Da Medina og min bror hjalp mig til morali~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-10 17:29

Da Medina og min bror hjalp mig til moraliseren af lejer.
Min kone kan ikke sove, når de hensynsløse lejere fester med larmende
musik. Jeg selv har lært af Glistrup, at man kan koncentrere sig om
noget så støj ikke stjæler tid.Jeg spurgte min bror til råds om
lejernes modvilje mod dekoration af husets ydre som på ingen måde er
berørt af lejernes kontrakt. Han informerede mig, at man kan sige
lejere op, når de larmer, og selvom jeg oftest er et skvat, der lever
efter Emersons aforisme "En intelligent mand irettesætter aldrig" så
tænkte jeg på Medinas meget roste opsang til religiøse ægkastere og
gik i flæsket på lejerne. Jeg meddelte ikke, at deres forældre har
opdraget dem dårligt, som Medina, men nævnte, at de kan se den anden
vej, hvis jeg forskønner husets tag med neonfarver, som ikke er deres
smag, men vi kan ikke lukke ørerne for extrem-fest, der får huset til
at vibrere kl 4. og som for en japaner er direkte skræmmende.At de
betaler ekstra husleje i fremtiden har de nu skrifligt accepteret, og
mon ikke risiko for, at undertegnede bolighaj sætter yderligere
tommeskruer på dem, vil få dem til at overveje almindelig anstændig
borgerlig opførsel.Ved indflytning nævnte jeg, at jeg opbevarer nøgle
til deres lejlighed for det tilfælde, at et vandrør springer, og jeg
har siden meddelt, at det i mine øjne er analogt hvis jeg får besøg af
en polsk bjergbestiger, der kan dekorere skorsten for mig.Hvis jeg
skriftligt meddeler herom med overskriften "HASTER" og de 3 lejere
ikke reagerer i dagevis fordi de er travle og ikke har kunne arrangere
et møde om sagen, så kan ingen vist være uenig i, at tid stjæles fra
mig, og "den der tier samtykker".
per