Antallet af voldtægter i Sverige fordoblet~
Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-10 19:33

Det bortforklarer man så bl.a. med "...øget drikkeri, og det faktum, at
stadig flere svenskere kontakter hinanden via internettet":

http://www.bt.dk/krimi/stor-stigning-af-voldtaegter-i-sverige

Ingen tør kalde en spade for en spade. Og slet ikke i Sverige, der er ved at
udvikle sig til et galehus.

Forresten, hvordan var det nu med voldtægter i Oslo? Var der ikke noget om,
at *samtlige* voldtægter i den sidste årrække var begået af indvandrere? Gad
hvide, hvordan man bortforklarer dét faktum?

Helt anderledes civiliseret foregår tingene i Frankrig, hvor den store,
muslimske befolkning jo kun er til gavn og glæde:

http://www.pi-news.net/2010/07/video-aus-paris-sieben-gegen-einen/

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-10 19:51

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.bt.dk/krimi/stor-stigning-af-voldtaegter-i-sverige
>
> Ingen tør kalde en spade for en spade. Og slet ikke i Sverige, der er ved

Og vi skal i hvert fald ikke have nedsat en kommision der kan fortælle os
hvor meget dyrene rent faktisk koster os.

> Forresten, hvordan var det nu med voldtægter i Oslo? Var der ikke noget
> om, at *samtlige* voldtægter i den sidste årrække var begået af
> indvandrere? Gad hvide, hvordan man bortforklarer dét faktum?

Hvis du ikke kan finde artiklen, så er det ikke sket.

> Helt anderledes civiliseret foregår tingene i Frankrig, hvor den store,
> muslimske befolkning jo kun er til gavn og glæde:
>
> http://www.pi-news.net/2010/07/video-aus-paris-sieben-gegen-einen/

Dérfor stemmer jeg på DF, dérfor er DF Danmarks 3. største parti. Hver og en
af sådanne vilddyr skal ganske enkelt bare aflives og da det af en eller
anden grund er inhumant, så må de jo sidde i fængsel 50-80 år (hvilket af en
eller anden grund ikke inhumant).

Fra : Petse

Dato : 01-08-10 19:53

On 01-08-2010 20:32, Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Helt anderledes civiliseret foregår tingene i Frankrig, hvor den store,
> muslimske befolkning jo kun er til gavn og glæde:

Ja, det er det man kalder for kulturberigelse fra fredens religion.
Hvordan mon P.N og Arne vil bortforklare dette?

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-10 19:57

"Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, det er det man kalder for kulturberigelse fra fredens religion.
> Hvordan mon P.N og Arne vil bortforklare dette?

Manden havde jo sikkert provokeret de 9 dyr fx ved ikke at give dem sin
Iphone 4 når de nu bad om den.

Fra : Petse

Dato : 01-08-10 20:07

On 01-08-2010 20:56, Kim2000 wrote:

> "Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Manden havde jo sikkert provokeret de 9 dyr fx ved ikke at give dem sin
> Iphone 4 når de nu bad om den.

Eller hue.

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-10 19:58

"Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, det er det man kalder for kulturberigelse fra fredens religion.
> Hvordan mon P.N og Arne vil bortforklare dette?

Jeg kom lige til at tænke på, at her ser man perfekt, hvordan og hvorfor vi
skal have videoovervågning. De 9 vilddyr kan komme med nok så mange
forklaringer, når juryen ser filmen, så er sagen klar.

Fra : Petse

Dato : 01-08-10 20:06

On 01-08-2010 20:57, Kim2000 wrote:

> [...]
> vi skal have videoovervågning. De 9 vilddyr kan komme med nok så mange
> forklaringer, når juryen ser filmen, så er sagen klar.

Ja, mere videoovervågning af offentlige steder. Dem som er imod, må jo
have noget at skjule.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-10 21:19

On Sun, 1 Aug 2010 20:32:33 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>http://www.bt.dk/krimi/stor-stigning-af-voldtaegter-i-sverige
>
>Ingen tør kalde en spade for en spade. Og slet ikke i Sverige, der er ved at

Vi er heldige vi havde en Glistrup der fik gang i ærlig debat om
muslimer der formerer sig som rotter mm

Sverige har i mangel på sådant mod mistet ytringsfriheden vedr
politiske kernespørgsmål

Fra : N/A

Dato : 02-08-10 06:15

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 06:15

On Sun, 1 Aug 2010 22:17:43 +0000 (UTC), Per Fers <per@fers.dk> wrote:

> [...]
>
>Nu må vi se om SD i Sverige kan gøre det samme, men jeg tror det egentlig
>ikke. Selvom de fleste svenskere i min omgangskreds er dødtrætte af
>situationen, så er den øgede muslimske indvandring stadig kun noget man
>snakker om i privaten. Hvis du gør det offentligt, så er du
>samfundsmæssigt færdig. Så længe de svenske stemmesedler ikke er anonyme,
>så får SD et.al ikke indflydelse i den førte politisk korrekte politik.
>
>Det kræver nok en decideret revolution eller borgerkrig, men det tror jeg
>nu også Europa som sådan er prædestineret til at opleve, inden for de

Skal vi reddes på målstregen skal vi sætte alt ind på at det bliver
2-4 år.
Hvad kan man gøre.?
Kritiser mit plankeværk som er bud på hvad alle husejere BØR gøre !

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-08-10 22:31

> [...]
>
> Helt anderledes civiliseret foregår tingene i Frankrig, hvor den store,
> muslimske befolkning jo kun er til gavn og glæde:

Hvis jeg straffrit kunne skyde dem, skulle de bare give mig chancen. Sådan
nogle klamme forbandede lortesvin. Og Arne, du skal bare ikke kæfte op nu.

/Kim

Fra : Mark Jensen

Dato : 02-08-10 15:00

On Sun, 1 Aug 2010 23:31:11 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> [...]
>nogle klamme forbandede lortesvin. Og Arne, du skal bare ikke kæfte op nu.

Jo mere blanding af yderst divergerende folkeslag jo mere uciviliseret
bliver landet. Jo mere vold og brutalitet får man.

Jeg fatter ikke at der findes folk der IKKE vil indse at det var
danmarkshistoriens største fejltagelse at man lod dette ske.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-08-10 19:21

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis jeg straffrit kunne skyde dem, skulle de bare give mig chancen. Sådan
> nogle klamme forbandede lortesvin. Og Arne, du skal bare ikke kæfte op nu.

Kimsebassemand -jeg kæfter aldrig op i modsætning til dig - men det er dog
mærkværdigt at dine våbenbrødre først vil bede mig om at "bortforklare"
noget, og i det ligger der naturligvis den insinuation at jeg har tænkt mig
at "bortforklare" noget som helst, og så beder du mig om at jeg ikke skal
"kæfte op" - det er jo den sædvanlige måde højrerabiater forholder sig til
demokratiets spilleregler: når der er noget der ikke passer jer, så skal man
blot holde sin kæft, akkurat som bøllen, der pandede en uskyldig mand ned
fordi han mente at det var forkert at ryge i en togkupe for ikke-rygere:
"Hvad fanden, bessefar, hvad rager det dog dig?" og "bang" -så lå manden
der. Sådan er det altid hos primitive aber som dig: Når I bliver
konfronteret med sandheden, så er det bare om at holde kæft, så jeres
"sandhed" kan få lov til at stå uantastet.

Tilbage til sagen; overfald er ikke noget jeg finder nogen som helst trang
til at undskylde - uanset etnicitet. Problemet med dig er at du mener at "de
fremmede" altid er voldelige, medens vi jo netop er blevet præsenteret for
tal af Notion der viser det modsatte. Den "sandhed "bryder du dig ikke om,
så derfor skal man holde kæft?

Som du ser virker dine trusler ikke, men jeg må tilstå at jeg ikke gider at
kommentere hver eneste forbrydelse her i landet,uanset om de er begået af de
fremmede, mindre sandsynligt, end at de er begået af etniske danskere, mere
sandsynligt. At du ikke deler mine ganske fornuftige og velargumenterede
synspunkter, er såmænd ikke min fejl.
Og det er sådan set det eneste jeg har at tilføje til denne "sag" og andre
lignende:

Overfald er ikke i orden - uanset hvem der udøver gerningerne - er det
således blevet klart eller skal du have din våbenbroder Kim2000 til at
forklare det endnu en gang?

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-10 15:51

On 1 Aug., 23:31, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Hvis jeg straffrit kunne skyde dem, skulle de bare give mig chancen. Sådan
> nogle klamme forbandede lortesvin. Og Arne, du skal bare ikke kæfte op nu.

Det er ikke et smukt syn, men: Mener I virkelig, at detder ikke kunne
forekomme blandt danskere?
Tsk, tsk - hvor har I dog gemt jer - folkens.

Mht. tallene fra Sverige, hvilke facts er der i artiklen, som kan
dokumentere, at forhøjelsen skyldes indvandrere?
Eller der er måske ikke nogle facts -

Eller det er måske bare de højrerabiate telepatiske spidskompetencer,
som skal flashes ?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 06:37

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 11:08

>Helt anderledes civiliseret foregår tingene i Frankrig, hvor den store,
>muslimske befolkning jo kun er til gavn og glæde:

Passer det at ingen gad betjene en kiosk om aftenen før muslimer kom
til?

Franske fortovskafeer har altid holdt længe åbent og solgt tobak mm

Nogle svenskere der ved mit plankeværk kaldte mig racist igår, mente
at sådant gør Islam til berigelse

Lukkeloven var på vej ud før de kom og Aldi har eksotiske frugter i
grøntafdelingen

Vor socialødselhed er årsag til at få gider drive mom-and-pop-shop -
skær ned på bistand, førtidspension osv og danskere vil trives med det
spændende lette arbejde som vi har ladet muslimer snuppe