Lidt kvante kørsel!(her til morgen)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-06-10 08:38

Tv kanalen Tv2News Et par minutter inden klokken 9.00CET(lidt over en halv time siden)

Noget G8 og G20 en mand bliver interviewet i studiet, og jeg klemmer lidt i hans venstre side!
(venstre øje bliver klemt lidt sammen sammenlignet med højre)
dvs. højre øje åbning virker større end venstre og det er ikke fordi at øjelåget er lukket!

Mest for at påvirke folk nogen steder, og ikke så meget at det er skæmmende
Og for at styre folk til venstre politisk og socialt(påvirker folks underbevidsthed)

Det giver det indtryk at hjernen ligesom lægger sig ned i svinget mod venstre!
(Der er ret god effekt på)

Det der med påvirkning:

Lidt ligesom milliarder af snefnug på en fjernsynskærm, pust til dem
og de bevæger sig i den retning jeg puster dem(men har lidt en tendens til at ville være der hvor de er)

Jeg kan også godt micromannage individuelt, men undgår det mest muligt!
I ved selv hvorfor!

Btw. der var nogen der har formået at lægge milliarder af år på deres tid i helvede her til morgen!
Det var nemmere at bygge helvede en at klemme en person i den ene side
(fordi det er selvforstærkende)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-06-10 08:52

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i04apm$iaf$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> Det var nemmere at bygge helvede en at klemme en person i den ene side
- 1 n

Fra : Børge

Dato : 26-06-10 09:01

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i04bkd$l4j$1@news.eternal-september.org...

> - 1 n

> [...]
Jo det ser fint nok ud! Nu er det bare at gøre resten til Muslimer!