DIXA!!! WOOOOOW! GLÆD JER!
Fra : Andrew

Dato : 06-08-01 17:44

NØØØØØØØØØØJJJJJJ når Dixa kommer til Danmark for alvor, ja SÅ bliver det
æderma'me fedt!

398 kroner pr. måned! man får:
2 Mbit/s internet opkobling (2 X STOFA (250 KB/sekundet (ca.)))
med UBEGRÆNSET FORBRUG!
og UBEGRÆNSET telefonforbrug!!!! man kan bare ringe hele døgnet hvis man
lyster det!!
og være på nettet med SUPER-FLATRATE-FART!!!!

Det bliver kanon! Så kommer der endelig lidt konkurrence til TDC og alle de
andre som tager fuldstændigt overpriser for Internet og telefoni i det hele
taget.

Man kan få Dixa Net i storkøbenhavnog de begynder at bredde sig ud over hele
landet i løbet af 1-2 år!

SÅ bliver det for alvor fedt!

KH And

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-01 18:00

"Andrew" wrote...

Har du noget specielt at fortælle, der ikke allerede er
skrevet i nogle af de andre 30 tråde om Dixa ?

Nej.

/Peter

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-01 18:03

"Andrew" wrote...

.... btw. undlad venligst at crossposte uden en FUT.

Du kan læse mere hér:
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost

FUT: dk.admin.netikette

/Peter

Fra : Mickey

Dato : 06-08-01 18:33

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan få Dixa Net i storkøbenhavnog de begynder at bredde sig ud over
hele
> landet i løbet af 1-2 år!
>
> SÅ bliver det for alvor fedt!

tjaa, hvis de holder så længe, var det en milliard Bredbåndsbolaget havde
mistet pga. deres lave priser ?

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://www.stopcopydan.dk

Fra : Anon

Dato : 06-08-01 20:49

Man må da håbe at det er ment ironisk!

Fra : Mickey

Dato : 06-08-01 21:07

"Anon" <anon@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Man må da håbe at det er ment ironisk!

nej, læste lige på itavisen.dk (mener jeg) at bredbandsbolaget havde tabt en
milliard på det sidste år

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://www.stopcopydan.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-08-01 22:40

On Mon, 6 Aug 2001 18:44:01 +0200, "Andrew"
<andvalen@vip.cybercity.dk> wrote:

>NØØØØØØØØØØJJJJJJ når Dixa kommer til Danmark for alvor, ja SÅ bliver det
>æderma'me fedt!

Jeg glædede mig også i sin tid til "Star Wars - The Phantom Menace"...

(fut: dk.edb.internet.udbydere - alternativt
dk.kultur.film.sw-bashing)

--
- Peter Brodersen

Fra : Allan Olesen

Dato : 06-08-01 23:07

Peter Brodersen <professionel@nerd.dk> wrote:

>Jeg glædede mig også i sin tid til "Star Wars - The Phantom Menace"...

Hvis din entusiasme havde været barnlig nok, havde filmen måske
indfriet dine forventninger. Måske var du blevet helt vild med
Fedtmule-parodien, som jeg forlængst har glemt navnet på.

Hvis kriterierne er de samme her, kan det da ikke afvises, at Andrew
får sine forventninger indfriet.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : km

Dato : 06-08-01 23:09

hej.

det er ikke første indlæg fra dig efter samme opskrift...

andre steder i usenet bliver den slags mødt med:

"go away spammer (og nogen gange + and go fu** yourself.... )

mvh km

ps. hvis man bliver klogere med alderen må man håbe du er endog meget ung :)

Andrew <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9kmhi5$2nqo$1@news.cybercity.dk...

Fra : Andrew

Dato : 06-08-01 23:57

Hvad mener du sådan helt præcist????
Insinuerer du at jeg med vilje reklamerer for dem, eller hvad???
Eller er det bare sådan generelt brok fordi du ikke har andet at tage dig
til?

And

:)

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 07-08-01 00:37

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote Tue, 7 Aug 2001 00:56:48
+0200 :

>Insinuerer du at jeg med vilje reklamerer for dem, eller hvad???

Gør du det?

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Andrew

Dato : 07-08-01 14:14

> Gør du det?

Selvfølgelig gør jeg ikke det!

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-08-01 14:33

"Andrew" wrote...
"Morten Kjaer Nielsen" wrote...

> Selvfølgelig gør jeg ikke det!

Det ser sådan ud.

/Peter

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-08-01 01:08

"Andrew" wrote...

> Eller er det bare sådan generelt brok fordi du ikke
> har andet at tage dig til?

Ikke generelt brok, men bare brok over din intetsigende
posting og at du XPoster mellem dk.edb.internet og
dk.edb.internet.udbydere uden at det har noget speciel
relevans ... jeg har fjernet dk.edb.internet fra denne
post.

Men ellers:

Tillykke med dit nye Internet abonnement !

/peter

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 07-08-01 06:32

> [...]

> Det bliver kanon! Så kommer der endelig lidt konkurrence til TDC og
> alle de andre som tager fuldstændigt overpriser for Internet og

Næh.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-08-01 10:47

Fischer & Døssing <peter@fischer.ms> writes:

> Næh.

Selv hvis Dixa faktisk kommer i gang for alvor og de andre, presset
for at bevare markedsandele, følger efter med lavere priser (som
kræver en pose penge fra investorerne), vil vi to-tre måneder efter
(senest) igen høre råbet om, at alle udbyderne er nogle svindlere, der
bare prøver på at tjene penge.

Utroligt, ikke?

--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-08-01 14:46

"Peter B. Juul" wrote...

> Utroligt, ikke?

Nej, udbydere ER nogle svindlere, der ikke er ude på
andet end at tjene penge - hele samfundet er forkert
indrettet, da det meste af det jeg vil, koster penge.

Århus Sporveje svindler mig f.eks. for 13 kroner om
dagen, Århus Kommunale Værker svindlede mig for
1250,- sidste gang og sådan er listen så lang.

Det ville være meget federe hvis vi ikke skulle betale
for vores varer, hvis vi allesammen boede i telte, hvis
der aldrig var krig og vi alle malede blomster på vores
maver ...

ISP'ere er grimme kapitalister - hvorfor er det utroligt ?

/Peter

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-08-01 15:26

"Peter Juhl" <dev-null@list.inet.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Århus Sporveje svindler mig f.eks. for 13 kroner om
> dagen

Er der ikke noget med at Århus Sporveje ejer vejene i Århus.
Eller også er der noget med at det det kapitialistiske firma der ejer
sporvejen gør det.
Jeg tror at man kunne tilbyde flatrate buskørsel meget billigere hvis man
indsatte 10 gange så mange busser, for så ville folk bruge dem mere.
Det er for ringe at sporvejene har monopol.
Staten burde tvinge firmaet til at lade HT køre på vejene...

Nå, jeg er vist off-topic

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-08-01 15:40

Martin Højriis Kristensen skrev:

>Jeg tror at man kunne tilbyde flatrate buskørsel meget billigere hvis man
>indsatte 10 gange så mange busser, for så ville folk bruge dem mere.

Ja, og da især hvis det blev højhastighedsbusser med
bredbåndsdæk!

--
Bertel

Fra : Peter T.

Dato : 07-08-01 17:48

Bertel Lund Hansen <skrivtil@lundhansen.dk> wrote in

> Ja, og da især hvis det blev højhastighedsbusser med
> bredbåndsdæk!

højhastighedsbusser kører maks 3900 km/t og så kan deres dæk ikke være
bredbåndsdæk, da man skal køre en milliard million km/t, før det er
bredbåndsdæk.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-08-01 19:27

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ja, og da især hvis det blev højhastighedsbusser med
> bredbåndsdæk!

Nej nej, det vigtigste er forplejningen. For eksempel i form af gratis
pizzaer på turen.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-08-01 02:40

On Tue, 07 Aug 2001 16:39:44 +0200, Bertel Lund Hansen
<skrivtil@lundhansen.dk> wrote:

>Ja, og da især hvis det blev højhastighedsbusser med
>bredbåndsdæk!

Det kræver vist det store PC-kørekort for at måtte køre på dem...

(fut: dk.snak, som jeg ikke læser)

--
- Peter Brodersen

Fra : Mickey

Dato : 07-08-01 18:33

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3b6ffa5a$0$334

> Staten burde tvinge firmaet til at lade HT køre på vejene...

HT er da vist ikke helt privat vel ? ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://www.stopcopydan.dk

Fra : Andreas

Dato : 07-08-01 20:27

On Tue, 7 Aug 2001 16:25:39 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@sletdetteiname.com> wrote:

>"Peter Juhl" <dev-null@list.inet.tele.dk> skrev i en meddelelse

<...Aarhus Sporveje har monopol...>

>Staten burde tvinge firmaet til at lade HT køre på vejene...
Så bli'r der nok lidt af et problem med buspassagererne i Aarhus - der er ingen
af dem der kan, gå ind i bussen foran - de tager alle samme bagdøren og det,
tror jeg ikke at en hovedstadschauffør kan overskue

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-08-01 20:51

Andreas skrev:

>Så bli'r der nok lidt af et problem med buspassagererne i Aarhus - der er ingen
>af dem der kan, gå ind i bussen foran - de tager alle samme bagdøren og det,
>tror jeg ikke at en hovedstadschauffør kan overskue

Næ, det kan en Århuschauffør jo heller ikke. Underligt at de ikke
dropper det upraktiske system og sparer snyd og
kontrollørlønninger. Odense *har* skiftet 'retning'.

--
Bertel

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-08-01 21:11

"Bertel Lund Hansen" wrote...

> Næ, det kan en Århuschauffør jo heller ikke. Underligt
> at de ikke dropper det upraktiske system og sparer snyd
> og kontrollørlønninger. Odense *har* skiftet 'retning'.

Fordi indstigning fra bagdørene er det mest praktiske.

Da der i næsten alle tilfælde er plads nok på bagperronen
inde i selve bussen til de passagerer, som står ved
stoppestedet - disse kan billettere i automaten mens
bussen bevæger sig til det næste stoppested uden at
skulle forstyrre chaufføren med billettering og skabe kø
i fordøren.

Det er det mest effektive system og betyder minimal
holdetid ved stoppestederne - den opblevelse har jeg
endnu til gode ved HT hvor busserne holder meget længe
mens gamle damer m.v. fumler mønter frem.

/Peter
- Vi bør nok futte til dk.bus.kollektiv.udbydere

Fra : Lars Jensen

Dato : 07-08-01 21:29

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message

> og være på nettet med SUPER-FLATRATE-FART!!!!
> KH And

Eeehh.... hvordan kan hastighed være Flatrate? man må downloade lige så
hurtigt som man kan... eller?

--

Mvh.

Lars [ZulFo] Jensen