Dødsyg amerikaner ville halshugge Bin Lade~
Fra : P.N.

Dato : 15-06-10 23:05

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1363400.ece

En svært bevæbnet amerikansk nyrepatient, som blev anholdt, da han forsøgte
at krydse grænsen til Afghanistan, havde til hensigt at opspore og dræbe
terrorlederen Osama bin Laden, oplyser de pakistanske myndigheder

http://jblog.jackcjohnson.com/Videos/muslim-videos/172.aspx

Her er btw den oprindelige hovedafskærings video hvor jøden Nick Berg
lægger hoved til, hvis du forstår hvad jeg mener

Fra : Patruljen

Dato : 15-06-10 16:59

On 16 Jun., 00:05, "P.N." <p...@hotmail.com> wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1363400.ece
>
> En sv rt bev bnet amerikansk nyrepatient, som blev anholdt, da han fors gte
> at krydse gr nsen til Afghanistan, havde til hensigt at opspore og dr be
> terrorlederen Osama bin Laden, oplyser de pakistanske myndigheder
>
> http://jblog.jackcjohnson.com/Videos/muslim-videos/172.aspx
>
> Her er btw den oprindelige hovedafsk rings video hvor j den Nick Berg
> l gger hoved til, hvis du forst r hvad jeg mener

Hvad er der galt med dig PN -
Hvordan pokker kan du sætte en smiley på dender forevisning -

Det er sgu da det mest syge vanvid, det som foregår der - syntes du,
at det er morsomt?

Fra : P.N.

Dato : 16-06-10 09:36

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>Hvordan pokker kan du sætte en smiley på dender forevisning -

>Det er sgu da det mest syge vanvid, det som foregår der - syntes du,

Det er udtryk for sort humor og intet andet, men der døde 700.000 Iraqere
under den krig, så en enkelt amerikaner der taber hovedet skulle vel næppe
være noget særtligt.

Fra : Patruljen

Dato : 16-06-10 03:55

On 16 Jun., 10:36, "P.N." <p...@hotmail.com> wrote:

> Det er udtryk for sort humor og intet andet, men der døde 700.000 Iraqere
> under den krig, så en enkelt amerikaner der taber hovedet skulle vel næppe
> være noget særtligt.

Måden det foregår på - er noget særligt. Det er bestialsk - uværdigt
og fuldstændigt uciviliseret.
Jeg mangler ord - du.

Fra : P.N.

Dato : 16-06-10 21:22

>Måden det foregår på - er noget særligt. Det er bestialsk - uværdigt
>og fuldstændigt uciviliseret.
>Jeg mangler ord - du.

Jamen så tjeck lige den her ud, hovedafskæringen af Eugene Armstrong næsten
i HD kvalitet.
http://jblog.jackcjohnson.com/Videos/muslim-videos/167.aspx

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-06-10 00:10

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1363400.ece
>
> En svært bevæbnet amerikansk nyrepatient,

Ironisk nok menes Osama Bin Laden også at lide af nyreproblemer....

> som blev anholdt, da han forsøgte at krydse grænsen til Afghanistan, havde
> til hensigt at opspore og dræbe terrorlederen Osama bin Laden, oplyser de
> pakistanske myndigheder

Jeg kan kun sympatisere med hans forehavende: Med de rædselsgerninger, Bin
Laden har udøvet imod USA i flere omgange og dèn dusør, man følgelig har sat
på hans hoved (ca. 50 mio dollars) kan det vel næppe undre at sådan en
situation opstår?

> http://jblog.jackcjohnson.com/Videos/muslim-(cuuuuuuuuut! APJ)
>
> Her er btw den oprindelige hovedafskærings video hvor jøden Nick Berg
> lægger hoved til, hvis du forstår hvad jeg mener

Hvis det ligefrem morer dig at se en bagbunden civil amerikaner få skåret
hovedet af, så kan du få lidt at vræle over her, pikfjæs:

http://www.youtube.com/watch?v=0kyN0TKPVGA

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Kim2000

Dato : 16-06-10 21:51

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvis det ligefrem morer dig at se en bagbunden civil amerikaner få skåret
> hovedet af, så kan du få lidt at vræle over her, pikfjæs:

PN er en arbejdsløs stakkel, der forsøger at få opmærksomhed ved at skrive
tosseheder på nettet. Hans begrænsede inteligens gør, at han ikke kan
deltage i debatterne på lige vilkår med alle andre. Han er derfor nødt til
at komme med den slags ekstremer for få respons.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-06-10 01:06

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> deltage i debatterne på lige vilkår med alle andre. Han er derfor nødt til
> at komme med den slags ekstremer for få respons.

Tja, scenarierne er vel dybest set:

A) Vi har med en mand at gøre, som faktisk ER lige så hjerneblæst,
oikofobisk antivestlig en Islam-konvertit, som hans skriverier giver
umiddelbart indtryk af.

B) Vi har med en mand at gøre som - muligvis af ganske anderledes og
modsatrettede motivationer? - UDGIVER sig for ovenstående.

Jeg kan stadig ikke lige helt finde ud af, hvad jeg personligt finder mest
sindssygt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Patruljen

Dato : 16-06-10 15:53

On 16 Jun., 22:51, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> PN er en arbejdsl s stakkel, der fors ger at f opm rksomhed ved at skrive
> tosseheder p nettet. Hans begr nsede inteligens g r, at han ikke kan
> deltage i debatterne p lige vilk r med alle andre. Han er derfor n dt til
> at komme med den slags ekstremer for f respons.-

Ja. Det kender du utvivlsomt alt til -