Tusinder i Europa demonstrerer mod Israel
Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-10 22:30

På:

<http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/06/05/222655.htm?rss=true>

kan man se at »tusinder« i Europa lørdag demonstrerede mod Israel og
blokaden af Gaza.

Det var da et rent ud sagt forbløffende lille antal ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 05-06-10 22:36

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> blokaden af Gaza.
>
> Det var da et rent ud sagt forbløffende lille antal ...

5000 her og 5000 der. Jo, var ikke så mange, men antallet kunne jo
vokse...
Men selv ved det nuværende antal skaber det meget dårlig publicity for
Israel.
Jeg er af den opfattelse, at det ville være billigere for Israel bare at
have ladet nødhjælpskibene anløbe Gaza uantastet. Også selvom de måtte
være ladet med Skudraketter.
Nu vil havnearbejdere i Sverige ikke længere losse og laste skibe med
israelske varer.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-06-10 04:33

> Jeg er af den opfattelse, at det ville være billigere for Israel bare at
> have ladet nødhjælpskibene anløbe Gaza uantastet. Også selvom de måtte
> være ladet med Skudraketter.

Det ville børnene i Sderot næppe være enige med dig i.

> Nu vil havnearbejdere i Sverige ikke længere losse og laste skibe med
> israelske varer.

Svenskerne er nu også noget for sig. Men så giver det vel ekstra arbejde
til danske havnearbejdere, hvorefter containerne kan sendes videre med
godstog under Øresund ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 06-06-10 08:15

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen

> [...]
> være ladet med Skudraketter.
> Nu vil havnearbejdere i Sverige ikke længere losse og laste skibe med

Det er godt med dem, de får selvfølgelig beskeden om at losse eller skride,
og så losser de. Nu har de markeret deres utilfredshed, åbenbart ´ønsker
havnearbejdere i Sverige at borgerkrigen mellem Israel og Gaza skal
fortsætte. Men så kan firmaet da komme af med dem, de ikke gider.

Fra : Patruljen

Dato : 06-06-10 05:52

On 6 Jun., 05:32, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Det ville børnene i Sderot næppe være enige med dig i.

Måske er det disse børn du henviser til?
http://sites.google.com/site/onedemocraticstatesite/_/rsrc/1237407730322/Home/today-s-headlines/signing_missiles_israeli_children__1.jpg

Hvordan forholder tabstallene sig for israelske børn - henholdsvis
palæstinensiske børn?

Kan du mon svare på sprøgsmålet eller må du fortsat fremstå ignorant -

Per Rønne. Det er ikke børn, du bekymrer dig om.
Dine bekymringer er yderst selektive og vældig vanskelige at
respektere -

> Svenskerne er nu også noget for sig. Men så giver det vel ekstra arbejde
> til danske havnearbejdere, hvorefter containerne kan sendes videre med
> godstog under Øresund ...

Du hader tilsyneladende arabere og muslimer.
Er du nu også en svenskerhader?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 10:52

Patruljen wrote:

> Du hader tilsyneladende arabere og muslimer.
> Er du nu også en svenskerhader?

Skal det nu også være galt at være svenskerhader!?

Fra : Ivannof

Dato : 07-06-10 12:15

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvordan forholder tabstallene sig for israelske børn - henholdsvis

Hvad har det med sagen at gøre?

Kan børns rædsel fordeles på procentvise tabstal?

Hilsen Ivan

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 12:35

Ivannof wrote:
> [...]
>
> Hvordan forholder tabstallene sig for israelske børn - henholdsvis

Perspektiv perspektiv perspektiv.

> Kan børns rædsel fordeles på procentvise tabstal?

De børn der bliver dræbt langt flest af er nok de mest rædselslagne. Du
har naturligvis lov til at betvivle det?

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-10 14:45

Henrik Svendsen <hrsvendsen@msn.com> wrote:

> Perspektiv perspektiv perspektiv.

Holdt galningene i Gaza-striben op med at bombardere Sderots børnehaver
ville børnene i Gaza-striben såmænd også få det langt, langt bedre ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 15:54

"Per Rønne" wrote:

> Holdt galningene i Gaza-striben op med at bombardere Sderots
> børnehaver ville børnene i Gaza-striben såmænd også få det langt,
> langt bedre ...

Virkelig? I så fald har du taget aldeles fejl igen. Det er seks år siden
en raket ramte en børnehave i Sderot og en 49 årig mand blev dræbt.
http://www.theisraelproject.org/site/apps/nl/content2.asp?c=hsJPK0PIJpH&b=883997&ct=3887857

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-10 16:50

Henrik Svendsen <hrsvendsen@msn.com> wrote:

> Virkelig? I så fald har du taget aldeles fejl igen. Det er seks år siden
> en raket ramte en børnehave i Sderot og en 49 årig mand blev dræbt.

Og du beklager tilsyneladende den dårlige træfsikkerhed?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 19:47

"Per Rønne" wrote:

> Og du beklager tilsyneladende den dårlige træfsikkerhed?

Pointen var, at det er seks år siden. Hvor lang tid går der, før man er
stoppet med at bombardere børnehaver? Har børnene i Gaza striben fået
det langt langt bedre i de seks år? Det var her du tog fejl. Igen.

Noget andet er så, at raketterne slet ikke kan styres, og det derfor
ville være praktisk umuligt for dem, at ramme børnehaven, selv hvis de
ville gøre det, hvilket intet tyder. At de så faktisk heller ikke
ramte - nåja, en detalje.

Angående træfsikkerhed burde du bekymre dig mere om din egen. Den er
elendig.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-10 20:22

> [...]

> ville være praktisk umuligt for dem, at ramme børnehaven, selv hvis de
> ville gøre det, hvilket intet tyder. At de så faktisk heller ikke

Deres træfsikkerhed er ganske dårlig, og det er noget man ved. Derfor
har de ingen som helst militær værdi, og er altså rene terrorvåben.

> Angående træfsikkerhed burde du bekymre dig mere om din egen. Den er
> elendig.

Jeg synes nu ellers at kunne huske din holdning til den jødiske stat ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 21:13

"Per Rønne" wrote:

> Deres træfsikkerhed er ganske dårlig, og det er noget man ved. Derfor
> har de ingen som helst militær værdi, og er altså rene terrorvåben.

Så du mener altså, at israelernes langt mere træfsikre våben, der dræber
utallige palæstinensiske børn ikke er terrorvåben, fordi de er mere
træfsikre? En spændende definition, der måske virker en anelse
skræddersyet.

> Jeg synes nu ellers at kunne huske din holdning til den jødiske stat

Og hvad har det så med sagen at gøre?

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-10 05:06

> [...]

> utallige palæstinensiske børn ikke er terrorvåben, fordi de er mere
> træfsikre? En spændende definition, der måske virker en anelse

Israelerne forsøger at undgå civile tab; det gør Hamas mildest talt
ikke.

Rigtigt meget.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ivannof

Dato : 09-06-10 11:28

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Virkelig? I så fald har du taget aldeles fejl igen. Det er seks år siden
> en raket ramte en børnehave i Sderot og en 49 årig mand blev dræbt.
> [...]

Det er jo for helvede hele idéen med terrorisme. ALLE skal være
rædselsslagne hele tiden. Alle skal tænke "who is next?"

Det er det der er palæstinensernes idé med at raketterne ikke er målrettede.
ALLE kan blive ramt.

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 07-06-10 08:24

On 7 Jun., 15:45, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Holdt galningene i Gaza-striben op med at bombardere Sderots børnehaver
> ville børnene i Gaza-striben såmænd også få det langt, langt bedre ...

Endnu et perfidt fejlskud fra Per Rønnes skyttegrav. Dokumenterer du
lige, at børnehaver er blevet bombarderet?

Bare en børnehave, som er ramt ?

Nå - ikke.

Fra : Patruljen

Dato : 07-06-10 09:28

On 7 Jun., 16:54, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Virkelig? I så fald har du taget aldeles fejl igen. Det er seks år siden
> en raket ramte en børnehave i Sderot og en 49 årig mand blev dræbt.http://www.theisraelproject.org/site/apps/nl/content2.asp?c=hsJPK0PIJ...-

Det er jo lige det -

Det som Per Rønne refererer til som; Bombardementer af børnehaver er
så, at en mand på 49 har mistet livet, da en raket for 6 år siden slog
ned tæt på en børnehave. Det er da tragisk - men, men men;

Til sammenligning; UNICEF: 300 Children Killed in Gaza

The head of the United Nations children's agency says 300 children
have been killed during Israel's campaign in the Gaza Strip.

UNICEF director, Ann Venemen, says more than 1,500 other children have
been wounded, casualties she calls "tragic" and "unacceptable."

Fra : Ivannof

Dato : 09-06-10 11:30

> [...]

UNICEF director, Ann Venemen, says more than 1,500 other children have
been wounded, casualties she calls "tragic" and "unacceptable."
Hamas kunne måske undgå at fyre raketter af fra børnehaver. De ved at
affyringsstederne bliver bombet.

Hilsen Ivan

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-10 12:15

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> Hamas kunne måske undgå at fyre raketter af fra børnehaver. De ved at
> affyringsstederne bliver bombet.

Netop, og derfor er det jo set fra Hamas' synsvinkel et pragtfuldt sted
at afskyde raketterne fra. Det giver jo nogle virkeligt gode billeder i
den globale propaganda-maskine ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 07-06-10 09:55

On 7 Jun., 17:50, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Og du beklager tilsyneladende den dårlige træfsikkerhed?

Et perfidt svar -

Hvorfor ialverden tror du, at nogen beklager, at der ikke er ramt
dræbende raketter i en israelsk børnehave -
Er du fuldstændig gak i kasketten?

Det var ikke det som var det centrale - det væsentlige er, at du
sidder i din skyttegrav og fyrer det ene tomme postulate af efter det
andet - alt mens du samtidig må ignorere at der er dræbt 300
palæstinensiske børn og såret henved 1500.

Ønsker du flere dræbte og sårede palæstinensiske børn, før du er
tilfreds?

Fra : Patruljen

Dato : 08-06-10 03:19

On 8 Jun., 06:06, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Israelerne forsøger at undgå civile tab; det gør Hamas mildest talt
> ikke.

Endnu et forkert og skammeligt skud fra Per Rønnes skyttegrav -
Dette statement kan næppe perspektiveres bedre af andre end den
intellektuelle Norman Finkelsteins facts. Hør diskussionen til ende:

10.03. Finkelstein vs Josh Block of AIPAC 1/2.
http://www.youtube.com/watch?v=49JRXX77clc

08.58 Finkelstein vs Josh Block of AIPAC 2/2.
http://www.youtube.com/watch?v=NgDGJDZQ50w&feature=related

Fra : Ivannof

Dato : 09-06-10 11:56

> [...]

10.03. Finkelstein vs Josh Block of AIPAC 1/2.
http://www.youtube.com/watch?v=49JRXX77clc

08.58 Finkelstein vs Josh Block of AIPAC 2/2.

Hørte du hans modpart eller har du nogle gode skyklapper?

Og hvorfor titulerer han sig som professor fra New York, når han er talsmand
for Hamas? Og hvad er politisk videnskab for en størrelse?

Hilsen Ivan

Fra : Patruljen

Dato : 08-06-10 03:40

> Israelerne forsøger at undgå civile tab; det gør Hamas mildest talt
> ikke.

Har Per Rønne ret?
Se denne video og afgør selv - http://www.youtube.com/watch?v=l0aEo59c7zU&feature=related

Errare humanum est -

Fra : Patruljen

Dato : 09-06-10 05:37

On 9 Jun., 12:55, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Hørte du hans modpart eller har du nogle gode skyklapper?

Er det din bedste kommentar til de oplysninger som fremkommer her?

Naturligvis har jeg hørt talsmanden for AIPAC`s statements. Og ?

> Og hvorfor titulerer han sig som professor fra New York, når han er talsmand
> for Hamas? Og hvad er politisk videnskab for en størrelse?

Norman Finkelstein er bestemt ikke talsmand for Hamas. Du må meget
gerne dokumentere dit udsagn?

Politisk videnskab; Du kunne evt.google, men du er måske ikke vant til
at undersøge så meget på egen hånd, så;
http://www.polwiss.uni-erlangen.de/sprachen/english.shtml

Fra : Patruljen

Dato : 09-06-10 05:39

On 9 Jun., 13:14, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Netop, og derfor er det jo set fra Hamas' synsvinkel et pragtfuldt sted
> at afskyde raketterne fra. Det giver jo nogle virkeligt gode billeder i
> den globale propaganda-maskine ...

Du dokumenterer venligst, at der er affyret raketter fra børnehaver i
Gaza -
Eller konstateres det bare endnu engang,(alle gode gange 527) at du
fyrer løse og usaglige skud af fra skyttegraven?

Fra : P.N.

Dato : 06-06-10 08:14

> [...]
> blokaden af Gaza.
>
> Det var da et rent ud sagt forbløffende lille antal ...

Jae men det er kun starten.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-06-10 12:43

P.N. <pln@hotmail.com> wrote:

> Jae men det er kun starten.

Åeh, en der ser på DAPs beskedne start og aner den kommende storhed?
Selv om formand Anton Drexler nu blev udskiftet med medlem 555 for at
opnå resultatet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N.

Dato : 07-06-10 08:16

> Åeh, en der ser på DAPs beskedne start og aner den kommende storhed?
> Selv om formand Anton Drexler nu blev udskiftet med medlem 555 for at
> [...]

Og sådanne perfiditeter skal man høre fra en islamhader og en der kun har
hån tilovers for de socialistiske landes kamp for at overleve USA
imperialismens kvælertag på Nordkorea.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-10 14:05

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i
meddelelsen
> [...]
> demonstrerede mod Israel og
> blokaden af Gaza.
>
> Det var da et rent ud sagt forbløffende lille

Læg dertil at USA også undsiger landet -
forsigtigt, ja, men de gør det. Det er aldrig sket
før.
Dertil skal lægges protesterne fra EU.

Israel kan jo bare overholde de resolutioner som
er givet i FN - og det havde de også gjort hvis
USA i sin tid ikke havde nedlagt VETO mod
sanktioner givet i SR.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 10:53

"Per Rønne" wrote:
> [...]
> blokaden af Gaza.
>
> Det var da et rent ud sagt forbløffende lille antal ...

Hvis det forbløffer dig, tør jeg ikke fortælle dig om antallet af
demonstranter for Israel. Du ville få et hjerteslag.