Kvantekørsel i udlandet!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-10 19:39

Lidt kvante kørsel på svensk tv2 idag!
Noget med nogen Lapper/Samere og noget andet!

Fik Tv damerne til at knibe øjene sammen mest til højre
først en døv(tegnsprog) ellers bare sådan øve lidt, mest højre,
Der var en med langt lyst hår jeg testede til begge sider!
Ikke noget permanent, ret mildt!
Men nok til man kan se det hvis man kigger efter det!

Min underbevidsthed sidder og flipper med padler
(ligesom jeg engang så på discovery channel fra et hangarskib)
når flyene bliver dirigeret!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-10 19:50

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv5t1n$k3u$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Effekten er, at man kan se at det ene øje virker større end det andet,
uden at øjet bliver lukket!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-10 19:55

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv5tlp$muq$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Der var lidt smil og vær glad på hende med det lange lyse hår også
og så var der forresten også en jeg "kneb lidt sammen til venstre"

På kanalen tv2news, det var vist en Analysator eller noget i den retning,
En der blev intervievet!

Ret markant egentlig også!
Mest noget med at dreje kvinderne af til venstre fløjen!(grunden´ne)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-10 16:42

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv5tv4$o43$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Var ude og ryge en cigaret, smed den fra terassen (ikke langt nok) ud mod fortovet,
var nede og hente skoddet på græsplænen uslukket, smed det ud på fortovet! Og slukkede
det med regn, bagefter, drak kaffe og en kiks ,skruede ned for regnvejret indtil 99% stop,
røg en cigaret på terassen (smed den ud på fortovet), 5-10 minutter senere slukkede for regnvejret da jeg gik ned i Fakta,
fik et par dråber ved cykelskuret men holdt regnstoppet hele vejen derned og tilbage!
(mest markante jeg har gjort i et stykke tid, efter den der supertunge hvor jeg holdt væsken i en sky,
indtil den var drevet/sejlet forbi!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-10 16:46

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv871o$ff0$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Jeg tror jeg på et tidspunkt kom til at tænke på cykelskuret som regnskuret
(pga .man kan høre regnen tromme på taget)