Taleban-bombe dræber 100 i Pakistan
Fra : Martin Larsen

Dato : 10-07-10 10:21

Tja, det er jo næsten hver dag efterhånden, at Fredens Religion retter
ind på fårene. - Her 100 tilfældige kvinder og børn i Yakaghund, som
opholdt sig nær det ældreråd (tribal elders), som egentlig skulle rammes.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/south_asia/10584283.stm

Mvh
Martin

Fra : Jens G

Dato : 10-07-10 11:45

On Sat, 10 Jul 2010 11:21:26 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>ind på fårene. - Her 100 tilfældige kvinder og børn i Yakaghund, som
>opholdt sig nær det ældreråd (tribal elders), som egentlig skulle rammes.

Og ingen kæmpedemonstrationer mod det der vel må være misbrug af både
koran, allah og Muhammed til at slå tilfældigt uskyldige ihjel.

Men er der nogen der laver en tegning der illustrerer den vold, terror
og trusler der laves i den muslimske religions navn, så bryder helvede
løs.

Jeg forstår det ikke.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Ivannof

Dato : 10-07-10 13:33

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men er der nogen der laver en tegning der illustrerer den vold, terror
> og trusler der laves i den muslimske religions navn, så bryder helvede

Det er såmænd et spørgsmål om menneskesyn og værdier.

I den muslimske værdiskala er bevaringen af profetens værdighed øverst, og
bevaringen af menneskeliv kommer pænt nede af listen.

Det hænger sammen med at "det egentlige liv" for en muslim, starter efter
døden. Derfor er det meget vigtigt at livet før døden slutter på den rigtige
måde, så man får en god start.

Derfor er der god fornuft i at "være der for profeten", mens døden -
naturlig eller unaturlig - bare er der hvor vi alligevel skal hen.

Lav respekt for livet, men stor respekt for døden.

Og fred er jo når vi alle er døde!

Hilsen Ivan

Fra : P.N.

Dato : 10-07-10 13:58

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er såmænd et spørgsmål om menneskesyn og værdier.

Du glemmer at muslimer er forskellige lige som foreks kristne. Der findes
også muslimer der mener at det er uislamisk at bruge selvmordsbombere.

> I den muslimske værdiskala er bevaringen af profetens værdighed øverst, og
> bevaringen af menneskeliv kommer pænt nede af listen.

Igen forskelle i menneskesyn.

> Det hænger sammen med at "det egentlige liv" for en muslim, starter efter
> døden. Derfor er det meget vigtigt at livet før døden slutter på den
> rigtige måde, så man får en god start.

Ja og for mange andre religioner.

> Derfor er der god fornuft i at "være der for profeten", mens døden -
> naturlig eller unaturlig - bare er der hvor vi alligevel skal hen.

Ja men ikke nødvendigvis med vold.

> Lav respekt for livet, men stor respekt for døden.
> Og fred er jo når vi alle er døde!
> Hilsen Ivan

Døden eksisterer ikke i Islam der er også liv efter døden.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 10-07-10 14:09

On Sat, 10 Jul 2010 14:58:26 +0200, P.N. wrote:

> Døden eksisterer ikke i Islam der er også liv efter døden.

LOL.

Hvordan kan der være noget EFTER døden, hvis døden ikke eksisterer.? )

Fra : Jens G

Dato : 10-07-10 14:22

On Sat, 10 Jul 2010 14:58:26 +0200, "P.N." <p.n.@get2net.dk> wrote:

>"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Du glemmer at muslimer er forskellige lige som foreks kristne. Der findes
>også muslimer der mener at det er uislamisk at bruge selvmordsbombere.

Men åbenbart ikke så mange at de kan samles for at protestere over
det. Men folk er måske også bange for at protestere mod islamisterne?

Så er det noget helt andet hvis der laves en tegning af terroren i
profetens navn. For så er det jo ufarligt at protestere(med mindre man
kommer til skade under tumulten)

Fra : Ivannof

Dato : 13-07-10 14:31

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Ja og for mange andre religioner.

> Ja men ikke nødvendigvis med vold.

> Døden eksisterer ikke i Islam der er også liv efter døden.
Der kan man bare se. Du er for en gangs skyld fuldstændig enig med mig!

Hilsen Ivan

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-10 20:57

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i19qr1$ppe$1@speranza.aioe.org:

> Døden eksisterer ikke i Islam der er også liv efter døden.

Hvad venter du egentlig på, Flemse. Et par velanbragte ord hér og dér og
lidt referencer til, hvad du har givet offentligt udtryk for og hvor du er
at finde, og jeg er sikker på, dine "brødre" er klar til at halal-slagte
dig, så du kan komme over i evigheden til de 72 ventende jomfruer.

Måske din halsoverskæring endda kan blive filmet, så de næste
Flemse-generationer kan sidde og nyde en video med dig i hovedrollen?

Det er jo en ren win/win-situation.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.