Løgn er børnehavens redskab til hekseproce~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-10 16:57

   Løgn er børnehavens redskab til hekseproces
Hvis du ikke møder hjælpsomhed fra politiet vedr tyveri og vold så kan
grunden være at Børnehaven på Bjelkes Alle igen og igen falskanmelder
Bo Warming for nøgenhed.
4 gange på 2 måneder har betjente spildt tid på lodret løgn fra
børnehave og børnenes forældre, bl.a. Selmanovsky i Husumgade 45, som
opdigter ud af den blå luft at noget sku ha kunne opleves
blufærdighedskrænkende vedr mig.
Der er dom for at brug af nederdel istf bukser er legalt, og løgnerne
har aldrig haft foto eller to uafhængige vidneudsagn til at underbygge
de absurde påstande fx forstanderens "hallucination".
I 3 år stjal man med sådant opdigt min menneskerettighed til brug af
offentlig fortov. Var naziers opdigt om jøders asociale adfærd præget
af bedre etik end hvad forstander Eva spilder politiets tid med?

Fra : Patruljen

Dato : 06-06-10 13:17

On 6 Jun., 17:57, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> offentlig fortov. Var naziers opdigt om jøders asociale adfærd præget
> af bedre etik end hvad forstander Eva spilder politiets tid med?

Har de nu lavet en anmeldelse igen ?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 03:44

On Sun, 6 Jun 2010 12:17:28 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Har de nu lavet en anmeldelse igen ?

Efter 4 anmeldelser på 2mdr tror jeg at politiet er holdt op at gøre
sig selv til grin ved at rykke ud

Forstander Eva nedværdigede sig med at gå ud på fortovet - hvor jeg
ikke kan ses fra legepladsen - og bede mig flytte fordi børnene skulle
forbi på vej til udflugtsbud.
Jeg flyttede selvom jeg ikke kunne få svar på hvorfor.
En uge senere sagde hun at jeg godt måtte blive siddende hvis
tildækket
Jeg oplyse sandt at det har jeg altid været.
Hun meddelte at hun troede på forældre det mente anderledes.¨
Idag hørte jeg gennem mit plankeværk en pige fortælle en pige at jeg
altid læser avis helt nøgen på fortovet nær børnehaven - - og selvom
jeg som Glistrup er ligeglad med ære, så tænkte jeg at justitsmord kan
ske hvis jeg intet gør.
En læge-fætter anbefaler sagsanlæg men der er vist privat påtale og at
souhefen til børnehaveforstander er vidne til løgnen kan forstyrres af
hukommelsestab hos souchef