VM - Danmark - Japan.
Fra : Patruljen

Dato : 23-06-10 05:49

Jeg vandt lidt penge igår på franskmændende forudsigelige hovmod :)
Og har fået smag for mere -

Nogen bud på, hvor meget Danmark dasker deder japanere på torsdag ?
http://www.marca.com/deporte/futbol/mundial/sudafrica-2010/calendario-english.html

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-10 13:26

On Wed, 23 Jun 2010 04:48:41 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>Og har fået smag for mere -
>
>Nogen bud på, hvor meget Danmark dasker deder japanere på torsdag ?

Fire øller vil jeg vædde på at Japan får uafgjort eller vinder

Og er det under din værdihed så 100 kr - ring evt 35861000

Bo Warming, Bjelkes Alle 46

Fra : Patruljen

Dato : 23-06-10 07:34

On 23 Jun., 14:26, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Fire øller vil jeg vædde på at Japan får uafgjort eller vinder

Så har du jo et bud mere, mens jeg bare har et?
Ok. Jeg er helt sikker på, at Danmark vil vinde den kamp. Spørgsmålet
er bare med hvor mange overskydende mål... Så. Den er jeg med på :)
Jeg sætter 4 øl på at Danmark vinder. Du gambler 4 øl på at Japan
vinder eller at kampen ender uafgjort.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-10 21:37

On Wed, 23 Jun 2010 06:34:15 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>er bare med hvor mange overskydende mål... Så. Den er jeg med på :)
>Jeg sætter 4 øl på at Danmark vinder. Du gambler 4 øl på at Japan

Japanerne er utrolig udholdende og kompenserer for manglende
muskelmasse og størrelse ved finter mm
Hvis uafgjort er næsten så hyppig som at en vinder, så er mit forslag
ikke helt fair, enig
Hvis afgjort er dobbelt så hyppig som uafgjort
så bør en vindende Patruljen have - 6 eller 8 øller?

Fra : Patruljen

Dato : 23-06-10 15:02

On 23 Jun., 22:36, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Japanerne er utrolig udholdende og kompenserer for manglende
> muskelmasse og størrelse ved finter mm

Ja. Det daskede deder afrikanere ret overbevisende :)

> Hvis uafgjort er næsten så hyppig som at en vinder, så er mit forslag
> ikke helt fair, enig
> Hvis afgjort er dobbelt så hyppig som uafgjort
> så bør en vindende Patruljen have  - 6 eller 8 øller?-

Nej, nej. Det er godt nok.
Det er en national sørgedag, hvad enten de vinder eller spiller
uafgjort :)

Fra : Patruljen

Dato : 24-06-10 15:36

On 23 Jun., 22:36, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Japanerne er utrolig udholdende og kompenserer for manglende
> muskelmasse og størrelse ved finter mm

Ja - du havde ret. Ærgeligt - men Japan var det bedste hold. Vi må
ønske dem held og lykke i 1/8 dels finalen :)

Fra : Bo Warming

Dato : 26-06-10 02:50

On Thu, 24 Jun 2010 14:35:51 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ja - du havde ret. Ærgeligt - men Japan var det bedste hold. Vi må
>ønske dem held og lykke i 1/8 dels finalen :)

Fremtiden tilhører konfuzianerne - gift dig japansk og bliv klog som
mig.
Især i starten af vort forhold, som indledtes mange år før ægteskab,
lærte jeg af overmenneskekulturen hver dag. Glæder mig til besøg.

Fra : Patruljen

Dato : 02-07-10 08:14

On 26 Jun., 03:49, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> Især i starten af vort forhold, som indledtes mange år før ægteskab,
> lærte jeg af overmenneskekulturen hver dag. Glæder mig til besøg.-

Ditto - hvad med næste uge?
Er der dage i næste uge, hvor du ikke er hjemme?

Iøvrigt - har du et styrebrev til en Mc?
Eller - kunne du tænke dig at købe en Route 66 Yamaha - det er et godt
tilbud. En ven, som har købt en større sag -