Netop nu på discovery
Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-10 21:44

Ross Kemp on Gangs denne gang om sigøjnerbander og hvordan de opererer,
mærkelig nok siger de selv hvordan folk sendes til rige vestlige lande for
at stjæle osv, men sådan er sigøjnere jo slet ikke, og de er sikkert slet
ikke sigøjnere, men garanteret nazister der udgiver sig for at være
sigøjenere... (hov nu var jeg nok på forkant med alle de dårlige
undskyldninger)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Heide

Dato : 05-08-10 23:00

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke sigøjnere, men garanteret nazister der udgiver sig for at være
> sigøjenere... (hov nu var jeg nok på forkant med alle de dårlige

Kort og godt ; du syntes ikke nazisterne gjorde arbejdet grundigt nok i
1942 - 45 , eller hva' ?

Fra : DADK

Dato : 05-08-10 23:06

Peter Heide wrote:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
>
> Kort og godt ; du syntes ikke nazisterne gjorde arbejdet grundigt nok
> i 1942 - 45 , eller hva' ?

Og du, Peter Heide, er naturligvis verdens bedste objektive vidne.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-08-10 23:23

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Og du, Peter Heide, er naturligvis verdens bedste objektive vidne.

jeg lider ihverttilfælde ikke af tunnelsyn, som idioterne på højrefløjen ;
feks en n-b-dk der bliver bekræftet i sine fordomme via en udsendelse på
haj-kanalen discovery.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-10 23:35

"Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote in message
> jeg lider ihverttilfælde ikke af tunnelsyn, som idioterne på
> højrefløjen ; feks en n-b-dk der bliver bekræftet i sine fordomme
> via en udsendelse på haj-kanalen discovery.

Haha fordomme, for dælen du er god ;)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Heide

Dato : 05-08-10 23:45

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote in message
>
> Haha fordomme, for dælen du er god ;)

Ok. Det var måske lidt pænt skrevet. Man vil jo så nødigt støde nogen.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-08-10 00:59

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Ok. Det var måske lidt pænt skrevet. Man vil jo så nødigt støde nogen.

Arh, vi skal vist LIGE LOVLIGT langt ud i paranoiasfæren, hvis man ikke helt
basalt kan tage dokumentation fra hhv. Discovery- og National Geographic
Channel bare nogenlunde almindeligt alvorligt? Eet er nok en vis
"journalistisk vinkling" og videnskabspopularisering (FORMIDLING!), eet
andet deciderede "vidnesbyrd", der selv presser sig på hos
kriminalitetsimplicerede, der ikke engang ville overveje blot at tale med en
lokal panser, men derimod nok så meget desto mere vil kommunikere til resten
af Verden gennem rå dokumentarisme med vage rødder i akademiseret,
socialrealistisk undersøgelse?

Anders Peter Johnsen

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-10 23:20

> Kort og godt ; du syntes ikke nazisterne gjorde arbejdet grundigt nok
> i 1942 - 45 , eller hva' ?

Troll du bare videre, du kunne jo risikere at høre lidt fakta fra hestens
egen mund.

--
MVH. N_B_DK