"Skid som mig" lyder Vestens tosse-ondskab
Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-10 21:21

"Skid som mig" lyder Vestens tosse-ondskab

Godhed om toiletter er ondskab.

"Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking others
to live as one wishes to live."      Oscar Wilde
I år 1900 døde to åndelige tvillinger udi moral-relativisme, Nietzsche
og Oscar Wilde.
Den førstes frontalangreb på tidens skadelige godhedsindustrier var i
firkantet aggressivt dynamitsprog a la Hvad ej nedbryder, gør dig
stærkere og Godhed er mangel på styrke til at være ond.
Den irskbritiske humorist, derimod anvendte især spøjse dobbeltbundede
paradokser - men også direkte nedgøren af farisæismens pseudo-godhed ,
såsom at "Seliskhed er ikke at handle egoistisk men at kræve at andre
lever som man selv syns det er passende"
Vi importerer muslimer for at kunne lære dem ikke at æresdræbe og
omskære, som om en naturlov gjorde vestlige rutiner indlysende gode
for analfabetiske anatolseke bjørgbønder, hamas-partisaner og
talebanere.
Den vestlige sindsyge har vi sat på skinner allerede i vor egen
spædbørnsopdragelse, hvor vi med bleer maser pis og lort op i skridtet
på småbørnene , fordi vi sel er i vane med overfladiske kortsynede
løsninger og hvad er godt for mig, skal også gælde for sundt for mit
afkom.
Hvis mødre ejede den sunde langsigtet-altruistiske selviskhed som
kunne skabe trivsel hos den lille, så fjernede hun væg-til-vægtæpper
fra sit hjem og lod den kravlende baby skide og tisse hvor det har
lyst på gulvet og tørrede klatterne op hvilket er hurtigere end
bleskift.
Og når inkontinens indtræder i pensionistalderen og man vågter om
natten mange gange fx fordi prostataforstørrelse kræver mange
vandlandinger, så ville ansvarlig ældreforsorg, især de voksne børn,
tilråde at man skider og pisser i sengen uden at væde sengetøjet,
hvilket ikke er avanceret raketvidenskab men såre enkelt.
Desværre har "ondskaben imperium" = b ehandlerne skabt skamfølelse ved
at diskutere praktiske "intime" løsninger så gamlinge vandrer i mørket
ad plejejemskorridorer uden gelænder til et fjernt toilet og falder og
brækker lårhalsknoglen, så de hurtigt dør, hvilke nok er
plejehjemmenes holocauststrategi.
Danske jøder deporteret af nazier døde især af den alderdomsstrress,
som er uundgåelig når man skal omskifte sig fra en ældreafdeling (især
Krystalgades) til en anden (tjekkisk luksusgetto) og håb om tryg
ikkefremmedgørende alderdom smadres af uforståelige rutineskift.
Lars Kålund sagde som socialdemokratiets top-sundhed-chef at når
geriatriske afdelingers patienter skiftes til ny afdelinger slipper
man hurtigt af med hovedparten pga "naturlige" dødsfald. Måske Chr4's
fattiggårde indførtes for at spare madudgifter til de gamle ved at få
dem til at dø hurtigt, når de ikke længere var produktionsgavlige
medlemmer af børnenes husstand.
Måske japanernes lange levealder delvis skydes at staten er klogt
gnieragtigt sparsommelig vedr plejehjem og oftest lader folk dø i eget
hjem, hvor de trives.
Hvis de, der omgåe Vestens gamle kunne stoppe den gænge/typiske
forhånende nedgørelse af urinlugt og tilbyde mini-bækken til brug i
sengen, som jeg fik en urologioverlæge til at give mig ret i i
Ugeskrift for Læger okt 2004, ville afsluttende år blive mere
paradiske end ellers og mange ville få selvtillid ved at præstere
kreativ egen løsning af pis-lort-problemerne og slippe for ble-skabt
hudsvamp og ble-skift-ydmygelserne.Bleernes forsvarere hævder at de ny
engangsmaterialer sikrer hudtørhed så rød hale er sjælden, men glemmer
at dette frister jyske plejehjem til ikke at opføre sig som gode
mødre, men lade den samme ble blive brugt et helt døgn i træk fx ved
at natpersonale der kommer kl 4 foretager døgnests eneste bleskift og
samtidig giver dagtøj på.
Jeg har selv prøvet forskellige ble-typer af det store sortiment som
kommunen tilbyder og til mænd er nogle ret acceptable men at have
klodset opverophedende traditionel ble på fandt jeg så torturagtigt at
jeg begyndte at gå i nederdel efter min Sikh-købmand på Stefansgade
havde fortalt mig om hans kulturs spæde-uniform hvor bunden er klippet
ud af babybukserne. Skottekilt og kinesiske børnehaveuniformer er lige
så geniale.. Men Nørrebros politi har 4 gange på to måneder anklaget
mig for at blufærdighedskrænke selvom ingen havde set min penis , men
de mente at når jeg soler mig on the sunny side of the street mens
solen endnu ikke er i min have overfor, så kan forældre der med et
barn på vej til børnehaven på en Christiania-cykel ikke være sikker
på at barnet i et sekund ser op under min nederdel og derved
pædofilkrænkes for livet.
Alle de 4 gange hvor politiet har gjort sig til grin pga
falskanmeldelser har de sagt undskyld og er gået med uforrettet sag og
en sund skældud fra mig.
Mine lejere og andre i kvartert har varmt bankende moderhjerter der
slå for barnets tarv og har udtrykt forståelse for den falskanmeldende
børnehaves overreaktion.
I 2 år truedes jeg med polititilhold pga en komisk falskanmeldelse fra
børnehave til politi, men mine skriftlige klager til kommunen førte
til at kommunen efter chefskift i børnehaven ringede til mig en
solskinsformiddag at nu kunne jeg trygt nyttigøre det sol-lækre
offentlige fortovsareal igen som jeg havde gjort i 33 år og den ny
chef kom få uger senere ind i min have og garanterede at hvis forældre
igen klagede ville hun gå i dialog med mig og ikke gå til politiet som
forgængeren. Den næste forstander holdt ikke det løfte men som sagt
gav det mig blot lejlighed til at skælde sjusket politiarbejde ud og
det er der jo brug for sker langt oftere.
På visse græske øer er de så kloge at de lader institutionsanbragte
gamle og afvigere gå nøgne, og skamfuldt må jeg melde at jeg aldrig
har haft mod til på offentlig sted at være virkelig afklædt så, at
fjolser kunne se penis og falskanmelde og blive sat på plads af
politiet, hvis chefer( men ikke menige) har skrevet til mig at de ER
informeret om at man skal opføre sig uterligt for at bryde §232 - og
avislæsning har ikke nok lighed med onani til at være
blufærdighedskrænkende, selv hvis jeg var uden en trevl.
Enhver abnorm afklædthed incl shorts i stedet for lange bukser er en
frihedskæmpergerning som kan berede jordbunden for at ældre
sjatpissere pr brug af nederdel mm får samme frihed som slagtesvin på
tremmegulve.
Det meste af sommeren er jeg nøgen i min have og har havemøbler med
plastikfletværk i sædet, så jeg særlig let kan sjatpisse uden at tøj
vædes eller det lugtes.
En undtagelse er august-hedebølge hvor jeg må gribe ud efter en lille
plastkop og holde den under urinrørets munding og når blæren er tom så
slynge koppens indhold mod et skyggefuldt buskads hvor hedebølge ikke
kan skabe ammonakdannelse så hurtigt at forbipasserende lugter noget.