Noget Politik og Skriblerier!
Fra : Peter Nicolaysen..

Dato : 17-07-10 13:42

Desuden så, ville DJ Ævl have at det værste af torturen først holdt op,
når det var 100% sikkert at jeg afliver mig med det samme jeg vågner helt op!

Og mens der køre det mindste af det, er hjernen praktisk taget ubrugelig!
Desuden har jeg været så tæt på konstant at begynde at undervurdere hvor grimt det er!

Men sandheden er når man begynder at syntes at der er "helt normalt" at have en kunstig følelse inde
i kraniet(Der er ikke nogen fysisk følelse i hjernemassen fra naturens side) lavet med emdr!

Der ville få andre mennesker til at stoppe op, åbne munden og stå og grine sindsygt, eller brøle og bore hul i deres hoved
med en boremaskine mens de hyler og skriger få det væk få det væk!

Så er der noget galt!

Når det er så grimt, at jeg kan bare sidde og se fjernsyn (tvkanalen tv2news) den 17/12 hvis jeg husker rigtigt!
og uden egentlig at tænke så meget over det, udover at begynde at påvirke landet, kan levere noget til hende(lyshåret tv journalist)
der har gjort hende skeløjet(hendes venstre øje skeler udaf idag!) samtidig med at 80 procent af min IK sidder og
plotter og planlægger alle mulige ting, og min underbevidsthed sidder og informere mig løbende om grunden!

Måden det er gjort på(Af DJ Ævl) "forestil dig en spejl version/kopi af din rygrad, krøllet sammen til en kugle og sat ind midt i
din hjerne(det samme med Bihulen)

Eller hvis jeg kranie klemmer nogen i venstre side! Som feks. i fakta i Kjellerup!
(Fuldstændig bevidst og direkte, egentlig var jeg fuldstændig rasende og tænkte "han burde vise noget respekt")

Og det er Politik!
Og det er Kvante Mekanik!
Og det er Religion!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 13:51

"Peter Nicolaysen.." <pnic@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c41a50a$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> (Fuldstændig bevidst og direkte, egentlig var jeg fuldstændig rasende og tænkte "han burde vise noget respekt")

Desuden er min email adresse blevet stjålet!
peternicolaysen@gmail.dk (jeg har en digitalsigantur til den, og har brugt den før!)
og er blevet lavet om til peternicolaysen@gmail.com

Fra : Peter Nicolaysen..

Dato : 17-07-10 13:58

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:krWdnUZiRfW2OtzRnZ2dnUVZ8hednZ2d@giganews.com...

> Desuden er min email adresse blevet stjålet!
> [...]
Desuden er der en fejl et eller andet sted! Menneskehedens overlevels chancer kan umuligt
gå fra nogler 70 procent til 0.0000000 en masse nuller , bare fordi min email ikke virker!

Jeg skriver aldrig til nogen alligevel!

Bortset fra min søster og nogle få andre!

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-07-10 14:09

"Peter Nicolaysen.." <pnic@gmail.com> writes:

> Jeg skriver aldrig til nogen alligevel!

Øh, hvad præcis gør du her så?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-07-10 15:20

> Skriver indlæg i nyheds gruppen dk.politik!

Er de indlæg du skriver i nyhedsgruppen dk.politik så tiltænkt "nogen" eller hva'?

> Andre porte anden protokol, men de fleste email programmer kan bruges til at
> skrive og læse med på nntp!

Det skyldes at det grundlæggende format for indlæg på usenet minder rigtigt, rigtigt meget om det grundlæggende format for emailbeskeder.

> (Desuden viste det med mail adressen sig at være kvante mekanik!)

Hovedparten af de fænomener du iagttager fra du tænder din computer til du slukker den igen skyldes kvantemekanik.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-07-10 17:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> writes:

> Computeren selv er bare atomer stablet sammen, med det foremål at øge sandsynligheden for at det man
> bruger den til/og det man vil bruge den til, kommer til at ske!

Nåh, ligesom en mursten eller en rugbrødsmad.

Nej, elektronik kræver fænomener der ikke sker i hverken mursten eller brød.

> Feks. sender jeg nu et indlæg til dk.politik(sandsynligheden for det er øget så meget, at det er sket, om lidt)

Der er vist noget med årsagssammenhæng du lige skal læse op på.