Lidt aktuel socialdemokratisme
Fra : Jens Bruun

Dato : 11-08-10 17:13

Der begynder at tegne sig et mønster:

http://www.bt.dk/politik/dan-joergensen-koerte-taxa-295.000

Løgn, fup, fiflerier og bedrag. En socialdemokratisk paradediciplin.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-10 17:44

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Der begynder at tegne sig et mønster:
>
> http://www.bt.dk/politik/dan-joergensen-koerte-taxa-295.000
>
> Løgn, fup, fiflerier og bedrag. En socialdemokratisk paradediciplin.

Alle politikere stjæler babyernes slikkepinde, når de ikke kysser selvsamme
babyer; Mon ikke også Anders Samuelsen gør forskellige ting, som han helst
ikke ser BT rode rundt i.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-08-10 19:48

> [...]
>
> http://www.bt.dk/politik/dan-joergensen-koerte-taxa-295.000
>
> Løgn, fup, fiflerier og bedrag. En socialdemokratisk paradediciplin.

Nåhda, så har man altså også fanget den lille, socialdemokratiske
pseudo-Elvis med fingrene i kassen?

(Min tillid havde det i forvejen svært med denne mand, der i dèn grad synes
at have travlt med at ligne en ansat ved et billigt bryllupskapel i Las
Vegas: Med de lange bakkenbarter, spytkrøllen, de sammenknebne øjne og evigt
bekymrede øjenbryn mangler der bare lidt benspasmer og orgiastisk stønnen
for at fuldende det virkeligt dårlige indtryk af elendig imitation, muligvis
for at indynde sig hos efterhånden gamle kvindelige kernevælgere: På det
ledsagende billede ser det dog ud til at han langsomt er ved at fatte at
"Kongen" ER kreperet eller også har han bare haft partibetalt stylist på for
nyligt...)

Anders Peter Johnsen

Fra : ab©

Dato : 12-08-10 09:54

> Der begynder at tegne sig et mønster:
>
> http://www.bt.dk/politik/dan-joergensen-koerte-taxa-295.000
>
> Løgn, fup, fiflerier og bedrag. En socialdemokratisk paradediciplin.

Ja, han er / har da godt nok opført sig åndsvag ... godt at de
(små)borgerlige politikere aldrig bliver taget i den slags ... eller i det
hele taget kunne finde på noget lignende.

ab©

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-08-10 19:16

"ab©" skrev i en meddelelse

> Ja, han er / har da godt nok opført sig åndsvag ... godt at de
> (små)borgerlige politikere aldrig bliver taget i den slags ... >eller i
> det hele taget kunne finde på noget lignende.

Nu råber de (små)borgerlige politikere jo heller ikke højt i de svages navn!
men det gør så ikke det du siger usandt.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen