TV2 vs hjemmeplejen.
Fra : Ruwaldo

Dato : 11-07-10 00:52

Nu har hele landet jo fulgt nyhederne på TV2, og deres
histore om skandalen om hjemmehjælpere som misbruger
deres arbejdstid, til privat indkøb, pauser mv.

I sådanne sagere der er jo altid 2 sider af samme historie.
Spørgsmålet er jo så, hvilken skal man stole på:

http://arbejderen.dk/artikel/2010-07-06/tv2-forfulgte-hjemmehj-lper

I alle job vil der nok altid være nogen der "kryber under hegnet" eller
slipper nemt igennem ens arbejdsdag. Og dem har TV2 så fundet her.....
Så jeg har egentligt lidt ondt af de "andre" hjemmehjælpere, der knokler
hele dagen, hele ugen, hele året rundt, for så, at blive sammenlignet med
dem
man så i tv. Det er squ synd......

ruwaldo

Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-10 20:54

On Sun, 11 Jul 2010 01:51:36 +0200, "Ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk>
wrote:

> [...]
>hele dagen, hele ugen, hele året rundt, for så, at blive sammenlignet med

Håndværkere ville da også sjofle hvis de ku få pengene uden at yde

En læge sagde om hospitalsjobbet at det var skønt hvis ikke der var de
der besværlige patienter.

Men S-pampere har forkælet de venner de fik ansat som hjemmehjælpere.
Chefer vil elskes og blir det når de glemmer kontrol