BEVIS PÅ AT JEG ER ENESTE PERSON UDEN SIND~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 04:27

BEVIS PÅ AT JEG ER ENESTE PERSON UDEN SINDSYGE
Mine lejere skriver de har "mange spekulationer om mine holdninger og
at det specielt godt kan være svært for vores kærster og venner af
forstå".
Alligevel skriver de, at de respekterer mine holdninger
De gav tilladelse til at smykke taget men trak den tilbage da lidt
selvlysende farver var brugt, helt som i al tidligere pynt.
De har nævnt at en gæst i børnehavealderen havde ment at lugte urin
nær havegangen og jeg har nu spurgt ti af deres gæster om de har
lugtet noget, alle benæter, og lejerne har jeg fra dag 1. instrueret
om at meddele , straks og præcis hvor, hvis deres næser
diagnosticerede noget og det har de aldrig gjort
Så mon ikke der hallucineres?

Helt som folk gør, når de VIL opleve blufærdighedskrænkelse, og her er
folk også politiet det taler om nøgenhed når man har knælang vindjakke
på. Er verden gal? Er jeg den eneste uden psykose?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 04:53

Forud for tilladelse til opsætning at to spinkle paraplyskulpturer i 2
sals højde - lejerne har rum på 1. sal
- havde lejerne svømmet over med ros om mine rumgeometriske festlige
friluftsskulpturer. Bordet fanger ikke så meget at jeg insisterede på
ret til udsmykning på huset - alt er droppet men de har gjort det
umuligt for mig selv at fjerne det og gider ikke selv. så jeg er
ukritisabel. Men er jeg pedant når jeg betvivler at nogen i dette
kolde for-forår har evnet at lugte noget nær havegangen, andet end
katteurin, som nogle har en meget skarp sanseevne overfor og jeg slet
ingen???
Er al snak om at en person er psykose-lidende blevet synonymt med at
"hans holdninger er ikke lige min smag" ?
OG
"Meninger er så ringe en del af vore væsen",   Georg Brandes

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 07:46

Den der roser uærligt
gør noget legalt og gør ofte den der roses til en sindsyg tosse

Der findes grader af hvor let en psykiater kan slippe fra at belyve en
afviger som sindsyg

Men der findes kun grader af sindsyge hvis du gir point for
selvmodsigelse i personens udtalelser og hvis løgn, vildledning og
inkonsekvens er 90% så er det høj grad af sindsyge

Mudderkasterne på dk.politik er ofte på bodegaplanet og måler ufra
normaliet som nul og jo mere berigende og fornyende, jo mere sindsyg.