Grumt syn på vestens kvinder i USA
Fra : Bo Warming

Dato : 05-06-10 01:00

Men den rep-dem fupdemokratiafslørende sophistikerede bøsse og
superdebatør har jo ret

"   Kvinder tiltrækkes altid af magt. Jeg kan ikke forestille mig
en så blodig sejrherre, at de fleste kvinder ikke villigt vil ligge
med ham for at få børn, der bliver akkurat lige så grum som faderen."
Gore Vidal

Han insisterede - som Glistrup - på at rep og dem er ikke partier men
firmaer med et demokrati-fupskuespil kørende

Er vor VK-S skueproces bedre?

Mediernes job er at få vælgerne til at opleve forskelle og
konkurrence-dyst - som underholder af afleder opmærksomhed fra
korruption mm

Er bestikkelse et mindre problem hos os end i ulande eller hos vore
overlegne iland, Kina og Japan?

Når noget afsløres i DK, så står det mellem linierne at det er atypisk
men er det?

Et firma der påbegyndte rengøring hos mig tog 28000 kr for at to
3F-teenagere bar 18 flyttekasser med bøger fra stue til kælder !!!
De to unge fik normal løn og fik ikke sved på panden men kommune og
firmatop kender begrebet returkommission.

I ulande hvor jeg arbejde var løn symbolsk og bestikkelse hovedindtægt
hos den DYGTIGE offentlige ansatte og dygtighed værdsatte også jeg for
ventetid er irriterende.
Er politikerben vigtigere end løn her?