Enhedslistens Israelhad!
Fra : Lyrik

Dato : 02-06-10 15:14

Med Mikkel Warming i spidsen vil enhedslisten stoppe al samhandel med
Israel. Jeg kan kun tage skarpt afstand fra Mikkel Warming og hans
slæng! Det er synd for Bo at han skal have sådan en nevø! Mikkel
Warming har som socialborgmester vanrøgtet hele det sociale område i
københavn, så nu mener han at han kan røgte Israel meget bedre.

I morgen skal han demonstrere imod Israel. Det gjorde ondt at se at
hædersmanden Finn Rudaisky DF skulle nedværdige sig til at stå ansigt
til ansigt med sådan en "DDR-kustode" som Mikkel Warming på TV. Mikkel
Warming og enhedslisten som ønsker en Iran-finasieret
fundamentalistisk moske bygget i Danmark samtidig med at han søger at
ødelægge Israel!

Igen søger ateisterne alliance med fundamentalistisk Islam i kamp imod
den judæokristne kultur.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 02-06-10 23:48

On Wed, 2 Jun 2010 14:14:04 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>ødelægge Israel!
>
>Igen søger ateisterne alliance med fundamentalistisk Islam i kamp imod

Min måde at hylde jøden Rudaisky og modarbejde min brors afkom består
i proisraelske dk.poliik indlæg som også indflettes i israelsek flag
på mit plankeværk

Jeg er stolt af at intelligens-traditioner - og måske min spillen
fodbold med Mikkel og tagen ham med på LyngbyStadion - har bidraget
til at han har tæft til at blive borgmester. Selvom hans syge had mod
glædespige-bagmænd og mod israelere mm er vand på Stalins mølle.
Han meldte sig ind i DKP fordi der var bedre fester end i
Retsforbundets ungdomsforening hvor han var læserbrevsaktiv dengang
jeg havde indflydelse på min kloge og lærde nevø.

Fra : .

Dato : 02-06-10 17:19

On 2 Jun., 23:14, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ødelægge Israel!
>
> Igen søger ateisterne alliance med fundamentalistisk Islam i kamp imod

"Den judeokristne kultur - Israelhad.

De højrerabiates retorik bliver mere og mere privat, meningsløs og
idiosynkratisk.

Fra : P.N.

Dato : 03-06-10 10:51

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ærligt talt så syntes at det er mere synd for Mikkel end for Bo, Tænk at ha
en onkel der er offentlig kendt og som reklamerer med at han æder sin egen
afføring.