Mordtrusler under dække af en religion
Fra : Per Rønne

Dato : 02-06-10 18:06

På nettet ser jeg følgende indlæg fra Bjørn Holmskjold fra Skanderborg,
der er konverteret til islam:

==
Gud skabte mennesket underlagt de helt samme psykiske mekanismer,
hvorfor der er et ufravigeligt psykologisk system at forstå mennesket ud
fra. Og det hvad enten vi taler om iraner, der er blevet vantro mod det
Gud skabte, eller iraner, som ikke er det mindste i tvivl om det Gud
skabte. De er alle underlagt én Guds ufravigelige vilje, som de gør
meget klogt i at forstå. For gør de ikke det, så bliver de lige så
vantro, som eksempelvis de psykisk syge amerikaner. Der jo som bekendt
gør alt de kan for at manipulere de unge iranere til at blive tilbedende
penge og materielle ting. Og det uden at forstå, at dette valg indebærer
et fravalg af naturlighed, evnen til at elske indfølt dybt, evnen til at
forstå sine børn, evnen til realisme og logisk tænkning for blot at
nævne enkelte konsekvenser. Man bliver ganske enkelt alvorligt psykisk
syg, gør børnene psykisk syge og nedbryder al naturlighed i verden. For
det psykisk syge bliver ganske enkelt opformeret via den sociale arv.

Helt i overensstemmelse med Guds vilje skal det dræbes, som er sygt og
afvigende. Betinger det, at eksempelvis en helt generation af unge må
udryddes for at genskabe normaliteten, så er det helt i overensstemmelse
med Guds vilje, som den kommer til udtryk i de evolutionære, biologiske
og psykologiske lovmæssigheder. Det må selv de vantro, der kender til
disse lovmæssigheder erkende rigtigheden af!

Muslimerne kan med sikkerhed vide, at islam ikke er en religion på
niveau med mange andre religioner. Men er religionen, der grundlæggende
tolker Guds vilje, som Guds vilje skal tolkes. Således bekræftes både
oprettelsen af kalifatet og sharia af naturens love. For også mennesket
skal begrænses i hvad de må og hvad de ikke må. Forlader mennesket Edens
Have i den tro, at de har forstået noget, så er virkeligheden den, at de
intet har forstået. Hele udviklingen i den vestlige verden er mere end
rigeligt bevis herpå.

At dræbe det vantro er ikke blot en tekst i koranen, men en
naturlovmæssig bekræftet fatwa.

Med andre ord... Det er Guds vilje!
==

En Ivan Broe fra Herlev har på den baggrund besluttet at anmelde Bjørn
Holkskjold for mordtrusler under dække af en religion.

<http://www.sappho.dk/at-drabe-det-vantro.htm>

FUT dk.politik
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : #2066

Dato : 02-06-10 20:34

On Wed, 02 Jun 2010 19:06:20 +0200, Per Rønne wrote:

Jeg troede indlægget ville handle om en anden gruppe religiøse
knaldperler, der begik sørøveri og massemord for et par dage siden.

Men nåe nej, de lod det jo ikke blive ved truslen.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-06-10 20:41

"#2066" skrev i en meddelelse

> [...]
> knaldperler, der begik sørøveri og massemord for et par dage >siden.
>
> Men nåe nej, de lod det jo ikke blive ved truslen.

Troede du virkelig PN?

http://da.wikipedia.org/wiki/Terrorangrebet_i_Beslan

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : /John

Dato : 02-06-10 21:14

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg troede indlægget ville handle om en anden gruppe religiøse
> knaldperler, der begik sørøveri og massemord

"(Video) Army releases footage showing passengers of Turkish ship throwing
stun grenade at IDF troops":
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3898174,00.html

"Israeli intelligence revealed during a security cabinet meeting on
Wednesday that most of those who attacked the Israeli boarding party on the
Miva Marmara aid ship on Monday were Al Qaeda mercenaries":
http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=21215

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-06-10 21:50

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> [...]
> Wednesday that most of those who attacked the Israeli boarding party on
> the Miva Marmara aid ship on Monday were Al Qaeda mercenaries":

Løst oversat:

Næsten alle dem der angreb de israelske soldater var al Qaeda-folk

Mon rødfjolserne fik fat i det?

Mvh
Martin