Skattestigninger(muligvis)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-10 14:53

efter

http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_thread/thread/5ba08c585389f1b9/7b3a90d07500ef5d?hl=da&q=

http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_thread/thread/93c24ad5b69ddf5b/1f1e052bda204b56?hl=da&q=

http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_thread/thread/5ba08c585389f1b9/7b3a90d07500ef5d?hl=da&q=
i kan evt. klikke på "vis oprindelig" hvis i har lyst!

At påvirke en partikel/atom dybt under planetens overflade, en lille bitte
påvirkning, mindre end at få synapser i menneskers hjerne til at fyre lidt anderledes!
(smil og vær glad)

I ved selv hvad der sker hvis man smider en snebold ned af en sneklædt bakke!

Tetrado/New Orleans - Tetrado/Haiti - Tetrado/Japan
Chicago(Capones Hjemby)"Cap One"-(California Native in Afghanistan,i had to avoid California for a reason,at that point in time!)

Hvis i vil have en erstatning så tal med Karsten Bjørnholts tidligere arbejdsplads!
(og sig til dem at jeg vil have den største erstatning udbetalt til et individ i Danmarks historien)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-06-10 17:20

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:o9ydnW3MBMn154bRnZ2dnUVZ7sednZ2d@giganews.com...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
12år med alt hvad jeg absolut ikke vil have, på personligt plan,
hjælper så ikke på en depression!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 18-06-10 20:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvg6c5$r06$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Jeg føler mig påvirket(kemi)! Det jeg hader mest af alt ting!

Og for første gang(eller er det anden gang) overvejer jeg at smide folk i helvede for altid!
Prøv at tænk, om milliarder af milliarder af milliarder af år kan de så indse,
altid er først lige begyndt!

alt hvad de mindst vil have når de mindst vil ha det,
så længe de er istand til at opleve det!
Og så er der fejlsikret imod Murphys lov!
Sådan ,at de ikke ved en fejl, "ikke får det som de mindst vil have når de mindst vil ha det!

Og helvede eksistere! Jeg har gjort det!
Det er Kvante Mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 18-06-10 20:51

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Nå, fra 40 procent vågen og 2/5 af min IK sammenlignet med 1998 præ-tortur
til 70% og 4/5 af min IK på 30 Sekunder efter jeg kom ind af døren!

Og så et par millioner år ekstra i helvede til nogen!

tid, tyngdekraft og hastighed plus udelukkelses metoden!