Den der afstemning!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-06-10 17:30

Biologisk eller Planetens Hastighed omkring Solen!

Ifølge Nærforsvaret er der dødt løb dvs. mulighed to
har en klar fordel åbenbart!

(Det er sådan nogle ting der sker når man er programmeret og torteret
til ikke at kunne bevæge sig, og kun at kunne tro gode ting om dem der tortere en,
og til at tro at de aldrig gør noget forkert! Samtidig med at man selv ikke har gjort noget forkert!
Og er torteret/programmeret til ikke at måtte forsvare sig!

"Det i gør ved mig gør i ved jer selv!"

Fusion?

Den på den dårlige måde eller den gode?
Hvis det er den dårlige måde så er det allerede gjort!
Hvis det er den gode så må i kæmpe for det!
Eller begge dele?

Menneskeheden må fjerne programmeringen der siger "den ikke må gøre noget de er godt for den selv"
Og at den skal "Forstå alting på en måde som er værst for den selv"
Og "At hvis det er godt for den så er det dårligt for andre"

Fordi hvis Menneskeheden bestemmer! Så skal den være afhængige af andre,og det er kun dem der må gøre ting der er gode for den,
for det er den eneste måde de kan være sikre på at overleve!

Mvh.
Homo Sapiens Ultra Superior!
Og jeg er GOD!
--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 27-06-10 17:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i07ubd$euo$1@news.eternal-september.org...
> Biologisk eller Planetens Hastighed omkring Solen!
>
> Ifølge Nærforsvaret er der dødt løb dvs. mulighed to
> har en klar fordel åbenbart!

Det er så kun åbenbart!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-06-10 17:39