Medina og Muhammed
Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 14:35

Det forlyder at de ægkastende unge var fornærmede over at sangerinden viser
hud samtidig med at hun kalder sig noget som de betragter som helligt.

Vi kan altså hermed konstatere at fredens og tolerencens religion ønsker at
censurere brugen af navne i et sekulært ikke-muslimsk land - naturligvis for
at vi kan vise vores fornødne respekt ...

Det ville klæde disse unge, hvis de viste samme indignation over for alle
de mange Muhammeder og Ahmeder og Ibrahimer, der vanærer navne med deres
opførsel - så kunne det være deres høje standarder for alle vi andre ville
blive respekteret i større omfang.

Var det ike Outlandish, der nægtede at optræde fordi en dansk kvinde var på
scenen med bare arme? Sådan en tøjte...

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-06-10 17:02

Firstname Lastname <None> skrev i meddelelsen
4c0e46fa$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Var det ike Outlandish, der nægtede at optræde fordi en dansk kvinde
> var på scenen med bare arme? Sådan en tøjte...

Hun er nu nordmand (Herborg Kråkevik), men ellers er historien såmænd
rigtigt nok. Outlandish, som sender gaver til terror-sigtede, fængslede
muslimer med opmuntringer som "hold ud" og "typisk dansk racisme".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 17:56

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hun er nu nordmand (Herborg Kråkevik), men ellers er historien såmænd
> rigtigt nok. Outlandish, som sender gaver til terror-sigtede, fængslede
> muslimer med opmuntringer som "hold ud" og "typisk dansk racisme".

Outlandish har jeg ikke meget til overs for, så jeg vil gerne læse lidt mere
om at de har sendt gaver til terror-sigtede osv. Dem de sendte gaver til,
var de iøvrigt skyldige, og blev dømt, eller var de uskyldige og blev
løsladt?

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-06-10 18:06

"Thomas" <shag> skrev i meddelelsen
4c0e761c$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Outlandish har jeg ikke meget til overs for, så jeg vil gerne læse
> lidt mere om at de har sendt gaver til terror-sigtede osv.

Isam B sendte bl.a. tøj til en terrorsigtet:
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article965499.ece

> Dem de
> sendte gaver til, var de iøvrigt skyldige, og blev dømt, eller var de
> uskyldige og blev løsladt?

Da Isam B sendte sin gave, var der tale om en sigtet og fængslet, der endnu
ikke var dømt. Isam B havde altså på forhånd besluttet sig for, at der var
tale om "typisk dansk racisme" og at den sigtede skulle "holde ud", selvom
dommeren endnu ikke havde talt.

Men det gør vel ingen forskel for dig, "Thomas"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ivannof

Dato : 08-06-10 17:34

"Firstname Lastname" <None> skrev i en meddelelse
> [...]
> at censurere brugen af navne i et sekulært ikke-muslimsk land -
> naturligvis for at vi kan vise vores fornødne respekt ...

Sådan implementerer man sharialoven i et vestligt land. De unge 2.g
mennesker i Ishøj er bare ude i et politimæssigt ærne.

Næste gang vil man tænke sig om.

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 18:38

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i
meddelelsen

> [...]
> meddelelse

> Sådan implementerer man sharialoven i et
> vestligt land. De unge 2.g mennesker i Ishøj er

Nu ved jeg ikke hvor du har fra at det skulle have
været 2.g'ere - men naturligvis er det da
fuldkommen forkasteligt at opføre sig sådan. Men
hvis ret skal være ret, så var der jo også folk
der ville tæve kunstneren Jens Jørgen Thorsen
fordi han på en S-togsstation havde lavet et
bestillingsværk, der endte med at blive et billede
af Jesus med erigeret lem. Så vi skal ikke komme
for godt i gang når det gælder om at kritisere
muslimer for hvad de føler sig provokeret af.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-06-10 00:05

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> lem. Så vi skal ikke komme for godt i gang når det gælder om at kritisere
> muslimer for hvad de føler sig provokeret af.

Nu du nævner Thorsen, så var han tæt på at blive ausradiert af nogle
helligkrigere på et gymnasium, fordi han sjaskede en klat maling på et
billede og sagde at det var Gud - Såee - husk at vælge dine eksempler med
omhu hr stalinist.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-10 03:43

On Wed, 9 Jun 2010 01:05:26 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>helligkrigere på et gymnasium, fordi han sjaskede en klat maling på et
>billede og sagde at det var Gud - Såee - husk at vælge dine eksempler med

Når ægkastning bør politi skyde gummikugler ind i ægkasterne. Bush
røvslikkede Islam ved ikke at lade sine bodyguards skyde og dræbe
skokasteren

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 18:36

> [...]
> respekteret i større omfang.
>
> Var det ike Outlandish, der nægtede at optræde
> fordi en dansk kvinde var på scenen med bare

Muslimsk trossamfund har taget afstand fra
æggekasterne - de siger at profetens by Medina
rangerer højt over den slags, så det er ikke i
orden at gøre det de unge har gjort. Men som mange
unge har det i dag, så finder de enhver lejlighed
til at protestere mod det de kalder for det
omgivende samfunds undertrykkelse, og der skal
ikke meget til. Nogle ser "racister" alle vegne og
har ikke lært at nuancere deres udtryk ret meget -
ofte som følge af at de lever i familier der
heller ikke har ret megen viden om det samfund de
befinder sig i. Så er det nemt at finde på
"forfølgelse".

For mange år siden offentliggjorde jeg en
humoristisk tekst, der i øvrigt ikke var skrevet
af mig. Der stod blandt andet i en "officiel tone"
at fordi læseren af den pågældende tekst havde
ført et udsvævende og unyttigt liv, skulle
vedkommende henvende sig på kommunen ved ovn nr.
15 for at blive slået ned og brændt. Man bad
endda personen om at proppe enden godt til så de
"liflige" dunster ikke skulle slukke den lystigt
brændende ild.

De fleste fandt teksten morsom, men en kvinde blev
meget forarget og kaldte det for en racistisk
pamflet. Hun var jøde og fandt det var et angreb
på jøder, selvom ordet "jøde" overhovedet ikke var
nævnt og at intet i teksten kunne lede tanken hen
på dette. Det var altså en overreaktion som hun
som voksen alligevel udbredte sig med.

Selv blev jeg bebrejdet fordi jeg i en diskussion
med en polsk jøde havde modsagt hende fordi hun
hævdede at polske jøder i deres pas under
"nationalitet" skulle have ordet "jøde" sat ind.
Alle var forargede på mig fordi jeg tillod mig at
fortælle hende og andre at det ikke var noget man
havde forlangt, men at det var noget som det
jødiske samfund i Polen havde forlangt skulle stå
i passene for at jøderne der på sigt kunne forlade
Polen og rejse til Israel uden problemer.

Hårdt presset erkendte hun da til sidst at det
forholdt sig sådan.

Et andet eksempel: Hendes kæreste kom en dag op på
kollegiekøkkenet og sagde til mig: Nu skal vi
diskutere politik. Og han fortsatte:"Der er nogle
fede partipampere i Polen". Mit svar var så: "Og
det betyder så at alle Polens magthavere er
korrupte?" - Det fik ham til at råbe at jeg var
jødehader, hvorpå han forsvandt.

Det vrimler med sådanne 'overreaktioner' - Man må
som kvinde heller ikke komme ind i en katolsk
kirke med bare arme, ligesom mænd ikke må bære
hat, ligesom der findes en religion hvor man ikke
må vise sine skosåler frem. I kirken må man heller
ikke fløjte, for så kan man risikere at påkalde
Djævelen etc.

Nogle er ret så fanatiske - andre tager det mere
stille og roligt -det er ikke noget muslimske
drenge har patent på.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-06-10 00:35

> [...]
> at censurere brugen af navne i et sekulært ikke-muslimsk land -
> naturligvis for at vi kan vise vores fornødne respekt ...

Det er een af den slags situationer, hvor man kan blive helt ked af at have
haft ret i sine allerkedeligste, umiddelbare formodninger om primitiv,
fundamentalistisk muhamedaner-tankegang...

Op til dette havde jeg umiddelbart mistænkt damen selv - som jo egentlig
hedder Andrea Fuentealba Valbak - for helt overlagt og PK-bevidst at ville
indynde sig og/eller markedsføre sig hos et tiltænkt indvandrerpublikum ved
at tage sig et sådant oplagt "etnisk-klingende" kunstnernavn, hvilket jeg
således har været rimeligt kritisk over for, men denne begivenhed og den
åbenlyst absurde "haram/halal"-tvangstanke hos de to tydeligvis
mentalforstyrrede islamistindoktrinerede Ishøj-knægte, man har set
interviewet i dagens BT, burde for Fanden da efterhånden påkalde sig stærk
modvilje og derfra måske endda mirakuløst mane til solid eftertanke hos selv
de allermest fanatisk indædte, multi-kulti-forhippede islamapologetiske
virkelighedsfornægtere?

Man føler sig jo efterhånden næsten i John Cleese's rolle som den
fortvivlede kunde hos dyrehandleren i denne legendariske Monty Python-sketch
i sine anstrengelser for at forklare visse personer herinde det helt
oplagte:

http://www.youtube.com/watch?v=4vuW6tQ0218

"It's ISLAM, stupid!"

Der ER desværre ikke brug for alle mulige artige krumspring og finurlige
bortforklaringer, når så ufatteligt mange overfaldsmænd, voldsforbrydere,
terrorister og massemordere af muslimsk baggrund for en gangs skyld selv er
så sjældent og derfor bemærkelsesværdigt /ærlige/ at påkalde sig lige netop
Islams forskrifter som direkte ideologisk motivation for deres kriminelle
handlinger.

Den radikale(!) københavnske politiker OG integrationskonsulent (!!) Manu
Sareen prøver ellers desperat at holde liv i forestillingen om
"socioøkonomiske årsager" til disse unge menneskers optræden (måske for at
opretholde fantomkonceptet "integration", som han jo sjovt nok selv lever af
at sælge?), men ville noget menneske ved sine fulde fem (hvilket således
automatisk ekskluderer Jakob Holdt og slige selvhjernevaskede
suicidalstakler) helt ærligt gøre sådan et storladent show ud af at
bortforklare f.eks. en erklæret nazists eller rockers oplagt voldelige
adfærd, endsige forsøge at umyndiggøre vedkommende på så bøvet en
bedrevidende måde? Ville sagen i så fald egentlig ikke bare opfattes som
værende ganske selvforklarende?

Anders Peter Johnsen