men.
http://www.youtube.com/watch?v=wldvJYuFmKw&feature=related

Fra : Nicky

Dato : 12-08-10 14:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> @ er en hyppig bruger af saksen - så:
>
> Cut - ( en masse vrøvl)
>
> Bemærk at CBS er en jødisk ejet medievirksomhed. Almindeligvis at
> betegne som en pro-zionistisk kilde.

Vrøvl fra ende til anden.

> [...]

> kender israelere/jøder ved, at det er sådan det er. Og os som tager
> del i at forsvare Israels anstændighed og ære, kaldes så for;

Jeg vil nu snarere kalde det for den samme vanlige pc-, dhimmitude-,
appeasement-terminologi fra Israels venstreorienterede meningsdannere
og kulturradikale, ligesom vi kender dem herhjemme.

> [...]
> falde hårdt på Israel - som en grim plet på et smukt maleri. Som et
> slag med en hammer på et elsket projekt.

Israels regering - højrerabiat? Sjældent har jeg oplevet en mere
venstreorienteret regeringspartner end Arbejderpartiet med forsvarsminister
Ehud Barak i spidsen. Må den mand da snart tage sin afsked.

Fra : Patruljen

Dato : 16-08-10 05:05

On 16 Aug., 12:52, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> du har VALGT at tro på arabernes løgne, det er dit valg, med det
> bliver løgnene ikke til sandhed af

Du har valgt at tro på en par enkelte optagelser. Det er naturligvis
dit eget valg.

Dertil har du måske ie fået øje på trådens første indlæg. der leverer
optagelserne: Nemlig 60 minutes ved CBS. Kik på dem -

Optagelserne her er gjort muligt da forskellige
menneskerettighedsorganisationer bl.a. B`T Selem har uddelt optager i
stort omfang så disse ting kan dokumenteres. Hvis du mener, at
optagelserne her er photoshop og filmtrics, så besidder B`Tselem mere
avanceret udstyr end Holywood til manipulering af videooptagelser.

Der er enkelte, som der kan stilles berettigede spørgsmål ved, da
optagelserne ike er tydelige. De øvrige taler deres helt eget sprog.
Heraf flere beretninger fra fuldstændigt uvildige og uafhængige
observatører: Røde Kors - UN - B`T Selem.

Bemærk at der er andre tilstede på langt de fleste optagelser.
Udlændinge med megafoner, der råber efter IDF om at ophøre
beskydningen af ubevæbnede civile. Bl.andet denne: Israeli Terrorism
in Gaza - Farming Under Fire
http://www.youtube.com/watch?v=UQXecLyureE

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 06:21

Uvildigt videnudsagn: Røde kors. Lyt nøje fra 00.40 inde i klippet.
http://www.youtube.com/watch?v=V2jQE6vM3M8&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 06:33

Uvildigt vidneudsagn: UNRWR. (FN)
http://www.youtube.com/watch?v=74DfOGErKwg&feature=fvw

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 06:37

Video-optagelse. Døm selv -
http://www.youtube.com/watch?v=JIk7gLXBnlQ&feature=related

Mon ikke Nicky kommer og spiller 5 timers supermarkedsmusik, for
ligesom at kompencere lidt for deher sager -

Fra : \"@'

Dato : 12-08-10 13:45

On Thu, 12 Aug 2010 05:36:30 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Video-optagelse. Døm selv -

OK

ensidig og enøjet populistisk følelsesporno

hvorfor ikke fokusere bare lidt på civile israeleres ret til et liv
uden frygt for raketangreb?

den ret har været dem frataget i mere end 60 år

nåe nej - det er jo jøder, så er det sikkert deres egen skyld

antisemitismen lever i allerbedste velgående

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Nicky

Dato : 12-08-10 14:51

> Video-optagelse. Døm selv -
> http://www.youtube.com/watch?v=JIk7gLXBnlQ&feature=related
>
> Mon ikke Nicky kommer og spiller 5 timers supermarkedsmusik, for
> ligesom at kompencere lidt for deher sager -

Du kan i stedet få denne her at lytte til:

http://snaphanen.dk/2010/06/03/neighborhood-bully/

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 14:43

On 12 Aug., 15:56, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> Vrøvl fra ende til anden.

Until non-Jew Ted Turner arrived on the scene in 1986 and threatened a
takeover, CBS was Paley's fiefdom. Responding to Turner's takeover
attempt, Paley turned over control to Lawrence Tisch who had purchased
25 percent of CBS's stock. Tisch ran CBS until 1995 when Westinghouse
bought it. A few years later, in a deal that brought Paramount and CBS
back together as siblings, Sumner Redstone's Viacom, took over CBS.
For a time, Viacom's Mel Karmazin served as President. As such, CBS
has remained under Jewish management in one form or another for nearly
its entire existence. http://www.jewishachievement.com/domains/domains.html

> Intet kunne være længere fra sandheden.

Sig mig. Kender du overhovedet nogen i Israel?

Settlers in Gaza are turning on those who accept government
compensation and volunteer to move. They're determined to sabotage
Sharon's disengagement plan.

"If sick soldiers use weapons to uproot civilians, we are going to
receive them with weapons," vows Rabbi Yasef Dayan. He claims that if
Sharon goes ahead with the Gaza withdrawal, he will be assassinated
like Yitzhak Rabin. In the settlement of Gush Katif, the mood is
virulently anti-Sharon. Only one resident, Meir Rottenstein, openly
supports the planned withdrawal. "As far as we're concerned, that man
is an outcast," states his neighbour. Rottenstein's shop has been
vandalised and his business boycotted. The Israeli peace group, Shuvi,
claims other residents want to leave but are too afraid to speak out.
"They're afraid of losing their jobs, that neighbours will stop
speaking to them and their children will be beaten up at school."

Produced by SBS/Dateline
Distributed by Journeyman Pictures
http://www.youtube.com/watch?v=zhQlgmCwZLw

Når du nu ikke er så opdateret på situationen i Israel, så skulle du
måske lytte endnu engang til dette klip: 04.00 inde i dokumentaren og
frem -

> Jeg vil nu snarere kalde det for den samme vanlige pc-, dhimmitude-,
> appeasement-terminologi fra Israels venstreorienterede meningsdannere
> og kulturradikale, ligesom vi kender dem herhjemme.

Du er måske parat til at rejse derned og deltage i kampene på
settlernes side mod de israelske myndigheder?

> Israels regering - højrerabiat? Sjældent har jeg oplevet en mere
> venstreorienteret regeringspartner end Arbejderpartiet med forsvarsminister
> Ehud Barak i spidsen. Må den mand da snart tage sin afsked.

Ja,da. De anklager for krigsforbrydelser han risikerer, hvis ikke hans
diplomatiske immunitet er tilstrækkelige til at beskytte ham i
eksempelvis England, er formentlig langt fra tilstrækkelige for dig.

Det kan utvivlsomt gøre endnu bedre - ikke Nicky?

Barak joined the Israel Defense Forces (IDF) in 1959. He served in the
IDF for 35 years, rising to the position of Chief of the General Staff
and the rank of Rav Aluf, the highest in the Israeli military. During
the Yom Kippur War, Barak commanded an improvised regiment of tanks
which among other things, helped rescue paratrooper battalion 890
commanded by Yitzhak Mordechai who were suffering heavy losses in the
Battle of the Chinese Farm.

Ehud Barak with Legion of MeritDuring his service as a commando in the
elite Sayeret Matkal, Barak led several highly acclaimed operations,
such as: "Operation Isotope", the rescue mission to free the hostages
onboard Sabena Flight 571 at Lod Airport in 1972; the 1973 covert
mission Operation Spring of Youth in Beirut, in which he was disguised
as a woman in order to assassinate members of the Palestine Liberation
Organization; Barak was also a key architect of the June 1976
Operation Entebbe, another rescue mission to free the hostages of the
Air France aircraft hijacked by terrorists and forced to land at the
Entebbe Airport in Uganda. These highly acclaimed operations, along
with Operation Bayonet led to the dismantling of Palestinian terrorist
cell Black September. It has been alluded that Barak also masterminded
the Tunis Raid on April 16, 1988, in which PLO leader Abu Jihad was
assassinated.[1]

Later he served as head of Aman, the Military Intelligence Directorate
(1983–1985), head of Central Command (1986–1987) and Deputy Chief of
the General Staff (1987–1991). He served as Chief of the General Staff
between 1 April 1991 and 1 January 1995. During this period he
implemented the first Oslo Accords and participated in the
negotiations towards the Israel-Jordan Treaty of Peace.

Barak was awarded the Medal of Distinguished Service and four Chief of
Staff citations (Tzalash HaRamatkal) for courage and operational
excellence. These five decorations make him the most decorated soldier
in Israeli history (jointly with close friend Nechemiah Cohen).[2] In
1992 he was also awarded the Legion of Merit (Commander) by the United
States.[3]

The film Munich includes a scene reflecting the real Barak's
experience leading his Sayeret Matkal unit in the commando raid
Operation Spring of Youth; he is mentioned by name, and appears
disguised as a woman in high heels while firing on presumed PLO
personnel.
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Barak - anklaget for krigsforbrydelser.

Israeli minister Ehud Barak faces war crimes arrest threat during UK
visit

After a day of delays and legal wrangling the bid failed on the
grounds that Barak enjoyed diplomatic immunity from prosecution. But
the episode triggered a brief storm that is likely to give Israeli
officials second thoughts about the risk of prosecution in foreign
courts.

Furious Israeli officials insisted all day that he was protected by
diplomatic immunity and could not be legally detained.

The accusations were based, in part, on a UN investigation conducted
by the former South African judge Richard Goldstone. It concluded this
month that Israel had committed war crimes by deliberately attacking
civilians and firing white phosphorus shells. Israel rejected its
findings as irredeemably biased. The 575-page report also found that
Hamas, the group controlling Gaza, may be guilty of committing war
crimes by firing rockets at Israeli civilian targets.

Goldstone warned that unless Israel conducted investigations
conforming to international standards, its officials could face action
by the international criminal court or national prosecutions of the
kind attempted in London.
http://www.guardian.co.uk/world/2009/sep/29/ehud-barak-war-crimes-israel

Fra : Nicky

Dato : 13-08-10 06:44

> [...]
> For a time, Viacom's Mel Karmazin served as President. As such, CBS
> has remained under Jewish management in one form or another for nearly

En virksomhed hører ikke nødvendigvis under jødisk ejerskab, fordi den har
en administrerende jødisk direktør eller en jødisk bestyrelsesformand.
I virkelighedens verden er de retmæssige ejere af enhver børsnoteret
virksomhed dens aktionærer. Det gælder naturligvis også for CBS Corp med kun
en aktieklasse og éns stemmerettigheder.

På:

http://finance.yahoo.com/q/mh?s=CBS

kan man se ejerkredsen for CBS.

Fortæl mig nu Patrulje, er CBS så en jødisk ejet medievirksomhed? Nah vel.

Dernæst skriver du at CBS er en "pro-zionistisk" kilde. Men det synes
bestemt ikke at være tilfældet, når man ser på nedenstående link.

http://www.google.com/custom?hl=da&ei=2wVkTM7EBp2IONHi5a8K&q=cbs+site:http://www.honestreporting.com&start=0&sa=N

Fortæl mig nu Patrulje, er CBS en "pro-zionistisk" kilde? Nah vel, egentlig
ikke.

> Sig mig. Kender du overhovedet nogen i Israel?

Hvad tror du selv?

> [...]
>

> Når du nu ikke er så opdateret på situationen i Israel, så skulle du
> måske lytte endnu engang til dette klip: 04.00 inde i dokumentaren og

Ovenstående henviser til året 2005, hvor Israel rømmede bosættelserne og
forlod Gaza under PM Sharons ledelse. Og så påstår du samtidig at jeg ikke
er opdateret på situationen?

> Du er måske parat til at rejse derned og deltage i kampene på
> settlernes side mod de israelske myndigheder?

Nej, men jeg så gerne at den politiske elite i højere grad repræsenterede de
israelske vælgere, herunder de jødiske bosættere, fremfor blot at underkaste
sig omverdens stadigt mere urimelige krav.

> [...]
> eksempelvis England, er formentlig langt fra tilstrækkelige for dig.
>
> Det kan utvivlsomt gøre endnu bedre - ikke Nicky?

Tja, England skal da være velkommen til at forsøge. Hold ikke vejret, mens
du venter.

> [...]
> personnel.
> ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Ja, Barak var en glimrende soldat, men som politiker og forsvarsminister er
han elendig.

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 14:54

On 12 Aug., 15:51, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:
>
> http://snaphanen.dk/2010/06/03/neighborhood-bully/

Saglige og kloge argumenter du har der, hvad Nicky?
Spil lidt supermarkedsmusik, så er alle overgrebene sikkert ikke så
slemme, men kan lige sluges lidt lettere.

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 14:56

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 15:58

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:

Palestinian Children Beaten by Israeli Soldier.
http://www.youtube.com/watch?v=0bdbA2Ka3Bo&feature=related

Thanks for watching -

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 16:01

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:

War crimes? What war Crimes -
http://www.youtube.com/watch?v=UiAWRKgZIj8&feature=related

Thanks for watching.

Fra : Patruljen

Dato : 12-08-10 16:07

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:

Pallywood?
http://www.youtube.com/watch?v=bFnM8NKiFso&feature=related

A video about a girl, who went with her family to make a picknick.
After she swam alone, she sees her Familie, which were scruplesless
killed...

I have deactivated the comment option on the video about Palestine,
because there are silly people who made really insolent comments about
ISLAM. Please respect my decision. I don't want to read cusses about
Islam.

Fra : Patruljen

Dato : 13-08-10 03:01

On 13 Aug., 07:44, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> [...]
>
> kan man se ejerkredsen for CBS.
>
> Fortæl mig nu Patrulje, er CBS så en jødisk ejet medievirksomhed? Nah vel.

Du bemærkede, at min kildeangivelse: http://www.jewishachievement.com
The Golden Age of Jewish Achievement has been called...

"A book to strengthen one’s pride in being Jewish" – Rabbi Harold S.
Kushner, author, When Bad Things Happen to Good People

"It reignited my pride in my Jewish heritage" – Linda Kaplan, Kaplan
Communications Group
"This book made me proud to be a Jew" – Ed Stolman, Entrepreneur, The
Dove Bar

Ikke en eller anden hadeside, men et absolut redeligt medie - ikke
sandt?

Nicky, Nicky - Nicky.
Ifølge din egen kilde angives disse personer som absolut top - share
holders.

Holder Shares
MOONVES LESLIE 722,956
--------------------------------------
Leslie Moonves (born October 6, 1949)[1] is President and Chief
Executive Officer of CBS Corporation.

He is a former used car dealer.

Business career
Moonves had previous upper management experience early in his business
career. He was in charge of first-run syndication and pay/cable
programming at 20th Century Fox Television. Another position he held
at 20th Century Fox Television was Vice President of movies and mini-
series. Other previous positions he held include Vice President of
development at Saul Ilson Productions (in association with Columbia
Pictures Television) and a development executive for Catalina
Productions.[3]

Lorimar Television and Warner Brothers Television
Moonves joined Lorimar Television in 1985 as executive in charge of
its movies and mini-series, and in 1988, became head of creative
affairs. From 1989 to 1993, he was President at Lorimar. Then in July
1993, he became President of Warner Bros. Television, when Warner
Bros. and Lorimar Television combined operations. While Moonves was
president of Warner Bros. Television, he green-lit the hit shows
Friends and ER, among many others.[4]

CBS
He joined CBS in July 1995 as President of CBS Entertainment. From
April 1998 until 2003, he was President and Chief Executive Officer at
CBS Television, then was promoted to Chairman and CEO of CBS in 2003.
He oversees all operations of the company, including the CBS
Television Network, The CW (a joint venture between CBS Corporation
and Warner Bros. Entertainment), CBS Television Stations, CBS
Paramount Network Television, CBS Television Distribution Group,
Showtime, CBS Radio, CBS Records, CBS Outdoor, Simon & Schuster, CBS
Interactive, CBS Consumer Products, CBS Home Entertainment, CBS
Outernet and CBS Films. During this time (2003), CBS became America's
most watched television network, going from last to first.

Among the shows that have given CBS a new lease on life is the CSI
franchise and Survivor. CBS had six of the ten most-watched primetime
shows in the final quarter of 2005--CSI; Without a Trace; CSI: Miami;
Survivor: Guatemala; NCIS; and Cold Case.[4]

In February 2005, Moonves was identified as the executive directly
responsible for ordering the cancellation of UPN's Star Trek:
Enterprise and the ending of the 18-year Star Trek television
franchise.[5]

Moonves is the great-nephew of David Ben-Gurion, the first Prime
Minister of Israel[9]. http://en.wikipedia.org/wiki/Leslie_Moonves
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Holder Shares

REDSTONE SUMNER M 568,362

Sumner Murray Redstone (born Sumner Murray Rothstein; May 27, 1923)

- is a media magnate majority owner and Chairman of the Board of the
National Amusements theater chain. Through National Amusements, Sumner
Redstone and his family are majority owners of CBS Corporation,
Viacom, and MTV Networks, BET, and movie production and distribution
Paramount Pictures and DreamWorks movie studios, and are equal
partners in MovieTickets.com

Viacom.
Paramount Pictures.
CBS

Sumner was born to Jewish parents in Boston, Massachusetts, Belle (née
Ostrovsky) and Michael Rothstein.[2]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sumner_Redstone
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

> Dernæst skriver du at CBS er en "pro-zionistisk" kilde. Men det synes
> bestemt ikke at være tilfældet, når man ser på nedenstående link.
>
> http://www.google.com/custom?hl=da&ei=2wVkTM7EBp2IONHi5a8K&q=cbs+site...

Hvad syntes du egentlig dit link fortæller udover at nævne nogle af
CBS`s propragmmer?

http://www.aipac.org/

http://en.wikipedia.org/wiki/Israel_lobby_in_the_United_States

> Hvad tror du selv?

Dine udtalelser kan efterlade berettiget tvivl -

> Ovenstående henviser til året 2005, hvor Israel rømmede bosættelserne og
> forlod Gaza under PM Sharons ledelse. Og så påstår du samtidig at jeg ikke
> er opdateret på situationen?

Nemlig. Den ene optagelse er fra 2005. Den anden - 60 minutes er
dateret 25.01.2009.

Bemærkede du overhovedet, hvad der blev fortalt i 60 minutes?
04.00 inde i dokumentaren og frem - http://www.youtube.com/watch?v=zWKa29g25yY&feature=related

Som du kan høre berettes der om: mulighed for mytteri i IDF - og at
settlere vil gøre væbnet modstand.
" We will fight - we will not leave:" "officials fear that more
battles about theese settlements could rip Israel apart."

Hvad får dig til at mene at situationen er forandret siden da?

> Nej, men jeg så gerne at den politiske elite i højere grad repræsenterede de
> israelske vælgere, herunder de jødiske bosættere, fremfor blot at underkaste
> sig omverdens stadigt mere urimelige krav.

Du mener helt alvorligt, at det er urimelige krav, at Israel skal
følge international lovgivning?

Tror du virkelig selv på, at Israel kan blive ved med at sætte sigselv
udenfor internationale standarder og gennemføre et de facto apartheid-
regime uden at verden vil reagere?

Er det sådan, at det er ulovligt for en okkupant, at tilføre sine
okkuperede områder civile i form af bebyggelser og bosættelser?

Ja eller nej -

> Tja, England skal da være velkommen til at forsøge. Hold ikke vejret, mens
> du venter.

Mon ikke bare at Englands trusler om retsforfølgelse er en begyndelse
snarere end en afslutning -

Var du også modstander af at Slobodan Milosevic blev retsforfulgt for
de krigsforbrydelser han havde ansvaret for?

> Ja, Barak var en glimrende soldat, men som politiker og forsvarsminister er
> han elendig.-

Utvivlsomt en dygtig soldat, bortset fra den lille men ikke
betydningsløse detalje, at en god soldat ved, hvornår han bryder
konventioner og helt almindelige menneskerettigheder.

Jeg er enig med dig i dit sidste statement. Det er en elendig
forsvarsminister, som risikerer at blive anholdt og retsforfulgt for
krigsforbrydelser i andre lande, hvis ikke hans diplomatiske immunitet
er tilstrækkelig til at beskytte ham. Det betyder helt reelt, at den
dag han ikke mere er politiker eller medlem af den israelske regering
risikerer han at blive retsforfulgt, hvis han tager på ferie
eksempelvis i Spanien - som det hændte for denn herre:
http://vivirlatino.com/i/2008/12/Pinochet2.jpg

Syntes du egentlig ikke selv at det er en skamplet på projetet Israel?

Fra : Nicky

Dato : 13-08-10 15:09

> [...]
> MOONVES LESLIE 722,956
> --------------------------------------
> Leslie Moonves (born October 6, 1949)[1] is President and Chief

Leslie Moonves 722.956 aktier svarer til 0 pct. af CBS' samlede
aktiekapital. Det fremgår ganske tydeligt i mit link. Men lad os bare stoppe
her. Du er simpelthen så ubegavet, at jeg fremover ikke vil kommentere på
dine indlæg.

Fra : TL

Dato : 15-08-10 03:28

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nicky, Nicky - Nicky.
>Ifølge din egen kilde angives disse personer som absolut top - share
>holders.
>
>Holder Shares
>MOONVES LESLIE 722,956
>--------------------------------------
>Leslie Moonves (born October 6, 1949)[1] is President and Chief
>Executive Officer of CBS Corporation.
>

>::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
>
>Holder Shares
>
>REDSTONE SUMNER M 568,362
>---------------------------------------------

Fjols. De absolutte top-ejere er:
AXA med 48mio aktier og Janus Capital med 32mio. Hvis du læser lidt
nærmere, så står investeringsfinde og institutionelle investeror for
89% af aktierne.

Fra : Patruljen

Dato : 13-08-10 10:31

On 13 Aug., 16:08, "Nicky" <notva...@hotnotmail.com> wrote:

> [...]
> her. Du er simpelthen så ubegavet, at jeg fremover ikke vil kommentere på

Det er næppe bare em tilfældighed, at netop disse herrer kaldes for
media magnates?

Jamen vi kan da fint underøge på de øvrige share holders og invenstors
ved samme lejlighed. Lad os dog gøre det ?

Og var det så den undskyldning, du måtte bruge for at klippe resten
væk og undlade at forholde til til dine øvrige forvrøvlede udsagn og
de svar du fik på dem?

Fra : Patruljen

Dato : 13-08-10 15:35

On 13 Aug., 18:31, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Det er næppe bare em tilfældighed, at netop disse herrer kaldes for
> media magnates?
>
> Jamen vi kan da fint underøge på de øvrige share holders og invenstors
> ved samme lejlighed. Lad os dog gøre det ?

AXA: 48,417,487 7.70

Bernard Lawrence Madoff (born April 29, 1938) is a former investment
fund manager and business owner who started the Wall Street firm
Bernard L. Madoff Investment Securities LLC. He was chairman of that
firm, which he founded in 1960, until December 11, 2008, when he was
arrested and charged with securities fraud....

Five days after his arrest, Madoff's assets and those of the firm were
frozen and a receiver was appointed to handle the case. Madoff's
alleged fraud may be valued at a loss of up to a $50 billion in cash
and securities. To date, it is the largest investor fraud ever
attributed to a single individual. Banks from Spain, France,
Switzerland, Italy, the Netherlands and other countries have announced
that they have potentially lost billions in U.S. dollars as a result
of Madoff's crime....

Madoff's family has been important in philanthropic circles. When his
nephew, Roger Madoff, died of leukemia in April 2006, paid death
notices appeared in newspapers from a range of charitable
organizations including the Lower East Side Tenement Museum. Madoff
donated approximately $6 million to lymphoma research after his son
Andrew was diagnosed.

Madoff has also undertaken charity work for the Gift of Life Bone
Marrow Foundation, and through The Madoff Family Foundation, a $19
million private foundation which he managed along with his wife, he
donated money to hospitals and theaters. The foundation has also
contributed to many Jewish educational, cultural, and health
charities.

Madoff was born in New York to a Jewish family.
http://www.kycbs.net/CV05-00030-Witness-Madoff-Bernard.htm
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

GOLDMAN SACHS GROUP INC 24,860,444 3.95

GOLDMAN SACHS MID-CAP VALUE FUND 8,617,031 1.37

Rothschild is consistently in the top 10 global investment banks for
M&A advisory. According to Thomson Financial data, in 2007 Rothschild
announced 390 deals worth a total of $566bn, giving it 12.6% market
share.[4] The firm is particularly strong in Europe, especially in the
UK, France, Germany, Italy, and the Benelux countries, in each of
which Rothschild consistently holds a top league table position.
Rothschild's strength also extends to Eastern Europe, Asia, and Latin
America. The main anomaly is in North America, where the firm leads
the market in restructuring, but has made few inroads in M&A advisory.

The firm competes against a wide range of investment banks, from
conglomerates like Goldman Sachs and JPMorgan, to other M&A
specialists like Lazard and Greenhill & Co.. For comparison, Lazard is
slightly smaller, and in 2007 announced 263 deals worth a total of
$529bn; and Greenhill is about half the size, announcing 34 deals
worth a total of $239bn.[4]
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ja. Det er jo noget af et job at rode disse investeringsfirmaer
igennem for at unders'ge nærmere, hvem der er de egentlig bagmænd.

Det kan jeg sandelig godt se. Så. Indtil arbejdet er gjort færdigt,
hvis der nogensinde vil være muligt, at lave en gennemgribende analyse
over ejerskaberne i disse finansierings og holdingsselsaber
selskaber ,må jeg give dig ret og medgive at jeg - utvivlsomt var for
hurtig, at at proklamere at ejersabet stød på jødiske hænder.

De ting jeg har fundet indtil videre viser sig dog, som du kan se,
alle at have jødiske ophavsmænd.

Og der er så vage formuleringer eksempelvis en formuleringen omkring
Rotscildernes investment banks, at der fordres en længere analyse af
hvad der er rigtigt og forkert i denne sammnhæng vedr. ejerskabet. Der
er webressourcer, som har meget klare beskrivelser af, hvem der
tilhører hvad, men jeg finder dem ikke lødige og vil ikke anvende dem.

Tilbage står så alle de øvrige ting, jeg har skrevet.

Vil du afvise alt andet på baggrund af at der er berettiget tvivl
eller en mulig fejl formuleret om ejerskabet af CBS?

Eksempelvis dette statement: As such, CBS has remained under Jewish
management in one form or another for nearly its entire existence.
http://www.jewishachievement.com/domains/domains.html

Og også alle de øvrige udsag, der er kommet frem i denne tråd?

Det er vel ret pudsigt, at det er den almindelige holocaust-benægter
metode, som du pludselig gerne selv vil anvende her. "Find en fejl og
resten kan afvises -

Særdeles paradoksalt, hvis du spørger mig. Du har fndet en - mulig
fejl - vedr. et statement. Og dermed mener du, at alle andre
informationer er forkerte?

Jeg syntes ærligt talt, at du meget gerne vil finde en elt måde at
unddrage dig resten af materialet, der er langt her -

Jeg skal også gøre opmærksom på, at jeg vil arbejde videre med de
øvrige share holders ophav... På den halve time jeg har undersøget er
der allerede fndet 3 shareholders, der an spores direte til jøder. Jeg
kan næsten ikke tro, at nogle timers yderligere undersøgelser ikke vil
bringe flere frem i lyset -

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-10 11:10

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:

UN Official Exposes the Israeli human shield lie.
http://www.youtube.com/watch?v=74DfOGErKwg&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-10 11:21

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:

B`Tselem: Israeli using Palestinian Kids as Human Shields.
http://www.youtube.com/watch?v=rXq57XK2L0A&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-10 11:23

http://www.youtube.com/watch?v=zfFMZ7Y-s_c&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-10 11:25

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:

Israeli Army Uses Palestinian Children as Human Shields
http://www.youtube.com/watch?v=YivS1TazBdw&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-10 11:29

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:

THE DAY ISRAEL USED A BOY AGED 13 AS A HUMAN SHIELD.
http://www.youtube.com/watch?v=9sdnyAgR4bo&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-10 11:38

> Du kan i stedet få denne her at lytte til:

CNN: Israel Started the War not Hamas !
http://www.youtube.com/watch?v=jOK7h1IDgPo&NR=1

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-10 11:53

> [...]
> her. Du er simpelthen så ubegavet, at jeg fremover ikke vil kommentere på

Kære ven.

De share holders jeg har påvist er alle jøder. Der er intet, som kan
modsige mit udsagn med bare antydningen af vægt.
Du er meget velommen til at doumentere, at det ikke forholder sig
sådan. Kan du det?

Og ellers finder jeg da dit modsvar: "du er simpelhen så ubegavet" -
som et væligt sagligt argument. Du befinder dig på samme niveau, som
@, Thorbjørn, NB_DK, Jens Bruun og det øvrige kor af højrerabiate
truthorn. Her er ellers nok at tage fat på - men dit svar begærnser
til til en one-liner: Øvse-bøvse - du er bare så dum.

Imponerende Nicky. Fantastisk imponerende -

Fra : Patruljen

Dato : 14-08-10 11:56

On 14 Aug., 19:52, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]

De share holders jeg har påvist er alle jøder. Der er intet, som kan
modsige mit udsagn med bare antydningen af vægt.
Du er meget velkommen til at dokumentere, at det ikke forholder sig
sådan. Kan du det?

Og ellers finder jeg da dit modsvar: "du er simpelhen så ubegavet" -
som et vældigt sagligt argument. Du befinder dig på samme niveau, som
@, Thorbjørn, NB_DK, Jens Bruun og det øvrige kor af højrerabiate
truthorn. Her er ellers nok at tage fat på - men dit svar begrænser
sig til en one-liner: Øvse-bøvse - du er bare så dum.

Imponerende Nicky. Fantastisk imponerende -

Fra : Patruljen

Dato : 15-08-10 02:14

TL skrev:

> Fjols. De absolutte top-ejere er:
> AXA med 48mio aktier og Janus Capital med 32mio. Hvis du l�ser lidt
> n�rmere, s� st�r investeringsfinde og institutionelle investeror for
> 89% af aktierne.

Nu kikkede jeg nu også eksempelvis på AXA og Goldman Sachc.
Du kan læse på lektien i indlægget fra: 13 Aug., 23:34

Fra : Patruljen

Dato : 16-08-10 01:28

http://www.youtube.com/watch?v=zSECq3kxT4I&feature=related

Fra : \"@'

Dato : 16-08-10 11:52

http://www.youtube.com/watch?v=UGXj1KV_b1k

http://www.dailymotion.com/video/x3ppmn_palliwood_news

http://www.youtube.com/watch?v=DzsCBFhCsyY&feature=related

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 16-08-10 01:36

> Fjols.

Shooting the Donkey (as Old Woman Hides Behind it) - Israel's Open-
Fire Policy
http://www.youtube.com/watch?v=vuLpgZOYEVU&feature=related

Fra : Patruljen

Dato : 16-08-10 01:44