iSlikker Bendtner ærten på baronessen/rang~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 18:56

Slikker Bendtner ærten på baronessen , spør EB columnist og svarer
ikke, så la mig:
HVIS han gør så spinder hun nok som en mis og det læger hans skader
mer end medicin
For sundhed er af føle sig som høj rang.
Townships uden el i SydAfrika er noget man skal holde sig fra for
afskaffelse af apartheid øgede vold.Politi er noget man betaler
beskyttelsespenge til det - gid jeg ku opnå politibeskyttelse så nemt
hvis mine politiske fjender igen går amok.

      Hvis menneskene en morgen vågnede op og pludselig var
af samme race, tro og farve, ville der opfindes andre grunde til
fordomme inden middag.   Senator George Aiken
ra    When we love animals and children too much, we love them at
the expense of men. Jean-Paul Sartre
ra   Berømmelse var tidligere et naturprodukt. Nu fremstilles det
kunstigt af agenter. Laurence Olivier
ra   Between a man and his wife nothing ought to rule but love.
Authority is for children and servants, yet not without sweetness.
William Penn
Ra   Beundring er noget man nærer overfor andre, når de ligner en
selv på en prik. Ambrose Bierce 1842-1914
ra   Da Eliza sagde til professor Higgins at han var brutal som en
bus, han kørte henover alle, svarede han at han behandlede alle ens -
han talte ens til en blomsterpige og til en oberst. Deres fælles ven
oberst Pickering, derimod lærte blomsterpigen at opføre sig som en
prinsesse ved at tale til hende som en prinsesse. Shaw
ra   De store er kun store, fordi vi ligger på knæ.Lad os rejse os
Max Stirner
ra   Den bedste deodorant er succes. Elisabeth Taylor
Ra   Den mægtigste i familien kender man på, at vedkommende
bestemmer, hvilket tv-program man skal se. Peter Sellers
ra   Det er bedre at være smuk end at være god. Men det er bedre at
være god end at være grim. Oscar Wilde
ra   Det er kun de foragtelige, der frygter at blive foragtet. La
Rochefoucauld
Ra   Det er utroligt hvad man kan, hvis man er ligeglad med, hvem
der får æren. Harry S. TrumanJESUIT
Ra   Dyret vrister pisken fra herren og pisker sig selv for at
blive herre og ved ikke, at det kun er en fantasi, frembragt af en ny
knude i herrens piskesnert.Kafka
ra   En tosse finder altid en endnu større tosse, som beundrer ham.
Nicolas Boileau
Ra   Førsteklasses mennesker ansætter førsteklasses mennesker.
Andenklasses mennesker ansætter tredjeklasses mennesker. Ukendt
Ra   HMS Pinafore. Stick close to your desks and never go to sea,
and you all may be Rulers of the Queen's Navee! W.S. Gilbert 1836 -
1911
Ra   Human nature is the same everywhere; it deifies success, it
has nothing but scorn for defeat
ra   Hvis vise Mænd ikke tog fejl, måtte Narrene fortvivle.Goethe
   ra   If there were no bad people there would be no good
lawyers.      Dickens (1812-1870)English Novelist
ra   If we are great enough
to end God's dominion over us,
must we not ourselves become gods
simply to seem worthy of it
Are the modern humans gods(filmstars, great leaders, artists ect.) any
improvement on the the old gods? Perhaps we are still incapable of
living godless lives . Nietzsche
Ra   It is natural for the mind to believe, and for the will to
love;
ra   It is the business of the few to be independent. It is the
privilege of the strong. Nietzsche
Ra   It´s Been Lovely, But I Have to Scream Now. Bumper sticker,
Boston, 1999
Ra   Ja: det irriterende ved betydelige mennesker er, at deres
format afslører dit. Palle Lauring
Ra   Jeg har ret til at besvare alt, hvad man beklager sig over ved
mig, med et evigt "ja, sådan er jeg".Napoleon
Ra   Jeg holder aldrig foredrag, ikke fordi jeg er genert eller en
dårlig taler, men simpelt hen fordi jeg hader den slags folk som går
til foredrag, og jeg ønsker ikke at træffe dem. H.L. Mencken
(1880-1956)
Ra   Jeg skriver for at være seksuelt attråværdig.   Kenneth Tynan
ra   Jeg vil ikke være medlem af en klub, som vil have mig som
medlem. Groucho Marx
Ra   Let a fool hold his tongue and he will pass for a sage.
..Publius Syrius
ra   Let us be thankful for the fools. But for them the rest of us
could not succeed.Mark Twain
ra   Man kan godt være et skvat og dog et godt menneske. Betty
Nansen
ra   Meget godt kan gøres her i verden,hvis man ikke hæfter sig for
meget ved, hvem der får æren.   Jesuitisk Læresætning.
Ra   Når du ser en god mand, prøv, om du kan ligne ham; når du ser
en ond mand, prøv at finde hans fejl hos dig selv.Kung-Fu-Tse
ra   The folly of one man is the fortune of another. Francis Bacon
RA   The nice thing about being a celebrity is, that when you bore
people, they think it´s their fault. Henry Kissinger, quoted in
Reader´s Digest,1985
Ra   Tschandala: betegnelse, Nietzsche anvender om de mislykkede,
af samfundet udstødte mennesker. Han lovpriser det indiske skrift,
Manus lovbog, både i "Antikrist" og "Afgudernes ragnarok" og
forklarer i sidstnævnte værk (s. 60-62), at Manu befaler
Tschandalaerne (miskmask-menneskene) at strejfe rundt fra sted til
sted med pjalter på kroppende må ikke drikke vand, hvor andre
mennesker gør det, og heller ikke skrive med højre hånd. Det er
forbeholdt folk med race
ra   Vi beundrer titler og arvelige privilegier i vore hjerter, og
latterliggør dem med vor mund. Det er et demokratisk privilegie G.B.
Shaw
ra   Vær god med folk du møder på vej op, måske du møder dem igen
på vej ned.Talemåde
ra   Women wants to be taken and accepted as a possession.
consequently she wants one who takes. Nietzsche
Ra1   I find that ducks´ opinion of me is greatly influenced by
whether or not I have bread.Mitch Hedberg, American standup comic
Ra1   Jeg kan godt gå! Det forholder sig bare sådan, at jeg er så
rig, at jeg ikke behøver gøre det. Alan Bennett
ra1   Man kan tage en mand ud af ghettoen, men man kan ikke tage
ghettoen ud af en mand.    Leon Spinks
rab Jeg vil ikke være medlem af en klub, som vil have mig som medlem.
Groucho Marx
RAekKL   If you are too fortunate, you will not know yourself. If you
are too unfortunate, nobody will know you.      Thomas Fuller
Raesff   Man lever i grunden kun, når man nyder andres velvilje.Goethe
rag    Når vi må lære oss noe nytt om et menneske, bliver vi ikke
blide for det ubehag som de dermed bereder oss.      Nietzsche
rage   Kulturen præges og bæres af et fåtal, og massen befinder sig
fremdeles i middelalderen. Arnulf Øverland
rahy   HMS Pinafore. When I was a lad I served a term. As office boy
to an Attorney's firm. I cleaned the windows and I swept the floor.
And I polished up the handle of the big front door. I polished up that
handle so carefullee. That now I am the Ruler of the Queen's Navee!
W.S. Gilbert 1836 - 1911
RAiikl    Man træder gerne den på nakken, der bukker for dybt. Danske
ordsprog
Rakk      Hvis en mand en gang falder, tramper alle på ham
Thomas Fuller
Rakk   I'm not popular enough to be different!.." says Bart Simpson
rakk   Selv de mest hæderlige stormænd behøver skurke i deres
omgivelser. Der findes ting, som man ikke kan bede hæderlige mænd om
at gøre. Jean De La Bruyére
Rakor   "Fra min barndom var lydighed noget jeg ikke kunne få ud af
mit system. Da jeg gik ind i hæren i en alder af 27 år, fandt jeg det
ikke vanskeligere at være lydig, end det hidtil havde været. Det var
utænkeligt, at jeg ikke ville adlyde ordrer". Adolf Eichmann (1902-62)
"Kun børn siger undskyld" Eichmann
rakå   HMS Pinafore. I always voted at my party's call, and I never
thought of thinking for my self at all. W.S. Gilbert 1836 - 1911
rami      Living is my job and my art.      Montaigne
rapg   Nine-tenths of the people were created so you would want to be
with the other tenth.      Horace Walpole
RAprof   A good upbring also has a terrible downside: it concludes you
from the many.      Oscar Wilde
RAps    Every calling is great when greatly pursued.       Oliver
Wendell Holmes, Jr Ved I, hvordan også den lille mand bliver noget?
Ved at gøre det små rigtigt; det er sådan, den store ønsker at gøre
det store. Goethe.

Hvis rang er relativ, så håb ikke at misundelse mod baronessse Fleming
og landshold-esset skrumpes af at misundelse holder op at få jorden
til at dreje rundt fordi vi elsker vor skæbne?????

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-06-10 20:03

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
t9cq0656dbcvg30vt2m6h7omgnrrnt3pfg@4ax.com:

> Politi er noget man betaler
> beskyttelsespenge til det - gid jeg ku opnå politibeskyttelse så nemt
> hvis mine politiske fjender igen går amok.

Du taler om dig selv igen, Bo Warming.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.