Stjæl en VVS-muslims nattesøvn=dagens gode~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-06-10 22:51

Stjæl muslim-VVSers nattesøvn=dagens gode gerning
Man har ikke andet sjov end det man selv laver, og muslimer bliver kun
integreret hvis de udsættes for dansk frisprog og joking relationship.
Men de skal kende deres plads.
Jeg stod på mit fortov og ordnede noget plankeværkskunst da en
VVS-varebil bremsede op midt på kørebanen og råbte at jeg sku se at få
noget tøj på.
Jeg havde tækkelig nederdel på og jeg råbte ind ad det åbne sidevindue
at han er lodret løgner hvis han ser blufærdighedskrænkelse i dametøj.
Han talte godt dansk og var muskuløs, og greb usikkert sin ordrebog
som våben og viste tegn til at åbne døren og komme ud og give mig de
tæv, han truede med, men jeg vidste at jeg havde en stærk polsk
håndværker indenfor hørevidde og nød et skænderi med narrehatten , der
klart var stopfodret med rygter om at jeg pædofilt krænker børnene i
børnehaven, der er min genbo.Han skreg jeg var nøgen og jeg bad ham
konsultere en dansk ordbog om at nøgenhed ikke er forengeligt med
nederdel og han insisterede at han talte dansk perfekt, hvad han
næsten gjorde, og da vi havde været hele vejen rundt om emnet på de
høje nagler i skænderiets ædle kunst og hans voldstrusler ikke kunne
hverken varieres eller realiseres, så speedede han op og forsvandt, og
vil forhåbentlig falde i søvn med tanken om at han er af en
taberreligion, der ikke kan få en fod til jorden i et civiliseret
land. Polakken der taler en anelse dansk mente, at fjolset havde håbet
på et skænderi med den berømte racist Bo Warming.
Intet andet end mit tonefald kunne kaldes racistisk, men sandheder er
Glistrup blevet §266b dømt på, for det er måden man siger dem på, der
tæller. Men jeg får ikke mit fjerde ridderkors ud af episoden. Han var
for dum til at anmelde og selv hvis jeg var blevet båndoptaget, så
tror jeg, at jeg er Langballes ligemand mht at balancere på den
juridiske grænse.
Mine lejere bad om tilladelse til at give et forlag mine breve til
dem, som de mente kunne forlyste læsere pga mine udfald mod
venstrefløjs-etik. Ja, da. Men at et forlag kan gøre nabokonflikter
salgbare, var jeg pessimistisk om

"Polemik skal fratage modstanderen hans sjælero, ikke fornærme ham".
Karl Kraus fra Wien (jødisk anti-nazi intellektuel 1900-1950)