Pippi Langstrømpe brugte vold mod de skade~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-10 16:45

Pippi Langstrømpe brugte vold mod de skadelige betjente og smed rundt
med dem.
Jeg foretrækker at gøre dem til grin ved at de hopper på børnehave
løgn om at bukseløshed er blufærdighedskrænkende og 4 gange på 2 mdr
har Nørrebros Kling og Klang ydmygt måtte sige undskyld til mig fordi
de reagerede på børnehave racisme om at aparte skal kanøfles, for
naturligvis siger dansk retsparksis og lov at nederdel er lige så OK
som shorts

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-07-10 15:12

> Pippi Langstrømpe brugte vold mod de skadelige betjente og smed rundt
> med dem.

Du er med på Pippi bar hoved rollen i en svensk børene serier i begyndelse
af 70 erne og ikke som sådan er en faktisk person ?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-10 23:03

On Sat, 3 Jul 2010 16:11:58 +0200, "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com>
wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>
>Du er med på Pippi bar hoved rollen i en svensk børene serier i begyndelse
>af 70 erne og ikke som sådan er en faktisk person ?

Selvom kvinder kan meget idag, så tror vist ingen at en 12-årig kan
smide rundt med de gran voksne Kling og Klang

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-10 20:25

wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>
>Du er med på Pippi bar hoved rollen i en svensk børene serier i begyndelse
>af 70 erne og ikke som sådan er en faktisk person ?

Pippi er sammen med Emil fra Lønneberg mit ideal af en børnebog.
Emil er helt realistisk men Pippi er peppet ubetydeligt op ved at
spilopmagerpigen kan løfte en hest osv

Men at skolelærere gerne vil have børnehjemsanbragt en sjov hyperaktiv
sund elev der er sjovere end undervisningen så læreren bliver jaloux -
DET ER ULTRA-REALISTISK