lidt mere programmering 2.august 2010!(ret~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-10 06:52

Noget med følelser,

Jeg tror Sadist Nazisten der påstod at hun var en jøde og måske også var det,
ville have at jeg skulle være forelsket i hende.
(det er den samme sindsyge person der sad og klemte mine testikler)

Det skal lige fjernes:

Faktisk det eneste jeg skal føle for de mennesker

Karsten Bjørnholt,Dj Ævl,Bodil Egeberg,Sadist Nazisten som er en jøde og Sanne Hovgensen!

Er Had og Foragt!

Føler jeg noget andet er jeg en programmeret sindsyg!
Det vil ogsp hjælpe enormt meget med at få fjernet resten af deres
Programmering!

Især Karsten Bjørnholt er et svin på det område, på en eller anden måde
hvis at jeg begynder at hade og foragte ham så begynder det at ramme mig selv!
had og foragt for mig selv!

men under alle omstændigheder, så 10 minutter efter jeg vågnede op, så var følelserne der
forelskelse og kærlighed for den mest sindsyge modbydelige person der nogensinde har eksisteret
det tog et par minutter at få væk, samtidig med de følelser for bæstet, gav en hel del at tortur programmeringen slip,
især i nakke og nederst i kraniet, var følelsen ekstremt behagelig når det smerte holdt op! Det er mest muskler nederst i
hovedet,bihulen og nakken!

Karsten Bjørnholts svineri hænger sammen med det her:
Som samtidig også udgør 90-95 procent af torturen nødvendig for at blive kvantemekanisk af tortur!

Den er åbenbart blevet slettet fra Google groups!

<4bfd2f4f$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>

Også

<4bfd0408$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>

Hele den tråd er måden det værste tortur bliver gjort på, som ligesom låser torturen inde i hjernen!

Det drejer sig om hvordan at man med programmering, bliver næsten gjort til det dumme svin man hader!
(samtidig med det dumme svin sidder og tortere en, samtidig med at det dumme svin, den opfattelse man har af det dumme svin!
bliver ændret, af det dumme svin, indtil, at en del af ens psyke bliver overbevist om at han er mig, jeg er ham! bagefter bliver det skjult,
med lag på lag af programmering, så man ikke kan skubbe det væk, torturen er ubeskrivelig! Bjørnholt brugte ordene:
"at det ligesom skulle glide sidelæns, og glide over på ham" det virker som en lås eller en prop / låg, det oven på(psyken)
er bygget på den forkerthed følelser og alting, men er drejet rundt, knækket, brudt.klippet(næsten som et Bonzai træ, for at man kan overleve)

Samtidig kan jeg også huske Karsten Bjørnholt og DJ Ævl snakke om, at hvis det blev opdaget!
Så kunne det bruges til at give mig skylden for alt det lort Bjørnholt har gået og lavet i mellemtiden, ved at påstå
at jeg udgiver mig for at være ham, og jo sidder og skriver det og "Indrømmer det"

Manden er bare et sindsygt røvhul i forklædning!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-10 07:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c565d1a$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>at jeg udgiver mig for at være ham, og jo sidder og skriver det og "Indrømmer det"
>
>Manden er bare et sindsygt røvhul i forklædning!

Noget andet jeg husker, den fysiske følelse og der er en fysisk følelse!
(jeg tror min underbevidsthed/brainstem forsøger at forklare mig det nå jeg husker det)

Som om en hovedbeklædning der er ekstremt fast med en meget kraftig elastik, der bliver gledet sidelæns,
vendt på hovedet og trukket tilbage fordi den er så vital(på hovedet)

og alting er bygget ovenpå det der vender omvendt!

Indlæggene som de message id´s føre til burde indeholde teksten:

"glider rundt) og lige pludeselig"

og det er sjovt nok den rigtige gruppe: både i dk.politik og dk.helbred!

Jeg mener,jeg sidder og gør folk skeløjede i fjernsynet!

og uanset hvad, jeg end bliver beskyldt for af perverserier osv. så er det løgn!
Det er så stor en del af drivkraften, at få det svineri fjernet(programmering og derefter Børnholts påstande!
både dem han har gjort officielt og uofficielt
(han bruger sine programmerede til at svine folk til, og samtidig taler han pænt om dem, så de tilsvinede stoler på ham, og hvis de er snu,
og svare igen, så hader folk(Børnholts programmerede) dem, fordi den ene "gode" person som forsøger at hjælpe dem og taler pænt om
dem sviner de til(og hvis de tilsviner den ene person der taler pænt om dem)

Hvis jeg var en perverser så ville jeg bare sige det!(det irritere mig vitterlig!
Som sagt/skrevet folk er skeløjede i Fjernsynet!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-10 07:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c5662d6$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]

Hvis jeg var en perverser så ville jeg bare sige det!(det irritere mig vitterlig!
Som sagt/skrevet folk er skeløjede i Fjernsynet!

Det er noget med at ramme indad, istedet for at ramme udad!
det blev gjort i 99-2000, deromkring!

(det er måske Bjørnholts smuthul, efter at han myrdede min far/fik DJ Ævl til det!)

Sane
Peter

Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf
(skrevet af en der er programmeret ødelagt, mig selv, ved at have fjernet ødelæggelsen, ihvertfald den programmerede del!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-10 09:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c56673c$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>(skrevet af en der er programmeret ødelagt, mig selv, ved at have fjernet ødelæggelsen, ihvertfald den programmerede del!)

Følelser og alting er sad/sidder/bygget ovenpå, den der der gled rundt dengang,
udover det, så er der også den med det skiftespor, som det der spejlvndte N som blev brugt,
sådan at det ligesom bliver holdt fast(?) med noget fra tidligere og fra hukommelsen!

den med skiftesporet var, alle de positive følelser skulle føles for Bjørnholt og alle de negative for mig selv!
"alt hvad han gør som er forkert, er min skyld, Og alt hvad jeg gør som er rigtigt/godt er hans skyld"

og en masse i samme retning

Sane
Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-08-10 13:55

On Mon, 2 Aug 2010 10:01:11 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]

Når du svare dig selv har du så en fornemelse af du debatere med en
anden eller mener du bare du skriver sammen med dig selv - hvis du
oplever noget du ikke kan huske i noget du har skrevet for 12 minutter
siden er det så dig selv eller en anden du svare ???

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 11:47

On Mon, 2 Aug 2010 07:52:14 +0200, "Peter Nicolaysen"

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 11:54

> [...]

>at jeg udgiver mig for at være ham, og jo sidder og skriver det og "Indrømmer det"
>
>Manden er bare et sindsygt røvhul i forklædning!

At være ligeglad med flertallet af menneskeheden finder jeg rimeligt

At foragte og hade ku jeg kun finde på hvis de begik vold, tyveri
eller bedrag mod mig, og selv da vil jeg anerkende at de kan have
værdi for nogle og at "der er ingen anden synd end dumhed".
Men hævn kan være nødværge og berettiget - men kræver det had og
foragt at man sørger for at udåd ikke betaler sig?