What You Can Do NOW!
Fra : Patruljen

Dato : 18-06-10 04:39

What You Can Do NOW!

CNN has launched a media campaign against Gaza the International
community is now voting 60% for Israel
Please click on the flag ! please send it out to your friends.

http://www.israel-vs-palestine.com/IL/EN/

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-10 12:52

Patruljen wrote:
> [...]
> community is now voting 60% for Israel
> Please click on the flag ! please send it out to your friends.

Hvilken relation har denne hjemmeside med CNN?

Jeg synes der mangler nogle options imellem sort og hvid.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Patruljen

Dato : 18-06-10 08:45

On 18 Jun., 13:52, "Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:

> Hvilken relation har denne hjemmeside med CNN?

Det var et link, jeg modtog i en mail fra Norman Finkelstein. Jeg er
ikke umiddelbart klar over den præcise relation. Men jeg har da set
undersøgelsen i margen til en artikel på CNN`s website. Du kan
evt.søge på siden - opinion Israel Palestine.
http://www.israel-vs-palestine.com/DK/EN/statistics

> Jeg synes der mangler nogle options imellem sort og hvid.

:)

Ja. Det kan jeg kun være enig med dig i -