Musikbutik i København
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-08-10 11:01

Husker jeg rigtigt, at der engang lå en slags specialbutik for hiphop og
R&B inde omkring Studiestræde/Teglgårdstræde? Eller et andet sted?

Findes der i dag nogen steder med et særlig godt udvalg i de genrer?

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-08-10 09:35

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Husker jeg rigtigt, at der engang lå en slags
> specialbutik for hiphop og R&B inde omkring
> Studiestræde/Teglgårdstræde?

Jeg tvivler på at du er gammel nok til at huske
pladeforretningen "Gangster Music", Sankt Peders
Stræde 39. Den var der i hvert fald i 1992. Techno,
Indie Rock, Hip Hop. Men der lå vist rigtig mange
pladebutikker i det kvarter i 1990'erne, og de har
sikkert skiftet navne mange gange siden.

--
Herluf :·)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-08-10 09:39

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> [...]
> Indie Rock, Hip Hop. Men der lå vist rigtig mange
> pladebutikker i det kvarter i 1990'erne, og de har
> sikkert skiftet navne mange gange siden.

Ja, jeg tænker på for højst otte år siden. Men det er jo ikke ligefrem
gået fremad for den branche.

--
Peter Brandt Nielsen