"Martin Jr.....
Fra : Malene P

Dato : 18-07-10 21:40

..... og afrikanerne på Svendborggård". Endnu en titel på en god Morten Korch
film, der klart afspejler hverdagen på hans tid, synes ignoranterne her i
gruppen sikkert at mene.
http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article2128244.ece

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 09:32

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> .... og afrikanerne på Svendborggård". Endnu en titel på en god Morten
> Korch film, der klart afspejler hverdagen på hans tid, synes ignoranterne
> [...]

Du har stadig, og som sædvanlig, ikke forstået en skid af hvad vi har
fortalt dig, så du troller ufortrødent videre med dine fobier og neuroser.

Der skal nok være ignoranter i gruppen; I hvertfald er du én af dem.

Fra : Malene P

Dato : 19-07-10 09:46

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i en meddelelse

> [...]
> fortalt dig, så du troller ufortrødent videre med dine fobier og neuroser.
>
> Der skal nok være ignoranter i gruppen; I hvertfald er du én af dem.

Ihvertfald må jeg jo have ramt et eller andet, siden jeres indlæg bliver
mere og mere personlige angreb på mig. Du glemmer, at det jo ikke er mig,
der skaber nyhederne - jeg bringer blot budskabet videre.

Malene P

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-10 10:31

"-_Thomas_-" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
4c440d68$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Der skal nok være ignoranter i gruppen; I hvertfald er du én af dem.

Men hvorfor har du ændret nick, "Thomas"? Er du bange for, at du ikke bliver
hørt, fordi du ender i folks kill-filter?

Du er godt nok noget af en taber - men det ved du jo egentlig godt...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 11:46

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men hvorfor har du ændret nick, "Thomas"? Er du bange for, at du ikke
> bliver hørt, fordi du ender i folks kill-filter?
>
> Du er godt nok noget af en taber - men det ved du jo egentlig godt...

Ha ha. Et stk. knee jerk reaction fra mesteren himself.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-10 12:14

"-_Thomas_-" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
4c442ced$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Ha ha. Et stk. knee jerk reaction fra mesteren himself.

Men vil du svare nu, "Thomas", eller skal din taberadfærd bare blæse
ukommenteret i vinden?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 12:39

> Men vil du svare nu, "Thomas", eller skal din taberadfærd bare blæse
> ukommenteret i vinden?

At stjæle andre skribenters kommentarer ("blæse i vinden"), er vel bare
endnu et af de kors *du* må bære. Efterhånden må du bære rundt på ret mange
kors. Fornemmer man at der er en kronisk rygskade på vej..

Åh, hvor jeg dog kommer til at savne alle vores små dueller og kampen om det
sidste ord, hvis du lægger dig syg med smertestillende piller.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-10 12:58

"-_Thomas_-" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
4c443941$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> At stjæle andre skribenters kommentarer ("blæse i vinden"), er vel
> bare endnu et af de kors *du* må bære.

Vi har alle vore kors at bære, men at "stjæle" andre skribenters
kommentarer, ligger mig ganske fjernt, taber-"Thomas". Begrebet "blæse i
vinden" er ganske udbredt, og eksempelvis Bob Dylan har brugt begrebet i en
sang (Google kan nok hjælpe dig, hvis du får én eller anden til at hjælpe
dig med opslaget). Så lærte du også lidt i dag, hva' ba' "Thomas?

> Efterhånden må du bære rundt
> på ret mange kors. Fornemmer man at der er en kronisk rygskade på
> vej..

Er det er spørgsmål eller en konstatering? Du er jo ikke just en ørn udi
dansk retskrivning, så man kan jo godt komme lidt i tvivl om, hvad du rent
faktisk mener, "Thomas". Kronisk rygskade har jeg lidt af, siden jeg var ca.
16, og jeg klarer mig endda. Og mine ben er nu i tip-top stand og klar til
efterårssæsonen. Du ved - de dér ben, pigerne kigger efter. Eller - det ved
du måske ikke?

> Åh, hvor jeg dog kommer til at savne alle vores små dueller og kampen
> om det sidste ord, hvis du lægger dig syg med smertestillende piller.

Forlader du os? Det skal du da have lov til. Jeg kommer nu ikke til at savne
dig. Dertil mangler du ganske intellekt og format. Og jeg lægger mig ikke
syg med smertestillende piller. Når jeg tager smertestillende piller, er det
bl.a. for at undgå at lægge mig syg. Det er sgu' da smart - ikke?

Men vil du svare mig nu, taber-"Thomas"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 13:13

> [...]
> en sang (Google kan nok hjælpe dig, hvis du får én eller anden til at
> hjælpe dig med opslaget). Så lærte du også lidt i dag, hva' ba' "Thomas?

Bob Dylan. Jo, hvem kender ikke Dylan. Det jeg dog synes var påfaldende var,
at efter jeg havde brugt kommentaren "blæse i vinden" i et svar til en anden
skribent et par gange, så går du pludselig i gang med det, uden nogensinde
at have brugt det før. Jo - jeg vil mene, du har stjålet det lidt fra mig.
Dylan har selvfølgelig nærmest patent på det. Eller noget.

> [...]
> er det bl.a. for at undgå at lægge mig syg. Det er sgu' da smart - ikke?
>
> Men vil du svare mig nu, taber-"Thomas"?

Nej, ved ikke rigtigt; Synes du har mistet meget af energien, og kører lidt
for meget på autopilot / i tomgang (vælg selv), i dette, dit seneste svar.

Hvor blev skarpheden og bidet pludselig af!? Indrømmelse efter indrømmelse,
jo, men ingen bid og skarphed. Sært.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-10 13:22

"-_Thomas_-" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen
4c444156$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> gang med det, uden nogensinde at have brugt det før. Jo - jeg vil
> mene, du har stjålet det lidt fra mig. Dylan har selvfølgelig nærmest

Hahahaha. Din selvtillid fejler sgu' ikke noget. Dét må man lade dig.

> Nej, ved ikke rigtigt; Synes du har mistet meget af energien, og
> kører lidt for meget på autopilot / i tomgang (vælg selv), i dette,
> dit seneste svar.

Så det er grunden til, du ikke vil svare mig, taber-"Thomas"? Eller vi skal
måske til at kalde dig
taber-"bindestreg-underscore-Thomas-underscore-bindestreg"?

> Hvor blev skarpheden og bidet pludselig af!? Indrømmelse efter
> indrømmelse, jo, men ingen bid og skarphed. Sært.

Hvad du synes er sært, kan der skrives tykke bøger om.

Men du har stadig ikke svaret mig på, hvorfor du fandt det nødvendigt at
skifte nick, taber-"Thomas"...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 16:02

> Men du har stadig ikke svaret mig på, hvorfor du fandt det nødvendigt at
> skifte nick, taber-"Thomas"...

Jeg har ikke tabt noget på det sidste, så kan du uddybe taber prædikatet?

Sku' jeg begynde at kalde dig Jerk-off Bruun? Hmm....muligheder der!

Fra : Patruljen

Dato : 19-07-10 06:28

On 19 Jul., 11:31, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> hørt, fordi du ender i folks kill-filter?
>
> Du er godt nok noget af en taber - men det ved du jo egentlig godt...

Mere taber end at sidde som fraskilt på et lejet værelse i et socialt
boligbyggeri og modtage tilskud fra det offentlige til sin bolig og
til forsørgelsen af sine unger?

All right - så er vi sandelig også et stykke under bundlinien :)