2/3 lige til skraldespanden!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-10 19:07

----------
"Der findes en variation af et særligt gen, der giver risiko for voldelig adfærd. Hver tredje mand har sådan en variation - altså et
særligt krigergen. Men det slår kun igennem i voldelig og asocial optræden, hvis manden har haft en svær barndom. Det skriver bladet
Univers fra Aarhus Universitet."
----------

Hvis de ikke engang kan blive voldelige hvis det er nødvendigt for dem at være det?
Det er selvfølgeligt noget andet hvis nogen forsøger at manipulere dem til at være voldelige!

Er problemet muligvis at de ikke er til at manipulere dvs. kvinderne ikke kan manipulere dem?
Og at de ikke finder sig i noget som helst? (Det er ikke et problem!)

giver "risiko for voldelig adfærd"?
Jamen de skal da helst kunne blive voldelige!!!!
Hvis der er risiko for at nogen mænd "ikke" kan blive voldelige så skal de da umyndiggøres!

Og hvad med det nyopdagede "Dumme Gen" som ca. halvdelen af kvinder går rundt med?

En ting er at nægte at blive manipuleret til at være voldelig af andre for andre, det er noget helt andet ikke at kunne blive
voldelig!
(jeg har sjovt nok selv været programmeret uvoldelig af nogle sadister der ikke vil have at jeg hævner mig! Og bagefter
tvunget til at påstå at jeg har slået en person for at redde personens liv, sådan at jeg kunne fremstå som en voldelig sindsyg,
ellers var personen blevet myrdet ligesom min far og jeg forsøgt givet skylden!)

I et samfund som idag, hvor mænd der bliver angrebet ,forsvare sig fysisk, vinder og redder deres liv,
bliver myrdet socialt og forfulgt overalt!!! Hvad H???

Det er livsnødvendigt at mændene er kvinder overlegne både fysisk&mentalt sådan som naturen har gjort dem!
Der er intet en kvinde kan som en mand ikke kan gøre bedre!!(bortset fra at føde børn og være gravid!! Og sådan som kællingerne går
og opføre sig overfor mænd??? Hvad er der galt med dem?)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-10 19:20

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hubfcv$or1$1@news.eternal-september.org...

> Der er intet en kvinde kan som en mand ikke kan gøre bedre!!(bortset fra at føde børn og være gravid!!

Nå ja, og så det at være sex legetøj det er de også bedre til!!!

ps. jeg kunne aldrig finde på at bruge ordet "kællinger" så meget, før jeg blev programmeret,
til at få folk til at syntes at jeg er et dumt svin(så det skal jeg også lige have slettet!
Mareridtet er en idiot(og forbryder) der tror jeg bare skal programmeres til "ikke at være et dumt svin!

ps. jeg har aldrig givet tilladelse til nogen som helst form for programmering!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-10 19:31

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hubg4u$rs1$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

-------------
Krigerisk X-Kromosom
Kvinder har også krigergenet og endda i endnu højere grad end mændene. Krigergenet sidder nemlig på X-kromosomet, som kvinder har to
af -i modsætning til mænd, som har et X-og et Y-kromosom. Alligevel står mænd for over 90 procent af al fysisk vold i verden.
- Kvinder er meget lidt disponerede for en fysisk voldelig adfærd blandt andet på grund af de kvindelige kønshormoner, der
overtrumfer krigergenet og andre gener, siger Børglum til Univers.

---------------

Overtrumfer?????
Kvinder er sindsyge i hovedet hvis mænd ikke dominere dem og bestemmer over dem!
Mænd kan som regel altid stoppe dem inden der sker fysisk skade!
Det er næsten kun en homoseksuel kvinde der kan finde på at skrive en artikel der,
forsøger at manipulere i det omfang for at få mænd til at hade kvinder!
Hele sindsyge hormonet er altid blevet kontrolleret af Testosteron!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-06-10 19:43

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hubgpu$uqb$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og nej jeg er ikke en Sadist fordi jeg bruger ordet Dominere!!!!!!
Tvært imod har sadister stjålet ordet for at antyde at de er "rigtige mænd" hvilket jo er løgn!
Eftersom det skader afkommets overlevelses chancer hvis den,ene forældre gør fysisk skade på den anden!!!!!