Fremmede besøgsvenner igen igen
Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 15:05

http://www.fyens.dk/article/1621938:Nyborg--Tricktyve-stjal-mindst-5000-kroner
.. Skønt med fri adgang til landet for sådan nogle køtere - ikke sandt ahw?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 15:29

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen
> http://www.fyens.dk/article/1621938:Nyborg--Tricktyve-stjal-mindst-5000-kroner .
> Skønt med fri adgang til landet for sådan nogle
> køtere - ikke sandt ahw?

Tværtimod ville Danmark blive et bedre sted hvis
folk som dig ikke var til stede for at piske en
stemning op.
Fx er det jo evident at der findes tyveknægte
allevegne, at de har været i landet længe før der
overhovedet var tænkt på fremmede eller på
indvandrere. Alligevel forsøger du at dæmonisere
disse mennesker og du leder ligefrem efter beviser
på at det kun er de fremmede der skaber problemer.
Det kaldes for dæmonisering, og det tyder på at du
hverken er i arbejde eller hører til de bedst
uddannede her i landet. Din monomane tankegang om
de fremmede virker ubegavet, primitiv og
selvforstærkende i sin form: Hvis en almindelig
dansker begår en forbrydelse, så overses det, men
hvis en fremmed gør det, så generaliseres der
udover det rimelige og bliver i din optik til at
sådan gør alle fremmede.

Denne primitive argumentation har rødder i
nazismens elitære tankegang, og som følge deraf
også i fascismens ditto. Den appellerer til din og
visse andre underyderes indre svinehund, hvor det
ikke er argumenterne der tæller, men alene den
populistiske påstand om at alle problemer i
Danmark ville forsvinde med et snuptag hvis man
fik alle "de fremmede" ud af landet.

Det er ikke alene ubegavet, men også temmelig
naivt, og jeg kan for min død ikke indse hvad du
får ud af at dæmonisere nogle fremmede her i
landet på den måde du gør det på. `

Får du orgasme af at læse om nogle tåbelige
fremmede der begår en kriminel handling så du
rigtig kan fyre den af og få bekræftet dine
fordomme eller hvad?

Jeg forventer naturligvis ikke svar fra dig, for
ovenstående har et lix-tal en lille smule større
end Anders And-bladet, så det er nok vanskeligt
for dig at forstå det. Men måske kan en af dine
støttepædagoger her i gruppen hjælpe dig videre?
Lad mig gætte på at @ eller /John vil komme med
den sædvanlige mudderkastning i form af
skældsord - sådan er det jo altid når de ikke kan
argumentere - for det kan de jo aldrig.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 13-06-10 15:38

On Sun, 13 Jun 2010 16:29:23 +0200, ahw wrote:

> Tværtimod ville Danmark blive et bedre sted hvis
> folk som dig ikke var til stede for at piske en
> stemning op.

Som sædvanlig skyder Arne budbringeren, når budskabet er ubehageligt.

> Fx er det jo evident at der findes tyveknægte
> allevegne, at de har været i landet længe før der
> overhovedet var tænkt på fremmede eller på
> indvandrere.

Derfor er det vel ikke nødvendigt at importere dem, når vi nu har vores
egne.

>Alligevel forsøger du at dæmonisere
> disse mennesker og du leder ligefrem efter beviser
> på at det kun er de fremmede der skaber problemer.

Det var da ellers noget af en stråmand Arne kom med.

> Det kaldes for dæmonisering, og det tyder på at du
> hverken er i arbejde eller hører til de bedst
> uddannede her i landet.

Straks efter stråmanden, ryger Arne ned i muddergrøften.

> [...]
> dansker begår en forbrydelse, så overses det, men
> hvis en fremmed gør det, så generaliseres der
> udover det rimelige og bliver i din optik til at

Der var stråmanden IGEN.

> Denne primitive argumentation har rødder i
> nazismens elitære tankegang, og som følge deraf
> også i fascismens ditto.

Så hoppes der rigtig rundt i mudderet.

> [...]
> ikke er argumenterne der tæller, men alene den
> populistiske påstand om at alle problemer i
> Danmark ville forsvinde med et snuptag hvis man

Der var stråmanden for TREDIE gang.

> Det er ikke alene ubegavet, men også temmelig
> naivt, og jeg kan for min død ikke indse hvad du
> får ud af at dæmonisere nogle fremmede her i
> landet på den måde du gør det på.

Arne argumenterer imod sin egen stråmand. Det er jo også meget lettere, end
at forholde sig til virkeligheden.

> Får du orgasme af at læse om nogle tåbelige
> fremmede der begår en kriminel handling så du
> rigtig kan fyre den af og få bekræftet dine
> fordomme eller hvad?

Ned i muddergrøften IGEN.

> [...]
> Lad mig gætte på at @ eller /John vil komme med
> den sædvanlige mudderkastning i form af
> skældsord - sådan er det jo altid når de ikke kan

Og Arne slutter som sædvanlig af med et gevaldigt selvmål. ))

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 15:43

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> [...]
> handling så du rigtig kan fyre den af og få bekræftet dine fordomme eller

Hvis jeg skulle have fordomme, må det være de fremmede selv der har skabt
dem.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 18:55

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg skulle have fordomme, må det være de
> fremmede selv der har skabt dem.

Det er dine unuancerede fremstillinger der er et
udtryk for dine fordomme, ikke noget der er reelt
eksisterende.
Der befinder sig et lille antal fremmede (i
forhold til den danske befolkning som helhed) og
af dem er det promiller der begår forbrydelser.
Alligevel vier du din tilværelse til en defamering
og dæmonisering af disse få promillers gøren og
laden. Jeg tror at det er gået op for de fleste at
du hader de fremmede, at du tror at man kan sende
dem allesammen "hjem" (hvor det så måtte være) at
du er racist og blondine, men det behøver du jo
ikke at gentage i det uendelige. Du tror måske på
Goebbels ord om at en løgn der gentages nok ender
med at blive til sandhed?

Har du i øvrigt nogensinde selv mødt en fremmed?

Fra : N_B_DK

Dato : 14-06-10 04:30

ahw wrote:

> Det er dine unuancerede fremstillinger der er et
> udtryk for dine fordomme, ikke noget der er reelt
> eksisterende.

Ikke eksiterende? at du kan få dig selv til at skrive det, det er jo tragisk
at man kan være, SÅ langt ude.

> Der befinder sig et lille antal fremmede (i
> forhold til den danske befolkning som helhed) og
> af dem er det promiller der begår forbrydelser.

Ja det er sikkert kun EN person, der bare har meget travlt....

> [...]
> du hader de fremmede, at du tror at man kan sende
> dem allesammen "hjem" (hvor det så måtte være) at

Hun er realist.

og blondine, men det behøver du jo
> ikke at gentage i det uendelige. Du tror måske på
> Goebbels ord om at en løgn der gentages nok ender
> med at blive til sandhed?

Du har jo mere tilfælles med Goebbel end nogen andre herinde på det punkt.

> Har du i øvrigt nogensinde selv mødt en fremmed?

Ja flere gange, bla en der truede med kniv, og en anden der mente det var
sjovt at stå og pege en pistol imod ens hoved, men det er jo nok bare deres
kultur.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ralph

Dato : 13-06-10 16:41

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse

Who cares? Vi er vel 40-50 stykker i denne gruppe, de fleste har vel Malene
i killfilter, min pointe er at vi ikke flytter en meter i den politiske
proces, det er lidt skyttegravskrig hvor ingen har tænkt at overgive sig,
men alligevel en smule morsomt, fred med det.

--
Ralph

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 16:57

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse
>
> Who cares? Vi er vel 40-50 stykker i denne gruppe, de fleste har vel
> Malene i killfilter

Hvorfor mon egentlig det? Skriver jeg noget, der ikke passer? Eller skriver
jeg bare noget, der ikke passer JER at erkende?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 19:02

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en
> meddelelse

> Hvorfor mon egentlig det? Skriver jeg noget, der
> ikke passer? Eller skriver jeg bare noget, der
> ikke passer JER at erkende?

Det du skriver er så 100 procent unuanceret og
pernittengrynet at det er latterligt. Du vil IKKE
erkende at de blot fremturer med noget fuldkommen
absurd gang på gang. Ja, der er nogen fremmede der
begår forbrydelser, so what? Der er også danskere
der begår forbrydelser og dem er der flest af.
Prøv at forholde dig til det, hvis du vitterlig
vil snakke om uhyrligheder.
Hvorfor dog fokusere så ensidigt på "de
fremmede" -har du nogensinde selv mødt en? Og hvis
du har, var det så en der begik en forbrydelse mod
dig? Har du overhovedet gjort dig ulejlighed med
at lære "en fremmed" at kende, eller er du så
formørket i dit had, at du overhovedet ikke kan se
andet end "ubehageligheder" vedrørende "de
fremmede"?

Med andre ord: Hvorfor bliver du ved med dine
evige indlæg om "de fremmede"? Tror du ikke at vi
godt er klar over at nogle af dem begår
forbrydelser? Er dit liv virkelig så indholdstomt
at du ikke kan tale om andet? Er det værtshusets
bøvede og skidefulde mænd du omgås der fylder dig
med den slags tåbeligheder? Hvis ja, så burde du
måske tænke over at de i forvejen har drukket
hjernen ud og at der ikke er andet tilbage end
erindringen om den sidste kæftert og deres sidste
slagsmål.

Jeg tror at du er sådan en der befinder dig
jævnligt på værtshuse rundt omkring medens du
galper op om "de fremmede" til enhver der gider at
lytte til dig, hvorefter du går hjem med en eller
anden sut til fælles adspredelse. Jeg kunne tage
fejl, men jeg tror det ikke.

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 19:08

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det du skriver er så 100 procent unuanceret og pernittengrynet at det er
> latterligt.

[SNIP] bla bla bla.....

Hvorfor svarer du ikke på mine spørgsmål i stedet for at ture videre med din
persontilsvininig?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 21:53

> [...]
>
> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> [SNIP] bla bla bla.....
>
> Hvorfor svarer du ikke på mine spørgsmål i

Ser du racistblondine - jeg har allerede svaret på
dine spørgsmål, men du besvarer ikke mine - og
hvad angår den såkaldte "persontilsvining" så
håber jeg da at du bliver sur - dine tilsvininger
af fremmede er du jo ligeglad med, så hvorfor
skulle jeg dog have samvittighedsnag af hvad du
bliver kaldt? Du piber når du selv får nogle
verbale tæsk, selvom du ikke er bleg for at genere
andre. Det kalder man for hykleri,
racistblondine - blot til din orientering.

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 21:59

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ser du racistblondine - [SNIP -mere ævl, udenomssnak og tilsvining]

Hvor har jeg skrevet noget, der ikke passer? Er det så slemt at svare på?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 22:25

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen

> Hvor har jeg skrevet noget, der ikke passer? Er
> det så slemt at svare på?

Du fatter det stadigvæk ikke, vel racistblondine?
Du vil altså ikke forholde dig til det simple
spørgsmål om hvorfor du bliver ved med at svine de
fremmede til alene fordi nogle få begår handlinger
der ikke er i orden. Det vil du ikke svare på, men
du piber når du bliver udsat for samme behandling
som den du giver andre - det er utroligt så dum du
dog er - jeg har nok ret i at din tilværelse
består i bistandshjælp og hærgen på værtshusene i
tide og utide medens du vræler om kap med de
øvrige fulderikker dér.
Din tilværelse må både være ensom og præget af
druk og tilfældige herrebekendtskaber, ikke sandt?

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 22:32

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 22:48

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Hvor har jeg skrevet noget, der ikke passer? Er
> det så slemt at svare på?

Hvorfor skriver du hele tiden noget om de fremmede
og ikke noget om danskerne der begår samme
forbrydelser. Hvad har du imod "de fremmede" - er
det så slemt at svare på?

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 22:56

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor skriver du hele tiden noget om [SNIP]

Nå, det var det altså - hvprfor er jeg ikke overrasket?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 00:05

> Nå, det var det altså - hvprfor er jeg ikke
> overrasket?

Det aner jeg virkelig ikke noget om. Det må du da
bedst selv vide. Det skal da ikke være en
gættekonkurrence det her, vel?

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 08:38

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor mon egentlig det? Skriver jeg noget, der ikke passer? Eller
> skriver jeg bare noget, der ikke passer JER at erkende?

Du tror, at alle du ikke kender, er kriminelle.

Snakker I tit om det i familien, f.eks under aftensmaden osv, og kommer der
nogle gode diskussioner ud af det?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 09:44

On Mon, 14 Jun 2010 09:37:44 +0200, "Thomas" wrote:

> Du tror, at alle du ikke kender, er kriminelle.

Hvis du skal kritisere hende, så kritiser hende for noget hun siger/skriver
og ikke for den løgn du selv har digtet.

<snip mudder>

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 10:35

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du skal kritisere hende, så kritiser hende for noget hun
> siger/skriver
> og ikke for den løgn du selv har digtet.

Hun skriver altid om nogle der er fremmede, og at de er kriminelle.

Går det for stærkt, så sig til.

Fra : Malene P

Dato : 14-06-10 10:39

""Thomas"" <dawg> skrev i en meddelelse

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hun skriver altid om nogle der er fremmede, og at de er kriminelle.

Hvor skriver jeg noget, der ikke passer?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 11:13

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor skriver jeg noget, der ikke passer?

Jeg er skam helt sikker på at det passer, at du synes fremmede er
kriminelle.

I går fik jeg forresten en af de bedste pizza'er jeg nogensinde har smagt.
Ejeren af pizzariaet - som var tyrker og utrolig venlig - var sikkert dybt
kriminel og venter bare på chancen for at brænde sit eget pizzaria ned til
grunden, og hæve forsikringen....jeg vidste det bare ikke. Satans!

Fra : Malene P

Dato : 14-06-10 11:15

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er skam helt sikker på at det passer, at du synes fremmede er
> kriminelle.

Igen - hvor skriver jeg noget, der ikke passer?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 16:46

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen

> ""Thomas"" <dawg> skrev i en meddelelse

> Igen - hvor skriver jeg noget, der ikke passer?

Igen - hvorfor hader du alle fremmede? Hvorfor
tror du at de alle er kriminelle?

Fra : Malene P

Dato : 14-06-10 16:51

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Igen - hvorfor hader du alle fremmede?

Hvor har jeg sagt noget om det?

>Hvorfor tror du at de alle er kriminelle?

Hvor har jeg sagt noget om det?
Hvor har jeg sagt noget, der ikke passer - kom nu med det.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 18:00

> Hvor har jeg sagt noget om det?

Synes du at Danmark er for danskerne, og at udlændinge skal ud?

Fra : Malene P

Dato : 14-06-10 18:10

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 18:30

> Hvor har jeg sagt noget om det?

Har du besluttet dig til ikke at svare på
spørgsmål eller mener du at blot ved at besvare et
spørgsmål med et andet spørgsmål, fremtræder du
klog?

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 18:39

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor har jeg sagt noget om det?

Jeg ved det ikke, derfor spørger jeg dig - altså stiller dig spørgsmålet:
Synes du at Danmark er for danskerne, og at udlændinge skal ud?

Fra : Malene P

Dato : 14-06-10 18:48

> [...]
>
> Jeg ved det ikke, derfor spørger jeg dig - altså stiller dig spørgsmålet:
> Synes du at Danmark er for danskerne, og at udlændinge skal ud?

Hvad med at du starter med at svare på, hvor jeg har skrevet noget, der ikke
passer.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 19:08

> Hvad med at du starter med at svare på, hvor jeg
> har skrevet noget, der ikke passer.

Du kunne altså ikke svare? Jamen, det tænkte jeg
nok.
Du fatter det altså ikke. Der er ingen der har
blot antydet at det du har skrevet er løgn, men vi
har mere end antydet at du ikke er i stand til at
forklare HVORFOR du er på nakken af de fremmede.
Ja, du er ligefrem besat af de fremmede - og hvad
værre er, synes du at vi skal belemres med dine
monomane indlæg og links hver eneste gang du kan
finde en artikel der har med fremmede at gøre,
især hvis det er muslimer - hvorfor mon? Det er du
åbenbart ikke i stand til at svare på.

Du er åbenlyst heller ikke i stand til at svare på
om du synes at Danmark er for danskerne og at
udlændinge skal ud, vel? Er det det der piner dig?

Du har med andre ord ingen argumenter, kun et
uforklarligt had til alt hvad der er fremmed. Det
er derfor du kaldes for xenofob, altså en der ´har
et sygeligt had til alt hvad der er fremmed.

Da vi ved at du er blondine (og dermed mangler
hjerne) er det logisk at kalde dig for
racistblondinen - du er racist og xenofob, som
racister ofte er. Og du passer fint ind i det
mønster med at du opfatter den "hvide race" som er
alle andre racer overlegne, og du er udmærket klar
over hvem der postulerede dette for mere end 70 år
siden, ikke sandt? Ellers spørg du din ven Jonni
Hansen om det.

Fra : Malene P

Dato : 14-06-10 19:25

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Da vi ved at du er blondine (og dermed mangler hjerne)

Idiot!

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 23:20

> Idiot!
>
> Malene P

Nåeh, du hedder også Idiot? Tja, du behøver såmænd
ikke at præsentere dig yderligere, jeg ved godt at
du er Idiot - det har vi jo været igennem før
Idiot Malene P - racistblondine.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 19:14

> [...]

> ikke passer.

Synes du at Danmark er for danskerne, og at udlændinge skal ud?

Bagefter stiller du mig et specifikt spørgsmål, som jeg svarer på.

Kom så med svaret, Malene. Ikke mere pjat - bare svar på spørgsmålet.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 19:24

""Thomas"" <dawg> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Bagefter stiller du mig et specifikt spørgsmål,
> som jeg svarer på.
>
> Kom så med svaret, Malene. Ikke mere pjat - bare

Hun vil ikke svare dig, for hun er sat til vægs -
det er i øvrigt det nemmeste i verden at sætte
hende til vægs, men regn ikke med at du får et
svar.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 19:25

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad med at du starter med at svare på, hvor jeg har skrevet noget, der
> ikke passer.

Vi gør det sgu på din måde så, for så flink er jeg nemlig, i og med jeg
rigtigt gerne vil ha' et svar fra dig, på mit spørgsmål.

Jeg tror ikke du har skrevet noget der ikke passer; Det ville betyde, at de
links du smider herinde fra diverse net-aviser, skriver noget der ikke
passer, og det tror og håber jeg ikke at de gør. Så der har du svaret: Jeg
tror ikke du har skrevet noget der ikke passer, når du linker til kriminelle
handlinger.

Man kunne faktisk håbe, at de artikler der blev linket til, VAR usande, for
det ville betyde, at der var mindre indvandrer kriminalitet. Men sådan tror
jeg desværre ikke at det forholder sig. Jeg tror der er ret meget, og alt
for meget, indvandrer kriminalitet.

Din tur.

Fra : Malene P

Dato : 14-06-10 19:36

> [...]
> tror jeg desværre ikke at det forholder sig. Jeg tror der er ret meget, og

OK. Jeg mener ikke at Danmark KUN er for danskere og har aldrig så meget som
antydet det. Jeg mener heller ikke at ALLE fremmede skal sendes ud og har
heller aldrig antydet det.Men nogle skal -først og fremmest de, hvis
eskapader jeg har haft alt for let ved at finde links til.Tilfreds?

Malene P

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 19:46

On Mon, 14 Jun 2010 20:35:32 +0200, Malene P wrote:

> [...]
> heller aldrig antydet det.Men nogle skal -først og fremmest de, hvis
> eskapader jeg har haft alt for let ved at finde links til.Tilfreds?

Så blev Arne sat til vægs (i et svar til Thomas).

Fra : Malene P

Dato : 14-06-10 20:08

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så blev Arne sat til vægs (i et svar til Thomas).

Det var "Thomas" der stillede spørgsmålet og begyndte at svare pænt. AHW
bestiller jo ikke andet end at tilsvine, snakke udenom og blære sig med sine
indbildte fortræffeligheder.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 23:19

> [...]
> begyndte at svare pænt. AHW bestiller jo ikke
> andet end at tilsvine, snakke udenom og blære
> sig med sine indbildte fortræffeligheder.
¨¨¨¨

Jeg har ingen hæmninger når det gælder om at svine
dig til. Du har gennem årene svinet alle de
fremmede du overhovedet kunne finde frem til i
dine links for at belære os andre om dine
indbildté fortræffeligheder om hvor
"kulturberigende" det måtte være for os andre
uvidende at vide at også de fremmede var
kriminelle. I alle de indlæg du har disket op med
over tid har det drejet sig om din
yndlingsaversion: ud med de fremmede - de er
kriminelle.
Så nej, jeg har ingen hæmninger når det gælder
dig - og hvad angår at snakke uden om, så har du
jo netop bevist dine evner i den retning, da det
har taget adskillige indlæg fra Thomas før du
nedlod dig til at svare ham.

Og jeg blev ikke sat til vægs af Thomas' svar -
hvor du har det fra aner jeg ikke, men dine
feberfantasier er lige så uinteressante som dine
øvrige indlæg.

Jeg har dog set det som min opgave - min tunge
opgave, min byrde - at mindst en gang om året at
forklare evt. nytilkomne hvad du er for en racist,
og det vil jeg fortsætte med at gøre. Tag endelig
ikke fejl af at det forhold at jeg svarer dig
betyder at du er vældig interessant - for det er
du ikke! Du har fået nogle svar efter
fortjeneste - længere er den ikke.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 15-06-10 08:43

On Tue, 15 Jun 2010 00:19:10 +0200, ahw wrote:

> Jeg har ingen hæmninger når det gælder om at svine
> dig til.

Det ved vi godt.

> Og jeg blev ikke sat til vægs af Thomas' svar -

Det kniber da voldsomt med læseevnerne.

Der stod: "Så blev Arne sat til vægs (i et svar til Thomas)."

Altså et svar TIL Thomas, ikke FRA Thomas.

> hvor du har det fra aner jeg ikke, men dine
> feberfantasier er lige så uinteressante som dine
> øvrige indlæg.

LOL. Det kan være forvirrende, når man har så mange i filteret, at man ikke
kan følge med i, hvem der skriver hvad, i en tråd.

> Jeg har dog set det som min opgave - min tunge
> opgave, min byrde - at mindst en gang om året at
> forklare evt. nytilkomne hvad du er for en racist,
> og det vil jeg fortsætte med at gøre.

Så mangler vi bare beviset på at Malene rent faktisk er racist. Da dette
ikke er bevist, må konklusionen jo være, at Arne er en gemen løgner.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 20:03

> [...]
> har heller aldrig antydet det.Men nogle skal -først og fremmest de, hvis
> eskapader jeg har haft alt for let ved at finde links til.Tilfreds?

Meget tilfreds, og det viser sig at vi faktisk er enige om noget.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 20:18

On Mon, 14 Jun 2010 21:08:15 +0200, Malene P wrote:

> Det var "Thomas" der stillede spørgsmålet og begyndte at svare pænt. AHW
> bestiller jo ikke andet end at tilsvine, snakke udenom og blære sig med sine
> indbildte fortræffeligheder.

Præcis.

Fra : \"@'

Dato : 14-06-10 21:09

On Mon, 14 Jun 2010 19:00:19 +0200, "\"Thomas\"" <dawg> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Synes du at Danmark er for danskerne, og at udlændinge skal ud?

som den nu afdøde visesanger John Mogensen sang:

"danmarks jord for vi danske, vi har pløjet den selv"

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 17:47

On Mon, 14 Jun 2010 17:45:32 +0200, ahw wrote:

> Igen - hvorfor hader du alle fremmede? Hvorfor
> tror du at de alle er kriminelle?

Hvorfor LYVER du lodret, i stedet for at svare på et simpelt spørgsmål.?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 11:34

On Mon, 14 Jun 2010 12:12:55 +0200, "Thomas" wrote:

> Jeg er skam helt sikker på at det passer, at du synes fremmede er
> kriminelle.

HVIS du vil kritisere Malene, så kritiser hende for det hun har
sagt/skrevet, og IKKE udfra dine egne fordomme.

Du gør kun dig selv til grin.

> I går fik jeg forresten en af de bedste pizza'er jeg nogensinde har smagt.
> Ejeren af pizzariaet - som var tyrker og utrolig venlig -

Det er min bosniske (muslimske) pizza-svinger da også.

>var sikkert dybt
> kriminel og venter bare på chancen for at brænde sit eget pizzaria ned til
> grunden, og hæve forsikringen....jeg vidste det bare ikke. Satans!

Nu digter du jo IGEN.

Forhold dig til FAKTA og drop dine barnlige fordomme.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 12:04

> Nu digter du jo IGEN.
>
> Forhold dig til FAKTA og drop dine barnlige fordomme.

Ironi og sarkasme. Siger de to ting dig noget? Evt. bare et eller andet?
Håber ikke at det skal til at være nødvendigt, at man tydeligt markerer
sådanne indlæg, før du begriber meningen i dem.

F.eks her:

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 11:30

On Mon, 14 Jun 2010 11:35:10 +0200, "Thomas" wrote:

> Hun skriver altid om nogle der er fremmede, og at de er kriminelle.
>
> Går det for stærkt, så sig til.

Det er åbenbart gået for stærkt for DIG.

Jeg har ALDRIG set at hun har påstået at alle "fremmede" er kriminelle. Det
er noget du digter. Hun henviser "bare" til virkeligheden.

Selvom det er ekstremt kedeligt at se på i længden, er det da ikke nogen
undskyldning for at belyve hende.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 12:13

> Jeg har ALDRIG set at hun har påstået at alle "fremmede" er kriminelle.
> Det
> er noget du digter. Hun henviser "bare" til virkeligheden.

Det er muligt hun gør. Hun har tidligere "henvist" til andre ting i hendes
tråde og diskussioner, hvor det har været tydeligt at se, hvad hendes
holdning egentligt er, til mennesker osv. der er fremmede for hende.

Det er ikke uden grund jeg kalder hende xenofobisk.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 12:30

On Mon, 14 Jun 2010 13:13:05 +0200, "Thomas" wrote:

> Det er muligt hun gør. Hun har tidligere "henvist" til andre ting i hendes
> tråde og diskussioner, hvor det har været tydeligt at se, hvad hendes
> holdning egentligt er, til mennesker osv. der er fremmede for hende.

Som jeg ser det, er hendes holdning at KRIMINELLE "fremmede" skal smides
ud.

Hun skriver INTET om "fremmede" generelt.

> Det er ikke uden grund jeg kalder hende xenofobisk.

DINE fordomme om andre, er irrelevante.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 14:41

> Hun skriver INTET om "fremmede" generelt.

Hun er en af de allermest generaliserende herinde. Brug Google Groups og læs
hvad hun tidligere har skrevet af xenofobisk sludder.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 17:50

On Mon, 14 Jun 2010 15:40:51 +0200, "Thomas" wrote:

> Hun er en af de allermest generaliserende herinde. Brug Google Groups og læs
> hvad hun tidligere har skrevet af xenofobisk sludder.

Vrøvl.

95%+ af det hun skriver, er indlæg hvor hun kun linker til sladderpressen.

Sådanne indlæg hopper jeg hurtigt forbi.

Fra : \"@'

Dato : 13-06-10 18:03

On Sun, 13 Jun 2010 16:29:23 +0200, "ahw" <nix> wrote:

> [...]
>Fx er det jo evident at der findes tyveknægte
>allevegne, at de har været i landet længe før der
>overhovedet var tænkt på fremmede eller på

hvis tyve findes alle vegne,
hvorfor så importere?
har Danmark ikke rigeligt i egne homegrown forbrydere?

<klip vanlig AHW-smøre af tomgangsævl hvis eneste formål er at svine
og bortlede opmærksomheden fra emnet>

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-10 08:41

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> hvis tyve findes alle vegne,
> hvorfor så importere?

Du er godt klar over, at man bare kan køre ind i landet, ikke? Men du skal
være velkommen til at holde vagt nede ved grænsen. Så hjælper du da lidt.

Fra : \"@'

Dato : 13-06-10 18:11

On Sun, 13 Jun 2010 16:29:23 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Din monomane tankegang
> ubegavet,
>primitiv

> primitive argumentation
>nazismens elitære tankegang
> fascismens ditto.
>underydere
> indre svinehund,

> ubegavet
>naivt

ovenstående var så hovedindholdet af AHW's indlæg

som vanligt fra den kan kun perfidepersonangreb ikke noget der ligner
argument, men blot angeb på en person som har skerevet noget rigtigt,

som AHW igen vanen tro ikke kan argumentere mod

>Lad mig gætte på at @ eller /John vil komme med
>den sædvanlige mudderkastning i form af
>skældsord

behøves ikke, svineri personangeb stråmandsfletning og vås leverer AHW
i rigelige mængder

>- sådan er det jo altid når de ikke kan
>argumentere - for det kan de jo aldrig.

hvornår begynder du at debattere og argumentere

indtil videre her på Usenet har mere end 99,5% af dine indlæg været
personangreb og svineri¨

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : N_B_DK

Dato : 14-06-10 04:25

ahw wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
> meddelelsen
>
> Tværtimod ville Danmark blive et bedre sted hvis
> folk som dig ikke var til stede for at piske en
> stemning op.

Det er noget af en påstand du her kommer med, mærkeligt nok er det præcis
samme billede i en del andre lande, er lige kommet til dk efter 5 uger i Oz,
og har talt med mange englændere og aussies, og de har mærkeligt præcis
samme holdning til kriminelle indvandrere (primært muslimer), men det
skyldes helt sikkert de danske aviser, og især Pia K...

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-10 11:11

On 13 Jun., 16:42, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Hvis jeg skulle have fordomme, m det v re de fremmede selv der har skabt
> dem.
>
> Malene P

Bingo - Der var så præmie-beviset på det vældigt ringe
uddannelsesniveau.

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 03:03

On 14 Jun., 10:43, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Hvis du skal kritisere hende, så kritiser hende for noget hun siger/skriver
> og ikke for den løgn du selv har digtet.

Der er ingenting at kommentere på - der er en lille bange person, som
sidder og roder tabloidpressen igennem for at finde en artikel, der
kan bekræfte vedkommendes udsyn. Alt andet udelades og der kommenteres
ikke på noget som helst, som ikke bekræftes perspektivet.

Vi kan alle selv læse os frem til den slags, hvis vi ellers orker, at
rode rundt i Ekstrabladet mv.efter stoffet.

Det som kunne være fremadrettet og spændende ville være en diskussion
af årsagssammenhængene og bud på mulige løsninger. Men det er ikke
løsninger, som er i fokus - her. Der er ingen bud på noget som helst.
Der er disse evindelige jamresange om snart den ene indvandrer, snart
en anden som har overtrådt straffeloven.

Det som kunne være interessant er at indvandrere for en stor dels
vedkommende skifter spor. Da det ikke bekræfter opfattelsen af at
indvandrere er landets største problem er det ikke interessant, for
denne gruppes muslimhadere -

Der er netop lavet en undersøgelse, som påviser, at de største
problemer, som findes i landet faktisk drejer sig om unge danske
drenge, som ikke får taget sig en uddannelse, men hænger fast i
hængedynget. Det er et langt større problem, men det interesserer ikke
gruppen højrerabiate racister.

Det som også kunne være interessant, var at foretage et lille
experiment; En evig repition af artikler fra den store verden, hvor
jøders kriminalitet blev remset op. Jeg er sikker på at denne gruppes
højredrenge ville jamre sig om jødehad og nazisme, hvis det forekom -

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-06-10 10:16

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jøders kriminalitet blev remset op. Jeg er sikker på at denne gruppes
> højredrenge ville jamre sig om jødehad og nazisme, hvis det forekom -

Det er så sandt som det er sagt. Er der noget som er tabubelagt, så er det
jøder og deres ugerninger. Det er rimelig underligt at vi til stadighed skal
have dårlig samvittighed over nogle forbrydelser mod en etnisk gruppe
mennesker som fandt sted for over 65 år siden, således at vi dårlig kan tage
fat på Israels svinestreger uden at blive stemplet som noget nær det værste
der findes.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 11:27

On Mon, 14 Jun 2010 02:02:54 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> [...]
> kan bekræfte vedkommendes udsyn. Alt andet udelades og der kommenteres
> ikke på noget som helst, som ikke bekræftes perspektivet.

Så spring hurtigt videre til næste indlæg, som jeg gør. At digte en
løgnehistorie, bare for at svine nogen til, er sgu da ynkeligt.

<snip>

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 04:32

On 14 Jun., 11:15, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> fat på Israels svinestreger uden at blive stemplet som noget nær det værste

Sådan er det tilsyneladende -
Der er mange ting, som har overrasket mig voldsomt. Jeg har været
ualmindelig naiv om deher sager. Der er historieforfalskning. Den
historie, jeg har fortalt er fuldstændigt korrekt. Når emnet om
Holocaust overhovedet blev relevant for mig, skyldes det mit arbejde
med unge indvandrere.

For det første pustes historien om Holocaust op til noget, som der
ikke er dokumentation for. Man kan ikke sige, at der ikke var et
Holocaúst, men der er redeligt, at fortælle, at antallet af ofre er
for højt. Og at opgivelserne for en stor dels vedkommende stammer fra
USSR`S krigspropaganda. Jeg skal ikke kede dig med detaljerne, men
sådan er det -

Derfor kom jeg fuldstændig på glatis, når jeg diskuterede disse ting,
med unge muslimer og holdt mig til de informationer, som du kan finde
på statens undervisningsressourcer. Fuldstændigt på glatis.

Eksempel - det påståes - at man kan kremere et lig på under 10
minutter. Du kan sgu selv prøve dig frem med en flæskesteg på et bål
og se, hvad der sker - Og derfor er der så megen uvished, at der
bliver plads til benægtere.

Historien om Palæstina manipuleres sådan, at det palæstinensiske folk
omtrent ikke har eksisteret -

Det er de 2 helt centrale sager og de er ikke andet end eksempler på;
historieforfalskning.

Hvis du roder op i de ting, er der ingen som tænker, at det er godt -
eksempelvis - at få fjernet de uvisheder, som giver rum for
benægtelsen. Tværtimod - du bliver stemplet som neo-nazist eller
antisemit. Det er helt uhyrligt.

Jeg har aldrig sat spørgsmålstegn ved Israels ret til et eksistere.
Jeg tror på, en 2 stats-løsning. Jeg er ikke nazist - men tilhører
venstrefløjen. Jeg har været i kibbutz og mine nærmeste er jøder. Det
er fuldstændigt outrageous, at jeg skulle være antisemit. Intet mindre
end galskab.

Det samme nu - omkring Israels forbrydelser mod internationale
standarder. Jeg mener, at enhver ven af Israel må reagere. Og gøre det
eftertrykkeligt - fordi - det kan kun skade Israel, at man bryder
international lovgivning. Der er mange jøder, som tænker præcist
sådan. De bliver så erklæret som værende selvhadende, mens os andre
erklæres for jødehadere og nazister.

Det er - outrageous. Det gør mig - fuckèd up stædig.

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 04:33

On 14 Jun., 12:26, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> S spring hurtigt videre til n ste indl g, som jeg g r. At digte en
> l gnehistorie, bare for at svine nogen til, er sgu da ynkeligt.

Det er ikke, at svine til - det er den sørgelige sandhed.

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 07:51

On 14 Jun., 15:40, "\"Thomas\"" <dawg> wrote:

> Hun er en af de allermest generaliserende herinde. Brug Google Groups og l s
> hvad hun tidligere har skrevet af xenofobisk sludder.

Jo. Det må du sandelig nok sige. Der er nogle andre som godt kan
konkurere -
Der diskremineres ikke det mindste, hverken mellem børn, unge, voksne
eller gamle. Man hader dem alle af et godt hjerte -

Denne overskrift; "De fremmede synes at ulykker er spændende." - er
generaliserende og xenofobisk, ingen tvivl om den ting. Men henviser
til "De fremmede" hvorefter der henvises til 2 pragteksemplarer fra
Pestegnen.

Hvis SA-manden ikke kan se, at formuleringen er generaliserende, så er
der aafgjort noget galt i knopskudet på SA-manden.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-06-10 17:51

On Mon, 14 Jun 2010 06:50:55 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Hvis SA-manden ikke kan se, at formuleringen er generaliserende, så er
> der aafgjort noget galt i knopskudet på SA-manden.

Når du ikke kan andet end at kaste med mudder, så er du 100% spild af tid.

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 10:10

On 14 Jun., 17:51, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Hvor har jeg sagt noget om det?

> Hvor har jeg sagt noget om det?
> Hvor har jeg sagt noget, der ikke passer - kom nu med det.

Prøv med denne; "De fremmede syntes at ulykker er spændende -

Gør fremmede det?

Kan du fremvise dokumentation for at de fremmede syntes at ulykker er
spændende?

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 10:58

On 14 Jun., 18:51, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> N r du ikke kan andet end at kaste med mudder, s er du 100% spild af tid.

Nu skriver du, at hun skriver INTET generelt. Derfor er det ikke
forkert at konstatere, at der er noget galt i roen på dig. Jeg har
netop påvist en generaliserende sætning -

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 11:22

On 14 Jun., 19:09, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Hvor har jeg sagt noget om det?

Hvorfor bliver du ved med at ignorere det spørgsmål, jeg har stillet
dig?

Du fortæller, at du ikke generaliserer eller at du ikke fortæller
noget som er forkert. Den header jeg har copypaster er begge dele -
den er generaliserende og forkert. Vil du se det i øjnene - eller vil
du forsøge at dokumentere dig ud af sagerne - eller må du stirre stift
på noget andet og flygte fra påvisningen af dine dumheder?

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 11:48

On 14 Jun., 19:47, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Hvad med at du starter med at svare på, hvor jeg har skrevet noget, der ikke
> passer.

Men lille dame - det har jeg jo gjort :)

Det er ikke let ?

Fra : Patruljen

Dato : 14-06-10 14:43

On 14 Jun., 21:17, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Præcis.

Jep - og ellers er det på med skyklapperne for resten. Bedre end at
face - tomheden i knopskuddet :)

Fra : Patruljen

Dato : 15-06-10 07:29

On 15 Jun., 09:43, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Så mangler vi bare beviset på at Malene rent faktisk er racist. Da dette
> ikke er bevist, må konklusionen jo være, at Arne er en gemen løgner..

I mangler endnu at dokumentere, "at fremmede syntes at ulykker er
spændende -

Det nytter ikke så meget, at I stirrer ligeså stift den anden vej, som
Bundbyens tilskuere gør i Parken, når holdet fra Pestegnen får klø og
Bunddrengenes tilskuere på lægterne hånes.

Nederlaget er stadig tilstede - hånen suser endnu i vinden.

Det er et forkert statement og det er en racistisk devaluering - intet
mindre.