Araber: Ingen fred med os
Fra : /John

Dato : 20-06-10 19:34

"A top Syrian businessman at the weekend insisted that the Middle East peace
process is a farce, and that there will never be peace or coexistence
between average Arabs and the Jews of Israel ... he said the Jews of Israel
should seriously consider getting on those ships and returning to Europe, as
they will never find peace in the Middle East":
http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=21354

Racisme? Nazisme?

Islam, fredens religion?

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-06-10 00:24

/John skrev:
> [...]
> should seriously consider getting on those ships and returning to Europe, as
> they will never find peace in the Middle East":

Begge dele

Fra : Patruljen

Dato : 20-06-10 17:57

On 21 Jun., 01:24, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Begge dele

Flot, at i 2 båtnakker sammen formår at præstere så grundige og
gennemtænkte analyser :)

"Nazisme og racisme."

Vor herre bevars -

Fra : N_B_DK

Dato : 21-06-10 12:16

Patruljen wrote:
> Vor herre bevars -

Jeg troede ikke muslimer kaldte deres gud vor herre, men nu er du jo også
nykonverteret.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 21-06-10 05:26

On 21 Jun., 13:15, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:

> Jeg troede ikke muslimer kaldte deres gud vor herre, men nu er du jo ogs
> nykonverteret.

Flere højrerabiate tågehorns-analyser.

Hvis muslimer ikke kalder deres Gud for - Vor Herre. Hvor store
chancer mon der så er for at jeg er en konverteret muslim?

??

Fra : N_B_DK

Dato : 21-06-10 12:45

Patruljen wrote:
> Hvis muslimer ikke kalder deres Gud for - Vor Herre. Hvor store
> chancer mon der så er for at jeg er en konverteret muslim?
>
> ??

Du er jo snot forvirret på alle andre områder, så hvorfor skulle du dog ikke
også være det mht din månegud allah?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 21-06-10 15:51

N_B_DK wrote:

> Du er jo snot forvirret på alle andre områder, så hvorfor skulle du
> dog ikke også være det mht din månegud allah?

Hva´fanden No_Brain...er du her endnu?!

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 15:57

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid>
skrev i meddelelsen
N_B_DK wrote:

> Du er jo snot forvirret på alle andre områder,
> så hvorfor skulle du
> dog ikke også være det mht din månegud allah?

Hva´fanden No_Brain...er du her endnu?!

Man er lige ved at tro på zombier når man læser
hans indlæg!

Fra : N_B_DK

Dato : 21-06-10 22:41

Michael Weber wrote:

> Hva´fanden No_Brain...er du her endnu?!

Endnu? er næsten lige kommet til DK din skovl.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 22-06-10 17:39

N_B_DK wrote:

> Endnu? er næsten lige kommet til DK din skovl.

Stadig her?!

Fra : N_B_DK

Dato : 22-06-10 18:00

Michael Weber wrote:

> Stadig her?!

Prøv og skær lidt ned på de svampe du indtager.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Weber

Dato : 22-06-10 18:21