De fremmede synes at ulykker er spændende.~
Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 13:19

.... så spændende, at de gerne vil se en ambulance indefra.
http://ekstrabladet.dk/112/article1361876.ece . I går fandt en lignende
episode sted - der stod ikke om det også her var fremmede, der stod bag
overfaldet på redderne eller om det var danskere, der er blevet
kulturberiget. Man kan jo kun gisne.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 14:06

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen
> [...]
> ikke om det også her var fremmede, der stod bag
> overfaldet på redderne eller om det var
> danskere, der er blevet kulturberiget. Man kan

Mon det var dig der stod bag den episode for at du
kunne have noget at skrive om? Det kunne jo være
at du var blevet beriget med dansk kultur så meget
at du reagerer som danskere gør det når nogen
pisser på deres sukkermad? Man kan jo kun gisne

Fra : Petse

Dato : 13-06-10 14:24

ahw wrote:
> [...]
> at du var blevet beriget med dansk kultur så meget
> at du reagerer som danskere gør det når nogen
> pisser på deres sukkermad? Man kan jo kun gisne

Den her passer også fint på dig.
http://www.computerworld.dk/galleri/fjolser_online_CW?o=5

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 14:27

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrive om? Det kunne jo være at du var blevet beriget med dansk kultur så
> meget at du reagerer som danskere gør det når nogen pisser på deres

Hvad tror du selv - at det var mig, der stod bag?

Malene P

Fra : Petse

Dato : 13-06-10 14:29

Malene P wrote:
> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse
>
> Hvad tror du selv - at det var mig, der stod bag?
>
> Malene P

Var det mon Arne, der lå inde i ambulancen?

Fra : Volger Garfield

Dato : 13-06-10 15:32

On Sun, 13 Jun 2010 15:28:48 +0200, Petse
<pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> wrote:

>Var det mon Arne, der lå inde i ambulancen?

Så havde han vel bare fået lov at ligge i fred?

Volger

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-10 17:44

Petse wrote:

> Var det mon Arne, der lå inde i ambulancen?

Dyr transporteres ikke i ambulancer.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 15:32

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Hvad tror du selv - at det var mig, der stod
> bag?

ja, det tror jeg faktisk - akkurat som du synes at
tro at alle ulykker kommer fra de fremmede. Hver
gang en fremmed gør sig uheldigt bemærket, så
farer du til tastaturet, men du undlader
"behændigt" at tage stilling til danskere der
udfører akkurat samme forbrydelser.

Læs mit svar til dig i den anden tråd.

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 15:46

> ja, det tror jeg faktisk

- akkurat som du synes at
> tro at alle ulykker kommer fra de fremmede.

Hvor har jeg sagt det?

> Hver gang en fremmed gør sig uheldigt bemærket, så farer du til
> tastaturet, men du undlader "behændigt" at tage stilling til danskere der
> udfører akkurat samme forbrydelser.

Hvorfor skulle jeg dog være forpligtet til at skrive om kriminelle danskere,
når mit ærinde er at gøre opmærksom på problemerne med de fremmede?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 18:44

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> - akkurat som du synes at
>
> Hvor har jeg sagt det?

Det er jo det eneste du beskæftiger dig med.
Hvornår har du sidst beskæftiget dig med en
forbrydelse der ikke har vedrørt "de fremmede"?

> Hvorfor skulle jeg dog være forpligtet til at
> skrive om kriminelle danskere, når mit ærinde er
> at gøre opmærksom på problemerne med de
> fremmede?

Fordi du fremstår som fuldkommen unuanceret i dine
skriverier. Det er monomant som du udelukkende
taler om de fremmede som om de var de eneste i
verden der kunne begå svinestreger. Dernæst
skriver du på en særdeles generaliserende facon,
så man er ikke i tvivl om at du mener at alle skal
ud af landet, koste hvad det koste vil, for på den
måde tror du at der bliver et Danmark tilbage som
det lille eventyrland du tror der nogensinde har
været udover i Morten Korch-filmene.

At der er problemer med de fremmede er vist ingen
i tvivl om, men det er der sgu også med danskerne.
´Det er trættende sådan som du fremturer med dit
mantra´om "de fremmede". ^Man skulle tro at du har
mødt en fremmed der har gjort dig fortræd og
derfor hader du dem alle. Det virker ærlig talt
noget paranoidt når du nærmest gennempløjer
medierne for at finde noget 'snavs' du kan
kolportere til denne gruppe. Tror du virkelig at
du overbeviser folk herinde om at de fremmede er
roden til alt ondt blot fordi du gentager din
idelige sang om "de fremmede" i et væk? Kan du
ikke forholde dig til andre politiske problemer
end dette paranoide budskab? Er du bange for at de
kommer og tager dig om natten eller hvad?

Prøv dog at være lidt mere nuanceret i dine
indlæg -hvis det altså ikke overstiger dine yderst
begrænsede evner.

Man kan desværre ikke forhindre dig i at gentage
dig selv i en uendlighed udover at man kan blokere
for dine skriblerier, men det ville være
velgørende hvis du kunne beskæftige dig med andet
end om hvor forfærdelige "de fremmede" forekommer
dig.

Der findes omkring 2-3 procent udlændinge her i
landet,hvoraf en del er muslimer. Heriblandt er
det promiller der skaber problemer. Er dit korstog
virkelig så vigtigt at du udelukkende kan forholde
dig til disse promiller -og hvad tror du du opnår
ved det?

Dem der er enige med dig - fx @ og /John er jo
allerede overbeviste og vi andre, mere nuancerede
mennesker, bliver ikke overbevist om dine
synspunkter blot fordi du gentager dem in
absurdum. Så hvorfor du skriver udelukkende om de
fremmede kan kun være for at opildne dine venner
her - det kunne du lige så godt gøre via mails til
de pågældende.

Fra : Petse

Dato : 13-06-10 16:22

ahw wrote:
> [...]
> gang en fremmed gør sig uheldigt bemærket, så
> farer du til tastaturet, men du undlader
> "behændigt" at tage stilling til danskere der

Uheldigt bemærket.....
Det gør de mange gange om dagen, hver eneste dag.
Hvordan mon det kan være?

Fra : /John

Dato : 13-06-10 16:45

"Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Uheldigt bemærket.....
> Det gør de mange gange om dagen, hver eneste dag.

Hvilket er ganske imponerende/rystende, eftersom de kun udgør en beskeden
del af befolkningen:

"Evangelical Lutheran 95%, other Christian (includes Protestant and Roman
Catholic) 3%, Muslim 2%":

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/da.html

John

Fra : Kim2000

Dato : 13-06-10 17:02

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> skrive om? Det kunne jo være at du var blevet beriget med dansk kultur så
> meget at du reagerer som danskere gør det når nogen pisser på deres

Ufatteligt, intet er så tåbeligt at du ikke straks kommer løbende med en
undskyldning for dem.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 18:51

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Ufatteligt, intet er så tåbeligt at du ikke
> straks kommer løbende med en undskyldning for
> dem.

Jeg ville være blevet uhyre skuffet hvis du ikke
var ilet racistblondinen til undsætning - du tager
som sædvanlig ikke stilling til det pis hun fyrer
af, men alene til om jeg nu svarer hende sådan som
du mener hun skal svares.

Mener du for alvor at det er nuanceret kun at
skrive om "de fremmede" i en trættende
uendelighed? Er det sådan du oplever verden:
ganske få promiller af "de fremmede" begår
kriminelle handlinger - alligevel får disse
episoder enorm spalteplads i denne gruppe. Hvorfor
mon?
Du har netop demonstreret hvor ilde du føler dig
til mode når Kim L taler om hårdere straffe til
børn der uheldigvis slår andre børn ihjel. Der er
ikke grænser for din forståelse her, og jeg er
såmænd endda enig med dig langt hen ad vejen, men
det virker dog besynderligt at dit forsvar for
Malene Ps ostinate repetitioner om "de fremmede"
er mere monstrøs "blot" fordi de har begået et
hjemmerøveri end noget mere voldsomt som et barn
på 6 år der bliver slået ihjel af et fjols på 15.
Det er ligesom proportionerne halter her. Hvorfor?

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 18:58

> [...]
> til undsætning - du tager som sædvanlig ikke stilling til det pis hun
> fyrer af, men alene til om jeg nu svarer hende sådan som du mener hun skal

Pis? Hvor har jeg skrevet noget, der ikke passer?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 19:04

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Pis? Hvor har jeg skrevet noget, der ikke
> passer?

Det er noget pis at fyre en hel masse indlæg af om
"de fremmede" i en ulidelig strøm. Forstår du slet
ikke hvad jeg skriver? Skal jeg virkelig ned på
Anders And-niveau før du fatter en meter?

Fra : Malene P

Dato : 13-06-10 19:21

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er noget pis at fyre en hel masse indlæg af om "de fremmede" i en
> ulidelig strøm.

Er det slet ikke faldet dig ind at overveje HVORFOR, jeg kan sende så mange
indlæg om problemer med de fremmede?

>Forstår du slet ikke hvad jeg skriver?

Jeg forstår så meget, at du tilsyneladende ikke er i stand til/ønsker at
forholde dig til emnet

> Skal jeg virkelig ned på Anders And-niveau før du fatter en meter?

I dit tilfælde må det nærmest være op.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 21:40

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Er det slet ikke faldet dig ind at overveje HVORFOR, jeg kan sende så
> mange indlæg om problemer med de fremmede?

Den der lille håndfuld pr. måned?

I stedet for at skrive "fremmede", så skriv bare "perkere" - fremmede, lyder
så gay.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-10 21:50

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen

> Er det slet ikke faldet dig ind at overveje
> HVORFOR, jeg kan sende så mange indlæg om
> problemer med de fremmede?

Fordi du ikke har andet at lave, fordi du hader de
fremmede og mere i den dur. Der er vist ingen
grund til at gentage det, vel?

> Jeg forstår så meget, at du tilsyneladende ikke
> er i stand til/ønsker at forholde dig til emnet

Jeg behøver ikke at forholde mig til emner om
kriminalitet når det er banaliteter du lukker ud.
At der sker hjemmerøverier ved vi alle, og uanset
hvem der begår disse hjemmerøverier, så finder jeg
det fuldkommen forrykt, men det skal ikke få mig
til at hetze mod en enkelt gruppe i samfundet
sådan som du gør det.

> I dit tilfælde må det nærmest være op.

Nåeh, ja, - du kan jo ikke klare mere end
Pixi-bøgerne - det burde jeg have vidst.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-10 23:57

ahw wrote:
>Skal jeg virkelig ned på
> Anders And-niveau før du fatter en meter?

Ned på? haha Anders And er sq klasser over dit niveau.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 13-06-10 11:31

On 13 Jun., 18:01, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Ufatteligt, intet er s t beligt at du ikke straks kommer l bende med en
> undskyldning for dem.

Læser du ikke så godt?
Eller du kan måske lige være så venlig at forklare, hvilken
"undskyldning" der serveres -

Måske kunne du istedet forklare lidt om sammenhængene mellem et ringe
uddannelsesniveau - white trash - og angst for fremmede/racisme?