Tyrkisk luftangreb dræber pige i Irak
Fra : /John

Dato : 20-06-10 19:17

Måske burde Tyrkiet blande sig udenom Gaza, og i stedet se at få ryddet op i
eget hus og finde en løsning på deres kurdiske problem, før de kritiserer
Israel.

Senest har tyrkisk luftvåben dræbt teenage pige i Irak(!)

"A local official says Turkish air raids in Iraq's Kurdish north have killed
a teenage girl ... Teenage girl's family also wounded in strikes against
Kurdish rebel positions in self-rule region":
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3907949,00.html

Mere:
http://www.haaretz.com/print-edition/news/spat-or-not-turkey-still-using-israeli-tech-in-attacks-on-kurdish-pkk-rebels-1.297122

Hva' så, venstrefløjsere?

Tyrkiet dræber civile i Irak!

Ska' der så ikke protesteres og hyles op..?

John

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 20:57

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i
meddelelsen
> [...]
>
> Hva' så, venstrefløjsere?
>
> Tyrkiet dræber civile i Irak!
>
> Ska' der så ikke protesteres og hyles op..?

Det kræver jo at man ved at det er sket, ikke
sandt? Hvis man virkelig skulle kommentere alt
hvad der sker i verden, så ville vi få nok at
gøre. Men det er da glædeligt at fjolser som dig
følger med i de fremmede medier - det kan jo altid
udvide jeres horisont, skønt det ikke just er
noget højrefjolserne er kendte for at gøre.

Fra : Jens G

Dato : 21-06-10 16:22

On Sun, 20 Jun 2010 21:57:28 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Det kræver jo at man ved at det er sket, ikke
>sandt?

Har det da ikke været nævnt i "Arbejderen"?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : .

Dato : 20-06-10 16:03

On 20 Jun., 21:57, "ahw" <nix> wrote:
> [...]
> følger med i de fremmede medier - det kan jo altid
> udvide jeres horisont, skønt det ikke just er
> noget højrefjolserne er kendte for at gøre.-

:)

Så er næste skridt formentlig bare - også at læse og opfatte det, der
ikke handler om muslimer der har foretaget et eller andet dumt.
Læsningen er omtrent så selektiv som det Malene præsterer -

Og tilgangen må derefter projiceres ud over os andre - Vor herre
bevars.
En terapeut kunne tjene store penge her på usenet, såfremt de
højrerabiate tågehorn og fest-truttere forstod og erkendte hvilke
vanskeligheder de har.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 21-06-10 07:00

On Sun, 20 Jun 2010 15:03:08 -0700 (PDT), . wrote:

> En terapeut kunne tjene store penge her på usenet, såfremt de
> højrerabiate tågehorn og fest-truttere forstod og erkendte hvilke
> vanskeligheder de har.

Terapeuterne kunne tjene mindst lige så mange penge på de venstrerabiate
tågehorns faktafornægtelse og manglende virkelighedsforståelse.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-06-10 12:50

S.A.Thomsen wrote:
> Terapeuterne kunne tjene mindst lige så mange penge på de
> venstrerabiate tågehorns faktafornægtelse og manglende
> virkelighedsforståelse.

Det ville nok være langt mere fornuftigt at gøre terapeaut til en beskyttet
titel, så ikke alle og enhver kan kalde sig "terapeaut" og gøre endnu større
skade på sagesløse folk.

At have folk som "patruljen" som terapeaut er som at sætte ræven til at
vogte høns.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-10 13:02

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
4c1f51e8$0$280$14726298@news.sunsite.dk:

> Det ville nok være langt mere fornuftigt at gøre terapeaut til en
> beskyttet titel, så ikke alle og enhver kan kalde sig "terapeaut" og
> gøre endnu større skade på sagesløse folk.

Tja. De fleste "terapeuter" har vel egne "issues", der gør, at netop *de*
vælger at bruge energi på dén slags. Ganske som de fleste psykologer har
*deres* at slås med.

> At have folk som "patruljen" som terapeaut er som at sætte ræven til
> at vogte høns.

Hehe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-06-10 13:17

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Tja. De fleste "terapeuter" har vel egne "issues", der gør, at netop
> *de* vælger at bruge energi på dén slags. Ganske som de fleste

Jeg tror de fleste her i gruppen kan se at "patruljen" har meget store
issues at slås med, "thomas" er dog nok en undtagelse, han er jo om muligt
endnu mere syg.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-10 13:24

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
4c1f5853$0$274$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg tror de fleste her i gruppen kan se at "patruljen" har meget store
> issues at slås med, "thomas" er dog nok en undtagelse, han er jo om
> muligt endnu mere syg.

Det tror jeg nu ikke, "Thomas" er. Han har bare sine.. ahem... naturlige
begrænsninger.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 21-06-10 09:31

On 21 Jun., 14:02, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> N_B_DK <ad...@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> 4c1f51e8$0$280$14726...@news.sunsite.dk:

> Tja. De fleste "terapeuter" har vel egne "issues", der g r, at netop *de*
> v lger at bruge energi p d n slags. Ganske som de fleste psykologer har
> *deres* at sl s med.

Tja - det er vel en helt naturlig projektion, du må hoste op med der.
Det kan ikke forbavse -

> Hehe.

Præcist. Min terapeutiske sag - er især rettet mod - dyssociale
personlighedsforstyrrelser. og tilsvarende vanskeligheder. Og ærlig
talt, jeg gnasker dem som en ræv ville gnaske en høne.

Fra : Patruljen

Dato : 21-06-10 09:32

On 21 Jun., 14:23, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> N_B_DK <ad...@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> 4c1f5853$0$274$14726...@news.sunsite.dk:

> Det tror jeg nu ikke, "Thomas" er. Han har bare sine.. ahem... naturlige
> begr nsninger.

Og du har ingen naturlige begrænsninger?
Ja - den illusion er somend bare en del af billedet.

Fra : Patruljen

Dato : 21-06-10 09:34

On 21 Jun., 14:17, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:

> Jeg tror de fleste her i gruppen kan se at "patruljen" har meget store
> issues at slås med, "thomas" er dog nok en undtagelse, han er jo om muligt
> endnu mere syg.

Her på usenet er mit issue at fægte lidt rundt med jer. Og det er da
helt korrekt. Det er ikke småting, der kan iagttages her. Her er
virkelig nogle syge hoveder og bitre tabere -