Vurdering: Sting - VIRGIN VINYL - MASTER R~
Fra : ASKF

Dato : 29-07-10 06:11

Nogen som kan sætte en pris på en sådan vinyl:

Vurdering: Sting - VIRGIN VINYL - MASTER RECORDING .- 20-50 afspilninger
med Ortofon MC10 Super - MC 50 - lmt.ed. 2321: - The Dream of The...

Jeg har over 100 af slagsen, og vil egentligt gerne vide hvad jeg skal
forsikrings sætte dem til. nogle af dem vi jeg måske gerne sælge billigt
eller endog forære væk, til folk som virikeligt er FAN er kunstnerne.

IMO, musik kan ikke gøres op i penge.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : ASKF

Dato : 29-07-10 06:22

ASKF ytrede sig i <fs2256196ind5u0j9gma3fc5cantklpli6@4ax.com> med
dette:

> [...]
>forsikrings sætte dem til. nogle af dem vi jeg måske gerne sælge billigt
>eller endog forære væk, til folk som virikeligt er FAN er kunstnerne.

Moody blues on the treshold of a dream, gav jeg 800 kr for, men har kun
lyttet til den 3-5 gange, lmt. 3174 og 99% ren - lidt støv er der jo...