"Bank din kone, men bræk ikke hendes knogl~
Fra : /John

Dato : 21-07-10 00:59

"Muslim cleric: Beat your wife, just don't break her bones":
http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=21550

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=OdByHqC_bQg

Og vi la'r nyheden stå et øjeblik...

John

Fra : P.N.

Dato : 21-07-10 09:27

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> "Muslim cleric: Beat your wife, just don't break her bones":
> [...]

Der er var da intet kontroversielt over det han sagde der, jeg har slået
kvinden og kvinden har slået mig. Det er en del af det menneskelige samliv.

Og her er John sådan metaforisk talt.
http://www.youtube.com/watch?v=36UUflGzWCA&feature=related

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-10 10:40

"P.N."
> Der er var da intet kontroversielt over det han sagde der, jeg har slået
> kvinden og kvinden har slået mig. Det er en del af det menneskelige
> [...]

Så du ER konverteret?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-07-10 11:35

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> writes:

> "P.N."
>
> SÃ¥ du ER konverteret?

Det nævnte han den anden dag, så det er han åbenbart.

Man kan så fundere lidt over hvorfor han skriver som han gør.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-10 13:02

""Thorbjørn" Ravn Andersen,
> Det nævnte han den anden dag, så det er han åbenbart.

Ja, det har så passeret mit falkeblik!

> Man kan så fundere lidt over hvorfor han skriver som han gør.

Det var det der fik mig til at konkludere at han måtte være konvertit.
Skriver alle muslimer ikke sådan?
Lidt ligesom ahw ikk'?
Forøvrigt interessant ikk'?
Hønen og ægget ikk'?
Er det den totalitære religion/ideologi der fordrer at man er blød i bolden?
"Blød i bolden" => totalitær indstilling!
"Totalitær religion/ideologi" => blød i bolden!

Mvh Eyvind

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-07-10 16:02

> Ja, det har så passeret mit falkeblik!

Der kan man se.

> [...]
> "Blød i bolden" => totalitær indstilling!
> "Totalitær religion/ideologi" => blød i bolden!

Du siger lige til når du har diskuteret færdig med dig selv.

Fra : .

Dato : 21-07-10 09:29

On 21 Jul., 17:01, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100721) wrote:

> Der kan man se.

:)

> Du siger lige til når du har diskuteret færdig med dig selv.

Du er afgjort ikke uden humor :)

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-10 16:41

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
>Du er afgjort ikke uden humor :)

Hvilket du er - stakkels Niels Bruun!

Fra : .

Dato : 21-07-10 10:32

On 21 Jul., 17:40, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> "." <Niels_Br...@yahoo.dk>

> Hvilket du er - stakkels Niels Bruun!

Næe. Jeg morede mig helt reelt en del. Og du er unægtelig også ret
underholdende morskab. Alle deder udsagn, du disker op med og som du
ikke fatter en bjælde om, er faktisk god ganske underholdning i en
kedelig stund.

Der er dig, Malene, NB_DK, Kim2000,Michael Meidahl Jensen og SA
Manden, som er særligt morsomme. Melle 3 og 5 spørgsmål og resultatet
er fuldstændigt forudsigeligt. Der kommer en lind strøm af
forbandelser, hvorefter, I hopper i flyverskjul :)

Det er underholdning - næsten i samme klasse som Rune Klan -
naturligvis bortset fra, at det hele foregår ganske ufrivilligt. Men
det er så lige den særlige spidsfindighed, som gøre de hele rigtigt
morsomt. Og som kompencerer for de mangler I har i forhold til Rune
Klan.
Rune Klan går selv efter at være morsom, det gør I ikke og det er
præcist den selvhøjtidelige dumhed - der er morsom :)

Volger Garfield er også morsom, ikke helt på samme underholdende
niveau. Jeg tror godt at han ved det, og det er sikkert derfor han
foretrækker selvdestruerende indlæg. "6 days to selfdestruct" - det
er måske mere ovre i gyser afdelingen?

Så er der naturligvis også andre, men de er ikke morsomme, omend de er
underholdende. Men det er på dender gyseragtge måde, jeg netop har
skrevet om -

De er bare nogle rigtigt usympatiske psykopater, eksempelvis denne
John, der gerne sidder hjemme ved sin Pc og fortæller løgnehistorier
om små børn under 5, der slet ikke dør så mange af. Osv. etc -

Med et behov for at lyve om antallene af døde unger under 5 år, mens
det foregår - Så kan man i min optik ikke bevæge sig længere ned i
slammet. Man har sølet og sovset sig ind i det værste snavs, jeg kan
komme i tanke om - og det er ikke så morsomt at skulle overvære. Der
er lidt "motorsavsmassakre" over det istedet. Måske skal vi være glde
for, at manden kan udleve sit had på usenet, så vi ikke endag finder
ham i en børnehave med en motorsav for bagefter at fortælle om, at det
er helt ufarligt at save en lille smule rundt i dem, at der slet ikke
er døde så mange af det og at man sagtens kan få et godt liv uden ben
osv -

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 22-07-10 20:20

> Nej det ku' jeg ikke!