Tidligere soldater lever nu i skovene
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 08:58

Hvis man ikke kan klare lugten i bageriet....eller....hvis man som soldat må
erkende, at man har valgt den forkerte profession, og måske skulle overveje
en ekstra gang, om det var en god idé at fortsætte i sit job, og ovenikøbet
lade sig udsende til krig. Hmm...

http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2010/06/21/070810.htm

"- Deres kroppe er stadig i kampberedskab. Mange af veteranerne vil opfatte
andre mennesker som indtrængen på deres område. De lever ligesom gamle
Vietnam-veteraner i USA: De har endnu ikke sluppet krigen og føler sig ikke
velkomne i samfundet, siger han til Jyllands-Posten."

Måske er det snart ikke længere bøssehadende indvandrere og pædofile
folkedanskere vi skal være bange for, når vi ta'r en tur i skoven.

Hvorfor mange danske soldater ikke kan holde til krig, ved jeg ikke, men de
som historien handler om her, har tydeligvis valgt det forkerte job.

Og vi ser stadig flere og flere novicer melde sig til....whatever det nu er
de mener de laver i f.eks Afghanistan, for bare at blive slået ihjel inden
sin 25 års fødselsdag, eller vende hjem igen som social handicappet.

Krig; Det er bare dødspændende. Det er nok lidt af den holdning de har til
det, når de render rundt, våde bag ørene, og med hvalpefedtet blafrende i
vinden, dernede i de varme lande.

Fra : P.N.

Dato : 21-06-10 09:53

""Thomas"" <dawg> skrev i en meddelelse
> [...]
> overveje en ekstra gang, om det var en god idé at fortsætte i sit job, og
> ovenikøbet lade sig udsende til krig. Hmm...

Kommer til at tænke på Rambo filmene. Der er intet nyt her frihedskæmperne
dem der likviderede stikkerne blev efter sigende vanvittige af deres job.
Men det er de folkevalgte der de ansvarlige her, det er dem skulle stå til
regnskab.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-10 11:51

P.N. <noway@get2net.dk> skrev i meddelelsen hvn98u$mnh$1@speranza.aioe.org:

> Kommer til at tænke på Rambo filmene. Der er intet nyt her
> frihedskæmperne dem der likviderede stikkerne blev efter sigende
> vanvittige af deres job.

Bliver dine hovedafskærende, muslimske helte vanvittige af at skære
hovederne af sagesløse civilister, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : hanzen

Dato : 21-06-10 11:59

newsGdnQhQbPW02YLRnZ2dnUVZ8hydnZ2d@giganews.com...
> P.N. <noway@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> hvn98u$mnh$1@speranza.aioe.org:

> Bliver dine hovedafskærende, muslimske helte vanvittige af at skære
> hovederne af sagesløse civilister, Flemse?

Nej, det er de i forvejen.
--

hilzen
hanzen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-06-10 13:09

""Thomas"" <dawg> skrev i meddelelsen news:4c1f1b74$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> hvalpefedtet blafrende i vinden, dernede i de varme lande.

Så kan de få en Erstatning af Karsten Bjørnholts tidligere arbejdsplads!
De skal bare tvinge røvhullet og EMDR røvhullerne til at indrømmer deres svineri!
http://www.emdr.dk/fs_bestyrelse.html så kan de samtidig befri de kvinder røvhullerne
har programmeret "ud i bordellerne"

Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr
http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
Nordea konto nummer: 9266-8967125572<---indsæt erstatning for *

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-06-10 13:17

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvnkqp$joj$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> De skal bare tvinge røvhullet og EMDR røvhullerne til at indrømmer deres svineri!

allesammen på listen fik lige en 100.000 år ekstra i helvede! Udover hvad de ellers har optjent!
også hende køddukken(Bjørnholt har indsat som "formand") og helt ærlig "Lene" den med Lars?

Formand
Lene Jacobsen
Abildgaardsvej 159
2830 Virum
Tlf.:
Mobil:
e-mail:
formand@EMDR.DK
Næstformand & kasserer
Anne Lise Jensen
Måløv Hovedgade 65, 1.tv
2760 Måløv
Tlf .:
e-mail:
2720 9454
psykiaterannelisejensen@gmail.com

Sekretær
Lene Isager
Caroline Amalie Vej 61
2800 Kgs. Lyngby Tlf.:
e-mail: 4588 8066
lisager@kabelmail.dk
Bestyrelsemedlemmer:
Karsten Bjørnholt
H. G. Junkersvej 5, Sejs
8600 Silkeborg

Tlf .:
e-mail:
Andet: 3042 8899
karsten.bjoernholt@pcv.regionsyddanmark.dk
HAP repræsentant i Danmark
Eva Resting
Peter Bangs Vej 74,4 tv
2000 Frederiksberg
Tlf.:
e-mail:
2616 1810
eva@resting.cc

Poul Egander Grøn
Hadsundvej 32
9550 Mariager
Tlf.:
e-mail: 9857 5787
poulgreen@dadlnet.dk
Anette Egander Grøn
Hadsundvej 32
9550 Mariager

Tlf.:
e-mail:

9857 5787
egander@dadlnet.dk
Suppleanter:
Hanne Hæsum
Burmeistergade 24,2
1429 København K
Tlf.:
e-mail: 6177 7431
hanne.haesum@tiscali.dk
Lennart Nilsson
Otto Stenbock väg 39, Box11
S-286 21 Örkelljunga, Sverige

Tlf.:
e-mail: +46 435 54460
lennart.psykolog@telia.com

--------------------
EMDR opstod fordi Bjørnholt fik forbud mod at bruge Hypnose på folk?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-06-10 13:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvnl9l$lg1$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> Suppleanter:
> Hanne Hæsum
> Burmeistergade 24,2
> 1429 København K
> Tlf.:
> e-mail: 6177 7431
> hanne.haesum@tiscali.dk
> Lennart Nilsson
> Otto Stenbock väg 39, Box11
> S-286 21 Örkelljunga, Sverige
>
> Tlf.:
> e-mail: +46 435 54460
> lennart.psykolog@telia.com

> EMDR opstod fordi Bjørnholt fik forbud mod at bruge Hypnose på folk?

Hvordan fik du ram på ham Svenskeren?
Skulle du(Bjørnholt) bruge en til bryluppet?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-06-10 13:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvnlhn$mhb$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
> Nordea konto nummer: 9266-8967125572<---indsæt erstatning for *

Mere overskueligt her: